Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca

Postprzez Åšcigacz » 5/12/2013, 12:50

Dyskusja na temat: Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/12/2013, 12:50

Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/12/2013, 15:29

Komentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>
mam takie samo zdanie na ten temat.<br><hr>alex.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/12/2013, 23:56

Komentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>
Za to z dłuższym wahaczem cały czas latałby bokiem i opona co 100km do wymiany :)<br><hr>JacekBari
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/12/2013, 09:28

Komentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>
a co złego w ciągłej jeździe na gumie?<br><hr>stanislove
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/12/2013, 16:33

Komentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):a co złego w ciągłej jeździe na gumie?<br><hr>stanislove<br>
to ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencjału który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczyłby niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyną rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .<br><hr>ccc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2013, 11:25

Komentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):a co złego w ciągłej jeździe na gumie?<br><hr>stanislove<br>
Komentatorzy napisał(a):to ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencjału który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczyłby niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyną rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .<br><hr>ccc<br>
osobiscie poszedłbym wkompromis miedzy stabilnoscia na wysokich predkosciach (wydłuzony wachacz) a zwrotnoscia ( wysiegnik )wszystko zalezy oczywiscie od preferencji ktos komu niezalezy na zwrotnosc wladowalby 2 metrowy wachacz i jazda ktos komu wsi poprawa stabilnosci przy 350 km/h władowałby tylko wysiegnik ja bym wyposrodkował to wachacz o 20 cm dłuzszy +wysiegnik .<br><hr>dddd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2013, 11:27

Komentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):a co złego w ciągłej jeździe na gumie?<br><hr>stanislove<br>
Komentatorzy napisał(a):to ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencjału który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczyłby niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyną rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .<br><hr>ccc<br>
Komentatorzy napisał(a):osobiscie poszedłbym wkompromis miedzy stabilnoscia na wysokich predkosciach (wydłuzony wachacz) a zwrotnoscia ( wysiegnik )wszystko zalezy oczywiscie od preferencji ktos komu niezalezy na zwrotnosc wladowalby 2 metrowy wachacz i jazda ktos komu wsi poprawa stabilnosci przy 350 km/h władowałby tylko wysiegnik ja bym wyposrodkował to wachacz o 20 cm dłuzszy +wysiegnik .<br><hr>dddd<br>
chyba zeby zamontowac wysiegnik na amorze stale majacego kontakt z asfaltem <br><hr>dddd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2013, 11:35

opowiem wam historie jedzie sobie gosc na nowey hai autostrada z pełna predkoscia 300 km/h a tu go mija gixer z 90 roku z predkosca swiiatła jadac dodatkowo wta sama strone;) koniec histori pokrzepieni nia mozemy dalej isc przez zycie <br><hr>dddd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/12/2013, 20:17

Co to za model rękawic? Najnowsze GP Pro Alpiny? :)<br><hr>DBB
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê