Regulacja napięcia, jak to się robi?
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
pan_wiewiorka napisał(a):Limak, po co ustawiać tłumienie? Na torze latasz?
Domin, czego nie rozumiesz?
Kolego no nie wiem nadal jak to jest konkretnie z tym ustawieniem ale zajmując się jush mniej zaawansowanym tematem, konkretnie tym ustawieniem na górze lag, bo w która stronę to dać 1, 2, 3?? żeby było bardziej miękkie... tego nigdzie nie mogę wyczytać... sorki że zawracam głowę w ogóle, nikt nie jest w stanie konkretnie odpowiedzieć czy dać na 1 czy na 3... pozdrawiam
aha, może mi ktoś dać cynka jak swoje posty tutaj szukać albo ten temat tak na skróty?? bo za każdym razem szukam na nowo przez szukajkę...
- DOMIN88
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 23/3/2011, 10:58
Co wy się tak bicie tego zawieszenia dotykać, ono nie gryzie, poz tym sporo kosztowało i różnica jest spora, więc warto skorzystać.
Nie pamiętam jak jest w gsxf, chyba jest jakaś uboższa wersja tylko odbicie i może jeszcze napięcie wstępne.
Generalnie zasada jest taka, że jak wkręcasz będzie twardszy, a jak wykręcasz to miększy.
Nie pamiętam jak jest w gsxf, chyba jest jakaś uboższa wersja tylko odbicie i może jeszcze napięcie wstępne.
Generalnie zasada jest taka, że jak wkręcasz będzie twardszy, a jak wykręcasz to miększy.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości