Zobacz wÄ…tek - Luzy zaworowe do motocykli (ZX9R)
NAS Analytics TAG

Luzy zaworowe do motocykli (ZX9R)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez hugo2003 » 6/6/2011, 16:20

no i dupa dzis zamowilem plytke w kawasaki bo nigdzie nie miali 3,05 bo np larsson ma do 3,0;/
cena w kawasaki 51zl
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez RUTRA.RD » 6/6/2011, 17:22

trzeba było powiedzieć u mnie chłopaki maja coś kolo 12 zl.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez hugo2003 » 6/6/2011, 19:02

Rutra mysle jeszcze zamienic 1zawor z 5-tym zawsze to blizej srodka normu ... dobrze mysle ?;>

Bo na 2gi zawor zamowilem plytke 3,05 wiec sie zrobi 0,26
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 7/6/2011, 08:22

1zawor luz 0,30 grubosc plytki 2,82
2zawor luz 0,20 grubosc plytki 2,98
3zawor luz 0,26 grubosc plytki 2,94
4zawor luz 0,30 grubosc plytki 2,95
5zawor luz 0,23 grubosc plytki 2,88
6zawor luz 0,20 grubosc plytki 2,91
7zawor luz 0,23 grubosc plytki 2,88
8zawor luz 0,24 grubosc plytki 2,81

1 zawór płytka 2,80 - 0,28
2 zawór płytka 3,05 - 0,27
3 zawór płytka zostaje lub 2,95 - 0,27
4 zawór płytka z zaworu 6 - 0,26
5 zawór płytka 2,90 - 0,25
6 zawór płytka z zaworu 2 - 0,27
7 zawór płytka z zawory 3 zeszlifowana delikatnie 0,02 jesteś w stanie ściągnąć sam - 0,27
8 zawór płytka 2,85 lub ta z 7 zeszlifować
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez hugo2003 » 7/6/2011, 16:59

a podpowiesz czym to szlifowac ??? bo papier scierny nie da rady zapewne-szlipierna malo precyzyjna wiec czym ?? ps a zamiana 1 z 5 nie jest dobrym pomyslem???
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 7/6/2011, 20:04

mozesz i tak zrobic to juz od ciebie zalezy zaloz sobie widelki jaki ci odpowiadaja od tolerancji producenta np + 0,02 od dolnej -0,02 od gornej i jesli w tym sie miescisz to luz


szlifowac mozna na wiele sposobow grunt to zrobic to jak nalezy !!

chcesz przyslij plytki na drugi dzien odesle
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez hugo2003 » 8/6/2011, 16:17

w piatek odbiore zamowiaonaq plytke postaram sie przez weekend poskladac wszystoko do kupy i zmierzyc jakie luzy wyszly i sie wtedy zobaczy ... pozdro
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 9/6/2011, 06:18

Nie zdziw sie jak będą inne :) ale się tym nie przejmuj :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez gozdzik77 » 12/6/2011, 20:01

hugo2003 napisał(a): czyli rozumiem ze jak cos mi klekocze i stuka przy 2tys obr na zimnym silniku to moze byc to????? a po rozgrzaniu jest ok!
czyli juz nie jezdzic tym????;>


Witam
Też mam zx9 model E 2001. To klekotanie o którym piszesz to raczej nie wina zbyt dużych luzów zaworowych, bo nie masz dużych przekroczeń.
Po prostu zx9 tak mają że słychać takie klekotanie na pierwszych trzech biegach w okolicy 1500-3000 obr.Nie zmienia to faktu że zawory należy doregulować.
Napisz czy to klekotanie po regulacji ci ustało.
gozdzik77
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33

Postprzez hugo2003 » 14/6/2011, 04:00

ale mi klekotalo jak byl zimny i to bylo jakby chrobotanie .... teraz zawory mam na ok 0,25-0,28 i powinno byc ok tylko rozrzadu nie moge ustawic dolne kolko musi byc na T czy miedzy kreskami ??
czy moglbym kogos prosic o jakas serwisowke po angielsku i jasna pomoc co do znaku na dolnym kole???
jak cos to moj meil hugo2003@wp.pl
dziekuje i pozdrawiam podlamany hugo;/



no i dzis walczylem dalej....
ustawilem znaki wszystko cacy wlozylem napinacz i krece walem wal idzie napinacz klika w walki stoja!! Wiec o troche zaduzo łancucha pod walkiem wydechowym). Po chwili wpadlem na pomysl zeby wal ustawic na znak, walek EX zdemontowac i o jedno oczko cofnac na walku IN (do napinacza)ale sie nie dalo(malo miejsca miedzy walkiem a sciana glowicy) i tu pytanie:

Czy jest na to jakis patent czy zostaje demontaz obu walkow???
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 14/6/2011, 08:03

wałki na znaki ustawy wydechowy jak i sacy zaby byly wedlug serwisowki oczwiscie wal tez. nastepnie policz ilosc ogniw miedzy walkami powinno byc widac ile ich jest w serwisowce
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez hugo2003 » 14/6/2011, 15:13

serwisowka mowi 30 ogniw.
kumpel z pracy przywiezie mi dzis klucz dyno wiec ide zabrac sie do zwalania walka ssacego i istawinia wszystkiego.. dam znac jak mi pojdzie trzymac kciuki :)



Wiec poszlo elegancko!!!!!!!! wal ustawilem na znaku zwalilem oba walki i zaczolem montowac id wydechowego naciagajac łancuchjak byl ok to skrecilem na stale potem to zamo z ssacym i na koncu napinacz chwila prawdy i kawa zagadala pieknie chodzi ciszej i lepiej odpala.

tylko mam pyta jak dziala napinacz wiem ze sprezyna wypycha go ale po co w srodku jest ten precik?i czy to normalne ze jak dokrece te srodkowa srube a potem wujme napinacz to jest zablokowany?? czy podczas demontarzu powienien sie caly rozlozyc????


Jednoczsnie chce bardzo podziekowac dla:

RUTRA.RD i PRZEMO_RENE

za pomoc i cierpliwosc podczas konsultacji telefonicznych :)
Jeszcze raz dzieki Chłopaki pozdrawiam hugo!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê