[biblioteka] Ocena motocykla? Nic... trudniejszego
Posty: 69
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Jakoś przypominają mi się stwierdzenia z tego forum:
GS jest głosem rozsądku, Multistrada stylową turbo-lokówką, 990 SMT nieco zbyt laboratoryjny, a Triumph Tiger nie odpala.
<a href="http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,turystyczne,enduro,na,dziko,16045.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,turystyczne,enduro,na,dziko,16045.html</a>
Suzuki SV650 po 40000 km - Ducati, które działa
<a href="http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,po,40000,km,Ducati,ktore,dziala,15335.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,po,40000,km,Ducati,ktore,dziala,15335.html</a>
Ale to był Boczo.Teraz Lovtza
Brad Pitt rozbija się Uralem...
Na takie wieści Patton i MacArthur przewracają się w grobach. Jeden z najbardziej znanych celebrytów świata rozbija się po Los Angeles postradziecką motoryzacyjną skamienieliną z czasów zimnej wojny.
Może i coś jest, w stwierdzeniu skamienielina, ale... czy właśnie nie stwierdziłeś, aby tak nie robić?<br><hr>z
GS jest głosem rozsądku, Multistrada stylową turbo-lokówką, 990 SMT nieco zbyt laboratoryjny, a Triumph Tiger nie odpala.
<a href="http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,turystyczne,enduro,na,dziko,16045.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,turystyczne,enduro,na,dziko,16045.html</a>
Suzuki SV650 po 40000 km - Ducati, które działa
<a href="http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,po,40000,km,Ducati,ktore,dziala,15335.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,po,40000,km,Ducati,ktore,dziala,15335.html</a>
Ale to był Boczo.Teraz Lovtza
Brad Pitt rozbija się Uralem...
Na takie wieści Patton i MacArthur przewracają się w grobach. Jeden z najbardziej znanych celebrytów świata rozbija się po Los Angeles postradziecką motoryzacyjną skamienieliną z czasów zimnej wojny.
Może i coś jest, w stwierdzeniu skamienielina, ale... czy właśnie nie stwierdziłeś, aby tak nie robić?<br><hr>z
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale ty bredzisz gosciu. Przedewszytskim mnie nie znasz wiec nie wiesz jakie mam kompleksy i jaki czlonek. Nikt ci nie kaze jezdzic duzymi motocyklami jak sie ich boisz ale nie probuj na sile mnie przekonywac jaki motocykle jest dla mnie wystarczajacy i na jakim sie dobrze czuje... <br><hr>belkotKomentatorzy napisał(a):Jesli chodzi o wybor motocykla to zapomina pan redaktor o dwoch rzeczach. Pierwsza to motocykl ma byc uniwersalny bo malo kogo stac aby miec 3 motocykle w garazu. jeden na dojazd do pracy drugi na tor a trzeci na wycieczke po europie. Dlatego kupujemy w Polsce motocykle o duzych pojemnosciach aby spelniaj wszytskie wymagania.
Druga rzecz to wielkosc motocykla, np. motocykle klasy naked o pojemnosci 600 cm3 sa bardzo male (np XJ6). Ja mam 180 cm wzrostu i nie chcialem sie czuc jak goryl na rowerku wiec kupilem nakeda 1000 cm3. NIe ze wzgledu na moc ale na rozmiar.<br><hr>belkot<br>Komentatorzy napisał(a):Na sile dorabiasz teorię, aby przekonac siebie i innych że kupiłeś duże moto kierując sie jaką logiką, a nie zwykłą chęcią napierdalania. Ilość miejsca jest podobna na wszystkich motocyklach (pomijam 125), no chyba że chcesz mi powiedzieć ze na bandcie 600 masz mniej miejsca niż na bandicie 1200...<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):Najszybciej jechalem 160 km/h tym motocyklem wiec napewno nie do napierdalania kupilem. Przysiadalem sie do wielu szescsetek i zle sie na nich czulem bo byly za male. Nie chodzi mi o ilosc miejsca ale gabaryty motocykla. Co troche pojawiala sie artykuly ktore probuja nas przekonac ze mamy kompleks malego czlonka i dlatego kupujemy litrowe motocykle. Ja kupilem motocykl na ktorym dobrze sie czulem a nie dlatego ze bede zapierdalal.<br><hr>belkot<br>Komentatorzy napisał(a):Jesli nie zapierdalasz, to wystarczyaby jakas 500. Przyjemniej sie jeżdzi lekkim i zwrotnym motocyklem. A to co mówisz to typowa ilustracja syndromu małego członka i prob reperowania sobie samopoczucia czyms co innym bedzie sugerowało w że mały członek tak na prawdę nie jest taki mały.<br><hr>IgoRR<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego nie przejmuj się internetowymi pieniaczami. Odpowiada Ci taki motocykl jaki masz, jeździj, baw się dobrze, a frustraci będą na forach udowadniać Ci ze kupiłeś go bo masz kompleksy lub lubisz zapie**alać. Najwyraźniej tylko to im już pozostało.<br><hr>motórzystaKomentatorzy napisał(a):Jesli chodzi o wybor motocykla to zapomina pan redaktor o dwoch rzeczach. Pierwsza to motocykl ma byc uniwersalny bo malo kogo stac aby miec 3 motocykle w garazu. jeden na dojazd do pracy drugi na tor a trzeci na wycieczke po europie. Dlatego kupujemy w Polsce motocykle o duzych pojemnosciach aby spelniaj wszytskie wymagania.
Druga rzecz to wielkosc motocykla, np. motocykle klasy naked o pojemnosci 600 cm3 sa bardzo male (np XJ6). Ja mam 180 cm wzrostu i nie chcialem sie czuc jak goryl na rowerku wiec kupilem nakeda 1000 cm3. NIe ze wzgledu na moc ale na rozmiar.<br><hr>belkot<br>Komentatorzy napisał(a):Na sile dorabiasz teorię, aby przekonac siebie i innych że kupiłeś duże moto kierując sie jaką logiką, a nie zwykłą chęcią napierdalania. Ilość miejsca jest podobna na wszystkich motocyklach (pomijam 125), no chyba że chcesz mi powiedzieć ze na bandcie 600 masz mniej miejsca niż na bandicie 1200...<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):Najszybciej jechalem 160 km/h tym motocyklem wiec napewno nie do napierdalania kupilem. Przysiadalem sie do wielu szescsetek i zle sie na nich czulem bo byly za male. Nie chodzi mi o ilosc miejsca ale gabaryty motocykla. Co troche pojawiala sie artykuly ktore probuja nas przekonac ze mamy kompleks malego czlonka i dlatego kupujemy litrowe motocykle. Ja kupilem motocykl na ktorym dobrze sie czulem a nie dlatego ze bede zapierdalal.<br><hr>belkot<br>Komentatorzy napisał(a):Jesli nie zapierdalasz, to wystarczyaby jakas 500. Przyjemniej sie jeżdzi lekkim i zwrotnym motocyklem. A to co mówisz to typowa ilustracja syndromu małego członka i prob reperowania sobie samopoczucia czyms co innym bedzie sugerowało w że mały członek tak na prawdę nie jest taki mały.<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):Ale ty bredzisz gosciu. Przedewszytskim mnie nie znasz wiec nie wiesz jakie mam kompleksy i jaki czlonek. Nikt ci nie kaze jezdzic duzymi motocyklami jak sie ich boisz ale nie probuj na sile mnie przekonywac jaki motocykle jest dla mnie wystarczajacy i na jakim sie dobrze czuje... <br><hr>belkot<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ale przypał kolego ;( nie martw się - też kiedyś kupisz sobie moto , takie prawdziwe i tylko dla ciebie<br><hr>agnosticKomentatorzy napisał(a):Jesli chodzi o wybor motocykla to zapomina pan redaktor o dwoch rzeczach. Pierwsza to motocykl ma byc uniwersalny bo malo kogo stac aby miec 3 motocykle w garazu. jeden na dojazd do pracy drugi na tor a trzeci na wycieczke po europie. Dlatego kupujemy w Polsce motocykle o duzych pojemnosciach aby spelniaj wszytskie wymagania.
Druga rzecz to wielkosc motocykla, np. motocykle klasy naked o pojemnosci 600 cm3 sa bardzo male (np XJ6). Ja mam 180 cm wzrostu i nie chcialem sie czuc jak goryl na rowerku wiec kupilem nakeda 1000 cm3. NIe ze wzgledu na moc ale na rozmiar.<br><hr>belkot<br>Komentatorzy napisał(a):Na sile dorabiasz teorię, aby przekonac siebie i innych że kupiłeś duże moto kierując sie jaką logiką, a nie zwykłą chęcią napierdalania. Ilość miejsca jest podobna na wszystkich motocyklach (pomijam 125), no chyba że chcesz mi powiedzieć ze na bandcie 600 masz mniej miejsca niż na bandicie 1200...<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):Najszybciej jechalem 160 km/h tym motocyklem wiec napewno nie do napierdalania kupilem. Przysiadalem sie do wielu szescsetek i zle sie na nich czulem bo byly za male. Nie chodzi mi o ilosc miejsca ale gabaryty motocykla. Co troche pojawiala sie artykuly ktore probuja nas przekonac ze mamy kompleks malego czlonka i dlatego kupujemy litrowe motocykle. Ja kupilem motocykl na ktorym dobrze sie czulem a nie dlatego ze bede zapierdalal.<br><hr>belkot<br>Komentatorzy napisał(a):Jesli nie zapierdalasz, to wystarczyaby jakas 500. Przyjemniej sie jeżdzi lekkim i zwrotnym motocyklem. A to co mówisz to typowa ilustracja syndromu małego członka i prob reperowania sobie samopoczucia czyms co innym bedzie sugerowało w że mały członek tak na prawdę nie jest taki mały.<br><hr>IgoRR<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Świetny artykuł. A to co jest w nim napisane jest prawdą, o czym świadczą poniższe komentarze.
Brawo dla autora za odwagę, bo chyba wiedział, że wielu nie zrozumie jego treści.<br><hr>gumin
Brawo dla autora za odwagę, bo chyba wiedział, że wielu nie zrozumie jego treści.<br><hr>gumin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo fajny artykuł,jest w nim dużo prawdy,szczególnie o tym że ktoś nie jeździł jakimś motorem a krytykuje ten model <br><hr>Grand 300
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NO BZDURY APRILIA NAJLEPSZA BO MAM SAME KŁAMSTWA LEPIEJ PODYSKUTOWAĆ O ZAMKNIĘTYCH OPONKACH HA HA HA<br><hr>subauforestersturbo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Super artykuł, bardzo prawdziwy. Co z tego że cały czas jeżdże np. Honda? mam taki grymas więc jeżdżę-nie znaczy to że inne jest gorsze. Niestety dużo osób tak myśli bądź sobie tak wmawia, dlaczego? bo chcą uważać że mają najlepsze, jeżdzą najleszym, kibicują najlepszym itp. Chore myślenie:P tym bardziej ze taki Hondziarz zmieni moto na yamahe bo bedzie np musiał i bedzie wszystkim wmawiał ze yamaha najlepsza:D
a ja zdałem prawko i w czerwcu kupuje sobie Aprilie "rozpadającą się od stania" O!:D<br><hr>Jacek
a ja zdałem prawko i w czerwcu kupuje sobie Aprilie "rozpadającą się od stania" O!:D<br><hr>Jacek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 69
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości