Zobacz wÄ…tek - Dylemat poraz xxx
NAS Analytics TAG

Dylemat poraz xxx

Enduro, Cross
_________

Dylemat poraz xxx

Postprzez piciasek » 20/8/2011, 00:43

Witam, sprawa jest, wiem, że może nie pytam sie o to 1 raz ale musze sie koniecznie kogoś doradzić, zresztą wiecie jak to jest. Narazie nie mam swoich zarobków, a siła wyższa (mama) jak to powiedziała dokłada mi do sprzętu ostatni raz, jeździłem na dt 125, xlr 250, rmx 50 i czasem na innych pobrykałem i chciałem kupić taki motor żeby starczył mi na dość długo a mam 2 opcje na ktm exc 125 http://otomoto.pl/ktm-inny-exc-six-days-M2755032.html albo http://allegro.pl/yamaha-yzf-wr-450-ful ... 64044.html , boje sie mocy tej "wrki" ale boje się również że kat mi za szybko się znudzi, nie podoba mi sie ta rejestracja yzf bo zależy mi na zarejestrowaniu, chciałem się też zapytać o eksploatacje tych 2 motorów który tańszy.

Link powinien już działać
Ostatnio edytowano 20/8/2011, 09:13 przez piciasek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23


Postprzez barek253 » 20/8/2011, 08:12

link do wr nie dziala
wg mnie jesli nie jezdzisz tak dobrze wez exc ma on te 30 kucy ale tez ma moc ladnie sie zbiera wr moze byc o duzo za mocna dla ciebie
a choc bys mial sprzedac po sezonie kata to juz tyle dostaniesz ze nikt ci nie bd musial dokladac i kupisz cos mocniejszzego:)
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez Bostorn » 20/8/2011, 10:07

po 1 zapomnij o wr, za mocne i koszta naprawy sÄ… kolosalne

po 2 exc o wiele łatwiejszy motor do nauki, jazdy, lekki i cholernie zrywny

radził bym exc bo: tansze części, mniejsza moc, jak dobrze opanujesz maszyne to jeszcze na 2 i 3 na koło bd potrafił stanąc na wyjsciu z winkla , mocy ma wystarczająco, dalej naprawy tansze części i można wszystko prawie samemu zrobic, nie trzeba specjalistów itp, nie ma zbędnych regulacji, tylko pilnowac mieszanki,oleju w skrzyni i tyle



najrozsądniejszym wyborem będzie exc 125
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Duriv » 20/8/2011, 10:08

i EXC Tobą pozamiata, pod warunkiem że będziesz jeździć zgodnie z przeznaczeniem. Ja 3 lata jeździłem na WR 125, teraz przesiadłem się na ćwiarę w 2T i momentami nie ogarniam ;p Tu nie moc się liczy, a technika.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez piciasek » 20/8/2011, 12:34

Tak wiem, ale jeździłem np przed moja xlr 250 na kx 250 i fakt moc była ale wydaje mi się, że dałbym rade, naprzykład yzf 250 dla mnie była mocna ale do opanowania, no jak na razie kat ma więcej plusów jeszcze wersja jest to six daysa, to juz nie chodzi czy 125 bo może jakbym ćwiare wychaczył... Jeśli chodzi o remontowanie to bałbym sie że bym coś zepsuł
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez henio12323 » 20/8/2011, 18:46

no to musisz nauczyc sie dbac o moto zebys niczego nie uszkodził.

co do mocy przeciez kx 250 ma osiÄ…gi WR 450. kx nawet agresywniejszy jest :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piciasek » 21/8/2011, 09:38

nie wiem na wr nie jeździłem, kx agresor. Byś musiał kiedykolwiek zobaczyć mój motor to zobaczysz jak dbam
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê