Kawa zx9 czy Honda CBR900RR
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
eneasz napisał(a): To co dla mnie jest swietne dla kogos moze byc argumentem dyskwalifikujacym moto.
swieta prawda. sam szukalem na tym forum informacji dot. 125-ek, a dokladniej wyboru miedzy cbr a nsr. niemal wszyscy opowiadali sie za nsr-kÄ…, bez podania argumentow. dopiero kiedy padlo pytanie, dlaczego wlasnie nsr, odpowiedzieli, ze chodzi o lepsze osiagi. i wlasnie to, co przez cale forum bylo przedstawiane jako zalete, dla mnie okazalo sie elementem ostatecznie rozstrzygajacym dylemat na korzysc cbr-ki, bo za benzyne place z wlasnej kieszeni, poruszam sie tylko po miescie, a wiec zwisa mi, czy v-max to bedzie 120 czy 150 itp., a spalanie to istotna kwestia.
-
harry89 - Bywalec
- Posty: 647
- Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
- Lokalizacja: Piotrowice/Lublin
[
Dla porownania znajomy opowiadal mi jak chcial zmienic swoje zx6r j1 na nowsze zx12 i po kilku rundach na torze z kolesiem ktory mial cos takiego dal sobie siana stwierdzajac ze jedyna roznica byla by taka ze stracil by swoj ukochany motor gdyz koles z zx12 nigdy nie zdolal go wyprzedzic.
tu oczywiscie wiele zalezy od umiejetnosci ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze 600tka na technicznym torze np. Poznan w reku amatora moze byc szybsza a przy okazji lepiej uczyc sie na niej techniki .Tysiacem jezdzi sie "moca" technike trzeba miec wczesniej jesli jej nie masz nic ci nie przyjdzie z mocy.reasumujac przewage tysiaca wykorzysta tylko zawodowiec
Dla porownania znajomy opowiadal mi jak chcial zmienic swoje zx6r j1 na nowsze zx12 i po kilku rundach na torze z kolesiem ktory mial cos takiego dal sobie siana stwierdzajac ze jedyna roznica byla by taka ze stracil by swoj ukochany motor gdyz koles z zx12 nigdy nie zdolal go wyprzedzic.
tu oczywiscie wiele zalezy od umiejetnosci ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze 600tka na technicznym torze np. Poznan w reku amatora moze byc szybsza a przy okazji lepiej uczyc sie na niej techniki .Tysiacem jezdzi sie "moca" technike trzeba miec wczesniej jesli jej nie masz nic ci nie przyjdzie z mocy.reasumujac przewage tysiaca wykorzysta tylko zawodowiec
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
tyle ze zx12 nie była zaprojektowana na tor... i to tez trzeba uwzglednic. zx9 raczej tez. O ile mi wiadmo ten moto miał byc do szyyybkiej turystyki bardziej.... no ale sie moze myle. Z mojego doswiadczenia, emocji jest cała masa na tej kawie i z Eneaszem sie spoko zgodze 

Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
eneasz napisał(a):Dla porownania znajomy opowiadal mi jak chcial zmienic swoje zx6r j1 na nowsze zx12 i po kilku rundach na torze z kolesiem ktory mial cos takiego dal sobie siana stwierdzajac ze jedyna roznica byla by taka ze stracil by swoj ukochany motor gdyz koles z zx12 nigdy nie zdolal go wyprzedzic.
Kiepskie porównanie, ponieważ po pierwsze, żeby się ścigać to najpierw trzeba coś potrafić, po drugie zx6r to sport a zx12r to turystyk, który nie był budowany z myślą o wyścigach, więc oczywiste jest, że na torze nie da rady.
ZX9R to stosunkowo kiepski model, raczej dobry do turystyki, ponieważ cięgi swojej sporej masie jest bardzo stabilny, ale niestety ma to też swoje wady.
Kawa cierpiała z powody sporej masy, słabszego silnika, kiepskiej kontroli, co było spowodowane brakiem wtrysku. Dodatkowo ZX9R cały czas wyposażone było w zwykły zawias z przodu, podczas gdy cała konkurencja przesiadła się już na USD.
Kawasaki argumentowało swoją decyzję faktem, że USD jest cięższe od zwykłego zwieszenia, szkoda tylko, że mimo to kawa była średni 15kg cięższa od konkurencji.
Spróbuj wziąć 15 kilo na rÄ™ce, to nie jest nic, motocykl z takÄ… masÄ… bÄ™dzie wolniej przekÅ‚adaÅ‚ siÄ™ w winklach i bÄ™dzie bardziej „taboretowaty”.
Podsumowując, jeżeli miałbym kupić moto z lat 98-99 to byłaby R1
Jeżeli 2000r. to blady, a od 2001r. zastanawiałbym się już nad GSXR1000
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Witam.
Troszke juz sie pogubilem o czym tu debatujecie ale to moze tylko z tego wzgledu,ze pijany jestem...
Jezdzilem czasem ZX9 03rok i naprawde swietnye moto.Bardzo mi sie podobalo,ze idzie nawet ladnie od dolu. Poniekad ZX9 wygral test porownawczy (co do turystyki) z GSX1400... Co budzi wielkie zdziwienie.Ale z testami to roznie bywa.
Kazdy ma swoj gust... A dane techniczne to.. tylko dane... najwazniejsze zeby miec przyjemnosc z jazdy
Troszke juz sie pogubilem o czym tu debatujecie ale to moze tylko z tego wzgledu,ze pijany jestem...
Jezdzilem czasem ZX9 03rok i naprawde swietnye moto.Bardzo mi sie podobalo,ze idzie nawet ladnie od dolu. Poniekad ZX9 wygral test porownawczy (co do turystyki) z GSX1400... Co budzi wielkie zdziwienie.Ale z testami to roznie bywa.
Kazdy ma swoj gust... A dane techniczne to.. tylko dane... najwazniejsze zeby miec przyjemnosc z jazdy

Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości