[biblioteka] Amator kontra zawodowiec na torze -...
Posty: 89
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
zgadza się K2...<br><hr>frendKomentatorzy napisał(a):Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam <br><hr>frend<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli Metzeler to K2. Ja proponuję Dunlopa D211 GP Racer, mieszanka E. Mają dużo twardszy środek i na pewno na dłużej starczą - przetestowane. A boki są miękkie, za****** trzymają.<br><hr>seba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak D211 to nie GP Racer jak już to GP 6813 przód i tył...<br><hr>okoKomentatorzy napisał(a):Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam <br><hr>frend<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli Metzeler to K2. Ja proponuję Dunlopa D211 GP Racer, mieszanka E. Mają dużo twardszy środek i na pewno na dłużej starczą - przetestowane. A boki są miękkie, za****** trzymają.<br><hr>seba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba na tor. Gościu chce do VTR'y na drogi i żeby po winklach pośmigać. D211 Racer to torowa opona z homologacją na drogę. Do takiej jazdy będzie idealna (mieszanka E). Nie mówiąc już jakby trafił na jakiegoś kumatego gliniarza to mu dowód weźmie jak będzie na oponach bez homologacji...<br><hr>sebaKomentatorzy napisał(a):Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam <br><hr>frend<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli Metzeler to K2. Ja proponuję Dunlopa D211 GP Racer, mieszanka E. Mają dużo twardszy środek i na pewno na dłużej starczą - przetestowane. A boki są miękkie, za****** trzymają.<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):Jak D211 to nie GP Racer jak już to GP 6813 przód i tył...<br><hr>oko<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wspomnę już... a dobra wspomnęKomentatorzy napisał(a):Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam <br><hr>frend<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli Metzeler to K2. Ja proponuję Dunlopa D211 GP Racer, mieszanka E. Mają dużo twardszy środek i na pewno na dłużej starczą - przetestowane. A boki są miękkie, za****** trzymają.<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):Jak D211 to nie GP Racer jak już to GP 6813 przód i tył...<br><hr>oko<br>

Wiesz, że dzwoni ale nie wiesz w jakim kościele.
GP 6813 to przód 120/70/17 w mieszance S, 6875 to M.
Tył w 190/55/17 i 200/55/17 - 7614 S, 7704 S/M, 6680 M, 6838 M+.
VTR ma na tył kapća 180/55/17 a zmiana rozmiaru to zmiana geometrii - raczej nie warto.<br><hr>seba
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po co chcesz sie sprawdzac...? i tak cie objade....<br><hr>DarasKomentatorzy napisał(a):czy wie ktos jakie cisnienia na tor do opon fabrycznych???<br><hr>Greg<br>Komentatorzy napisał(a):przod okolo 2,0 tyl 1,7 bara do wiekszosci opon fabrycznych i torowych. dobrze dogrzac i gumy beda sie kleic bardzo dobrze..
diablo corsa dobra oponka na tor w poznaniu krecilem na niej 1:42 <br><hr>Daras<br>Komentatorzy napisał(a):może masz ochotę się sprawdzić...? 1.42 ...z takim czasem nono...na pniokach...gratuluję...<br><hr>?<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na pierwszych trzech filmach widać więcej motocykla niż trasy, więc taki nowicjusz jak np. JA nie zobaczy tych błędów tak wyraźnie jak ktoś jeżdżący trochę czasu.<br><hr>End
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wooow...<br><hr>okoKomentatorzy napisał(a):Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam <br><hr>frend<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli Metzeler to K2. Ja proponuję Dunlopa D211 GP Racer, mieszanka E. Mają dużo twardszy środek i na pewno na dłużej starczą - przetestowane. A boki są miękkie, za****** trzymają.<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):Jak D211 to nie GP Racer jak już to GP 6813 przód i tył...<br><hr>oko<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba na tor. Gościu chce do VTR'y na drogi i żeby po winklach pośmigać. D211 Racer to torowa opona z homologacją na drogę. Do takiej jazdy będzie idealna (mieszanka E). Nie mówiąc już jakby trafił na jakiegoś kumatego gliniarza to mu dowód weźmie jak będzie na oponach bez homologacji...<br><hr>seba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bo to na rzecz mediów było to się zdecydowałoKomentatorzy napisał(a):Lovtza nic nie wspomina o kupie majtach jak go Meklau przewiózł po torzepodziwiam tez ta dziewczyne ktora sie na to zdecydowła<br><hr>M760<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no jak na slickach pojedzie...<br><hr>zorroKomentatorzy napisał(a):Po ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne
) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. <a href="http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17</a> Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon
Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka <a href="http://www.facebook.com/TheCrewFG" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/TheCrewFG</a><br><hr>DRAGO<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam <br><hr>frend<br>Komentatorzy napisał(a):Jeśli Metzeler to K2. Ja proponuję Dunlopa D211 GP Racer, mieszanka E. Mają dużo twardszy środek i na pewno na dłużej starczą - przetestowane. A boki są miękkie, za****** trzymają.<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):Jak D211 to nie GP Racer jak już to GP 6813 przód i tył...<br><hr>oko<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba na tor. Gościu chce do VTR'y na drogi i żeby po winklach pośmigać. D211 Racer to torowa opona z homologacją na drogę. Do takiej jazdy będzie idealna (mieszanka E). Nie mówiąc już jakby trafił na jakiegoś kumatego gliniarza to mu dowód weźmie jak będzie na oponach bez homologacji...<br><hr>seba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 89
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości