Junak s250; m20
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
z ta jakoscia i cena to bardzo proste. Zeby jakos dobra byla to potrzeba miec dobrych wykwalifikowanych konstruktorow z wieloletnim doswiadczeniem, najlepiej z roznymi markami (i skad takich w polsce wziasc). Niestety jak ktos potrafi cos to nie bedzie pracowal za marne 15-20 tys pln na miesiac i to jeszcze dla jakiegos rometa jak moze dostac lepsza kase i w lepszej firmie. Powiedzmy, ze znalezlismy juz naszego inzyniera, talent wszechczasow, chlopak wszystko wykreslil, wyrysowal i wyliczyl na komputerze i teraz dopiero zaczynaja sie schody, ktos to musi zbudowac, przetestowac (troszke lepiej niz tak fajnie jedzie) nastepnie potrzeba przeprowadzic tzw "wieloletnie testy uztkowania", aby one nie trwaly wiecznosc trzeba miec specjalne hale/kabiny/tory testowe , troszke kasy na to pojdzie. Jak juz wszystko sie wybada i obczai to pozostaje zaczac produkcje, nasz talent wyliczyl ,ze ma byc taka stal o takich wlasciwosciach itd itd, i zeby to mialo jakosc to np nie sa to materialy z dolnej polki, to samo dotyczy dalszej czesci, czyli kto to wykona, bo czesci produkuja podwykonawcy a wszystko skreca sie w fabryce, co z tego, ze wszystko fajnie na papierku jak do fabryki trafi lichej jakosci rama, korpus silnika czy parciejace gumowe wezyki. Pozniej ktos to musi poskrecac, moze to robic kowalski i raz mu bedzie szlo lepiej a raz troszke gorzej a moze maszyna, szybsza, pracuje 24/7 i robi dokladnie to co sie jej kazalo zawsze, tylko, ze taka maszyna znowu kosztuje a zeby to wszystko poskladac to tych maszyn troszke musi byc. No i mamy juz motory gotowe na parkingu, i mase rechunkow do zaplacenia, robiac to samo i tak samo wyjda podobne koszta wiec albo romet bedzie kosztowal porownywalnie do yamahy albo bedzie mu czegos brakowalo, przyjmijmy, ze ten sam produkt wykonany w innym kraju ta sama technologia to roznica 25% max, tylko , ze nalezy pamietac, ze aby ograniczac koszty wiele czesci do japoncow i nie tylko nie sa wykonywane w jednym kraju tylko tam gdzie juz jest najtaniej i dlatego taniej sie nie da aby miec ta sama jakosc a drobna roznica moze wynikac z urwania kilku procentow to tu to tam, plus "za marke" pare zlotych dorzucic
Ostatnio edytowano 3/5/2012, 18:40 przez rosiboj, łącznie edytowano 1 raz
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
ale nadal jest świetny wykonaniem i jakością, chyba się nikomu nie chce za ten polski przemysł wziąsć.
Ursus fabryka ciągników gdyby zaczeli wcześniej modernizacje to podejrzewam na polskim rynku by byli cenieni jak john deer, new holand czy zetor. Ktoś poprostu miał to w czterech literach, tak prawda że polak aby nachapać sobie do ryja i zadowlony
Ursus fabryka ciągników gdyby zaczeli wcześniej modernizacje to podejrzewam na polskim rynku by byli cenieni jak john deer, new holand czy zetor. Ktoś poprostu miał to w czterech literach, tak prawda że polak aby nachapać sobie do ryja i zadowlony
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Witam,
Może trochę inny temat ale powiem tak:
Od roku jestem posiadaczem chińskiego Junaka 123. Jednak złego słowa powiedzieć o nim nie mogę. Motorek jest naprawdę dobry. Nie awaryjny. Wykorzystuje go nie tylko do jazdy po mieście ale także na dalsze wypady poza miasto. Nawet tak do 120 km poza miasto. Na tych nowych modelach Junak też zdarzyło mi się usiąść i przejechać u znajomego dealera al-motu i naprawdę mi się podobały. Mówię tu o s250. Motorek mogę napradę polecić na jako pierwsze dwa kółka.
Może trochę inny temat ale powiem tak:
Od roku jestem posiadaczem chińskiego Junaka 123. Jednak złego słowa powiedzieć o nim nie mogę. Motorek jest naprawdę dobry. Nie awaryjny. Wykorzystuje go nie tylko do jazdy po mieście ale także na dalsze wypady poza miasto. Nawet tak do 120 km poza miasto. Na tych nowych modelach Junak też zdarzyło mi się usiąść i przejechać u znajomego dealera al-motu i naprawdę mi się podobały. Mówię tu o s250. Motorek mogę napradę polecić na jako pierwsze dwa kółka.
- Rychlin94
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 19/2/2012, 17:49
Szczerze? Nie mam pojęcia na czym miałoby to polegać, nie zastanawiałem się nad tym to tylko takie moje luźne marzenie, odniesienie do tego, że takie projekty powstają na świecie. Takie reaktywacje.
-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Nie znalazłem tematu o modelu Junak nk650, więc zapytam tu. Czy ktoś posiada lub chociaż pojeździł na tym sprzęcie? Nie ma co oczekiwać cudu na miarę Street Triple, czy innych uznanych street'ów, ale sugerowana cena detaliczna poniżej 17 tys. zł może być argumentem. Wizualnie wygląda to naprawdę nieźle. To tylko ładne opakowanie, czy da się tym jeździć?
http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/nk650/
(otwórz link)
http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/nk650/

Pozdrawiam
GR
GR
-
GieeR - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/8/2012, 12:37
- Lokalizacja: Poznań
Trzeba by szukać informacji CF-moto 650. Łatwiej by było znaleźć coś rzetelnego.
motoluka - Jest WFM "manufakturowana" na silniku Mińska, był gotowy projekt pod silnik Suzuki 125cc, jednak FSO było już w koreańskich rękach. Junaka, niestety nie ma gdzie produkować, zakłady poupadały, sprzęt rozkradiony, trzeba by było od nowa projektować cały motocykl i fanatycy marki by dalej narzekali, że to nie jest prawdziwy stary Junak.
motoluka - Jest WFM "manufakturowana" na silniku Mińska, był gotowy projekt pod silnik Suzuki 125cc, jednak FSO było już w koreańskich rękach. Junaka, niestety nie ma gdzie produkować, zakłady poupadały, sprzęt rozkradiony, trzeba by było od nowa projektować cały motocykl i fanatycy marki by dalej narzekali, że to nie jest prawdziwy stary Junak.
-
Angler - Bywalec
- Posty: 907
- Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
- Lokalizacja: Rawicz
Czy ktoś wie gdzie w wwie można przetestować takiego junaka nk650? Chętnie przejechałbym się i porównał do swojego moto. To może być całkiem ciekawa alternatywa chociaż obawiam się, że marka robi swoje i ktoś wybrałbym fazera gsr-a lub horneta za podobny hajs wiedząc że te motocykle są sprawdzone i myślę że to jest największy problem. Chodzi o to że mamy blokade kupić coś co nie jest sprawdzone
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Angler napisał(a):Trzeba by szukać informacji CF-moto 650. Łatwiej by było znaleźć coś rzetelnego.
Dzięki za naprowadzenie. Czytając, że to "chińczyk" nie sądziłem, że to "aż taki chińczyk", żeby występował pod różnymi naklejkami... Przyznam, że podoba mi się już nieco mniej, za to faktycznie coś więcej można znaleźć.
Jaroaro - żaden z poznańskich dealerów wyszczególnionych na stronie Junaka, nie chwali się na swoich stronach jego posiadaniem w ofercie. Nie dzwoniłem, bo nie kupuję w tej chwili moto, a już z pewnością nie nówkę. Tym samym dziękuję kalin20 i cJarek za rady

Pozdrawiam
GR
GR
-
GieeR - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/8/2012, 12:37
- Lokalizacja: Poznań
Powiem ci tak że ja nie jezdziłem na tym moto ale tak się składa że mam kolezankę która na co dzien sprzedaje chinskie jednoslady między innymi junaki i choć sam mam japonca to kiedy zobaczyłem junaka m16 to powiem szczerze byłem w szoku tzn bardzo mi się spodobał chociaż sam jezdzę naekedem! sylwetka super tylko mały silnik ale co??? moja kumpela powiedziała mi że ludzie którzy zakupili junaki są częstymi goscmi w serwisie i ogólnie! materiały typowo made in china!
- sewer 779
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 27/7/2012, 21:02
- Lokalizacja: górny śląsk
Hej, zastanawiam się nad pierwszym motorem i mam zgryz pomiędzy:
Junak S200
cena 5700zł
a Junak S250
cena 9999zł
niby różnica niewielka ale cenowo ok 4k. Dodam, że mam 170 cm wzrostu i 75kg. Moto będę wykorzystywał na dojazdy do pracy ale też krótkie wypady za miasto w odległości do 100km.
Zastanawiam się też czy nie lepiej kupić coś o większej pojemności ale używanego japońskiego ok 10 lat w cenie ok 6k ale często z przebiegiem ok 30k.[/img]
Junak S200

cena 5700zł
a Junak S250

cena 9999zł
niby różnica niewielka ale cenowo ok 4k. Dodam, że mam 170 cm wzrostu i 75kg. Moto będę wykorzystywał na dojazdy do pracy ale też krótkie wypady za miasto w odległości do 100km.
Zastanawiam się też czy nie lepiej kupić coś o większej pojemności ale używanego japońskiego ok 10 lat w cenie ok 6k ale często z przebiegiem ok 30k.[/img]
- answer
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/10/2012, 18:19
Witam. Na kursie na A jeżdże junakiem m25. Szczerze powiem, że jeżeli chodzi o wygląd jestem pod wrażeniem prównując ten motocykl np z egzaminową YBR. Jeżeli chodzi o niezawodność, a raczej zawodność junaka jest już gorzej. Motocykl nie ma przejechane sporo kilometrów, bo ok 10k. Wymianieniana już była ?cewka? (nie ładował się akumulator czy coś dokładnie sie nie znam) i to dwa razy. Lagi są bardzo miękie (nie wiem czy to wina oleju czy jak) przy troche mocniejszym hamowaniu przednim hamulcem następuje stukanie o błotnik. Były problemy ze światłami. To się kierunek przepalił, to pozycyjne. Teraz jakieś problemy z rozrusznikiem.
Z plusów powiem, że bardzo ładnie przyspiesza
LwG
Z plusów powiem, że bardzo ładnie przyspiesza

LwG
"Rycerz bez blizny to ku*as nie rycerz."
-
pier240294 - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 22/8/2012, 20:07
- Lokalizacja: Śrem
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości