Luzy zaworowe do motocykli (ZX9R)
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Rutra mysle jeszcze zamienic 1zawor z 5-tym zawsze to blizej srodka normu ... dobrze mysle ?;>
Bo na 2gi zawor zamowilem plytke 3,05 wiec sie zrobi 0,26
Bo na 2gi zawor zamowilem plytke 3,05 wiec sie zrobi 0,26
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
1zawor luz 0,30 grubosc plytki 2,82
2zawor luz 0,20 grubosc plytki 2,98
3zawor luz 0,26 grubosc plytki 2,94
4zawor luz 0,30 grubosc plytki 2,95
5zawor luz 0,23 grubosc plytki 2,88
6zawor luz 0,20 grubosc plytki 2,91
7zawor luz 0,23 grubosc plytki 2,88
8zawor luz 0,24 grubosc plytki 2,81
1 zawór płytka 2,80 - 0,28
2 zawór płytka 3,05 - 0,27
3 zawór płytka zostaje lub 2,95 - 0,27
4 zawór płytka z zaworu 6 - 0,26
5 zawór płytka 2,90 - 0,25
6 zawór płytka z zaworu 2 - 0,27
7 zawór płytka z zawory 3 zeszlifowana delikatnie 0,02 jesteś w stanie ściągnąć sam - 0,27
8 zawór płytka 2,85 lub ta z 7 zeszlifować
2zawor luz 0,20 grubosc plytki 2,98
3zawor luz 0,26 grubosc plytki 2,94
4zawor luz 0,30 grubosc plytki 2,95
5zawor luz 0,23 grubosc plytki 2,88
6zawor luz 0,20 grubosc plytki 2,91
7zawor luz 0,23 grubosc plytki 2,88
8zawor luz 0,24 grubosc plytki 2,81
1 zawór płytka 2,80 - 0,28
2 zawór płytka 3,05 - 0,27
3 zawór płytka zostaje lub 2,95 - 0,27
4 zawór płytka z zaworu 6 - 0,26
5 zawór płytka 2,90 - 0,25
6 zawór płytka z zaworu 2 - 0,27
7 zawór płytka z zawory 3 zeszlifowana delikatnie 0,02 jesteś w stanie ściągnąć sam - 0,27
8 zawór płytka 2,85 lub ta z 7 zeszlifować
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
a podpowiesz czym to szlifowac ??? bo papier scierny nie da rady zapewne-szlipierna malo precyzyjna wiec czym ?? ps a zamiana 1 z 5 nie jest dobrym pomyslem???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
mozesz i tak zrobic to juz od ciebie zalezy zaloz sobie widelki jaki ci odpowiadaja od tolerancji producenta np + 0,02 od dolnej -0,02 od gornej i jesli w tym sie miescisz to luz
szlifowac mozna na wiele sposobow grunt to zrobic to jak nalezy !!
chcesz przyslij plytki na drugi dzien odesle
szlifowac mozna na wiele sposobow grunt to zrobic to jak nalezy !!
chcesz przyslij plytki na drugi dzien odesle
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
w piatek odbiore zamowiaonaq plytke postaram sie przez weekend poskladac wszystoko do kupy i zmierzyc jakie luzy wyszly i sie wtedy zobaczy ... pozdro
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
hugo2003 napisał(a): czyli rozumiem ze jak cos mi klekocze i stuka przy 2tys obr na zimnym silniku to moze byc to????? a po rozgrzaniu jest ok!
czyli juz nie jezdzic tym????;>
Witam
Też mam zx9 model E 2001. To klekotanie o którym piszesz to raczej nie wina zbyt dużych luzów zaworowych, bo nie masz dużych przekroczeń.
Po prostu zx9 tak mają że słychać takie klekotanie na pierwszych trzech biegach w okolicy 1500-3000 obr.Nie zmienia to faktu że zawory należy doregulować.
Napisz czy to klekotanie po regulacji ci ustało.
- gozdzik77
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33
ale mi klekotalo jak byl zimny i to bylo jakby chrobotanie .... teraz zawory mam na ok 0,25-0,28 i powinno byc ok tylko rozrzadu nie moge ustawic dolne kolko musi byc na T czy miedzy kreskami ??
czy moglbym kogos prosic o jakas serwisowke po angielsku i jasna pomoc co do znaku na dolnym kole???
jak cos to moj meil hugo2003@wp.pl
dziekuje i pozdrawiam podlamany hugo;/
no i dzis walczylem dalej....
ustawilem znaki wszystko cacy wlozylem napinacz i krece walem wal idzie napinacz klika w walki stoja!! Wiec o troche zaduzo łancucha pod walkiem wydechowym). Po chwili wpadlem na pomysl zeby wal ustawic na znak, walek EX zdemontowac i o jedno oczko cofnac na walku IN (do napinacza)ale sie nie dalo(malo miejsca miedzy walkiem a sciana glowicy) i tu pytanie:
Czy jest na to jakis patent czy zostaje demontaz obu walkow???
czy moglbym kogos prosic o jakas serwisowke po angielsku i jasna pomoc co do znaku na dolnym kole???
jak cos to moj meil hugo2003@wp.pl
dziekuje i pozdrawiam podlamany hugo;/
no i dzis walczylem dalej....
ustawilem znaki wszystko cacy wlozylem napinacz i krece walem wal idzie napinacz klika w walki stoja!! Wiec o troche zaduzo łancucha pod walkiem wydechowym). Po chwili wpadlem na pomysl zeby wal ustawic na znak, walek EX zdemontowac i o jedno oczko cofnac na walku IN (do napinacza)ale sie nie dalo(malo miejsca miedzy walkiem a sciana glowicy) i tu pytanie:
Czy jest na to jakis patent czy zostaje demontaz obu walkow???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
wałki na znaki ustawy wydechowy jak i sacy zaby byly wedlug serwisowki oczwiscie wal tez. nastepnie policz ilosc ogniw miedzy walkami powinno byc widac ile ich jest w serwisowce
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
serwisowka mowi 30 ogniw.
kumpel z pracy przywiezie mi dzis klucz dyno wiec ide zabrac sie do zwalania walka ssacego i istawinia wszystkiego.. dam znac jak mi pojdzie trzymac kciuki
Wiec poszlo elegancko!!!!!!!! wal ustawilem na znaku zwalilem oba walki i zaczolem montowac id wydechowego naciagajac łancuchjak byl ok to skrecilem na stale potem to zamo z ssacym i na koncu napinacz chwila prawdy i kawa zagadala pieknie chodzi ciszej i lepiej odpala.
tylko mam pyta jak dziala napinacz wiem ze sprezyna wypycha go ale po co w srodku jest ten precik?i czy to normalne ze jak dokrece te srodkowa srube a potem wujme napinacz to jest zablokowany?? czy podczas demontarzu powienien sie caly rozlozyc????
Jednoczsnie chce bardzo podziekowac dla:
RUTRA.RD i PRZEMO_RENE
za pomoc i cierpliwosc podczas konsultacji telefonicznych
Jeszcze raz dzieki Chłopaki pozdrawiam hugo!!!
kumpel z pracy przywiezie mi dzis klucz dyno wiec ide zabrac sie do zwalania walka ssacego i istawinia wszystkiego.. dam znac jak mi pojdzie trzymac kciuki

Wiec poszlo elegancko!!!!!!!! wal ustawilem na znaku zwalilem oba walki i zaczolem montowac id wydechowego naciagajac łancuchjak byl ok to skrecilem na stale potem to zamo z ssacym i na koncu napinacz chwila prawdy i kawa zagadala pieknie chodzi ciszej i lepiej odpala.
tylko mam pyta jak dziala napinacz wiem ze sprezyna wypycha go ale po co w srodku jest ten precik?i czy to normalne ze jak dokrece te srodkowa srube a potem wujme napinacz to jest zablokowany?? czy podczas demontarzu powienien sie caly rozlozyc????
Jednoczsnie chce bardzo podziekowac dla:
RUTRA.RD i PRZEMO_RENE
za pomoc i cierpliwosc podczas konsultacji telefonicznych

Jeszcze raz dzieki Chłopaki pozdrawiam hugo!!!
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości