GSX-R 600 SRAD bardzo niskie podcisnienie
Posty: 2
• Strona 1 z 1
GSX-R 600 SRAD bardzo niskie podcisnienie
Witam. Mam nietypowy problem. Pacjent : gsxr 600 srad . Objawy : bark mocy do 2,5 tys obrotów , problemy przy ruszaniu , trzeba ruszać z wyższych obrotów bo inaczej zgaśnie. Powyzej 3 tys obrotów idzie jak trzeba. Często obroty sie "zawieszają" po przegazówce w okolicach 2 tys obrotów i po chwili spadają poniżej 1tys. Motocykl nie reaguje na kręcenie śruba od regulacji obrotów. nie jest możliwe ustawienie obrotów w zakresie 1300/1400.
Po podłączeniu wakuometra słupki podciśnienia ledwo się podnoszą , max 10mm/hg gdzie prawidłowa wartość to około 20mm/hg.
Pierwsza diagnoza to ze jest za ubogo i dlatego nie ma podciśnienia. Jednak podnoszenie poziomów pływaków nawet o 3mm nie daje żadnych rezultatów. Tak samo nic nie daje kręcenie śrubami składu mieszanki. Króćce szczelne , gaźniki wyczyszczone , iglice w środkowej pozycji , membrany w gaźnikach ok. Luzy zaworowe tez w porządku a ciśnienie sprężania to 12bar , świece iskrę maja.
Nie mam już pomysłów co może być przyczyna takiego zachowania silnika. Może ktoś z forumowiczów przerabiał podobny temat ? Pozdrawiam
Po podłączeniu wakuometra słupki podciśnienia ledwo się podnoszą , max 10mm/hg gdzie prawidłowa wartość to około 20mm/hg.
Pierwsza diagnoza to ze jest za ubogo i dlatego nie ma podciśnienia. Jednak podnoszenie poziomów pływaków nawet o 3mm nie daje żadnych rezultatów. Tak samo nic nie daje kręcenie śrubami składu mieszanki. Króćce szczelne , gaźniki wyczyszczone , iglice w środkowej pozycji , membrany w gaźnikach ok. Luzy zaworowe tez w porządku a ciśnienie sprężania to 12bar , świece iskrę maja.
Nie mam już pomysłów co może być przyczyna takiego zachowania silnika. Może ktoś z forumowiczów przerabiał podobny temat ? Pozdrawiam
-
2pac - Świeżak
- Posty: 322
- Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
- Lokalizacja: WÄ…growiec
jedyne co mi przychodzi do glowy to wypad na droge i jechac powyzej 3 tys obrotow przez jakis dystans np 100 km i sprawdzic kolor swiec
dla mnie to gazniki lub lewe powietrze zasysa
znam 2 cbr f4 co maja podobny problem i nie doszlismy co to jest a z jedna byla ostra walka
dla mnie to gazniki lub lewe powietrze zasysa
znam 2 cbr f4 co maja podobny problem i nie doszlismy co to jest a z jedna byla ostra walka
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości