Zobacz wÄ…tek - Kawa zx9 czy Honda CBR900RR
NAS Analytics TAG

Kawa zx9 czy Honda CBR900RR

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez gelo007 » 31/3/2007, 11:22

eneasz, a jesteś w stanie potwierdzić że CBRka jest wygodniejsza niż np. takie R6? Czy to tylko mnie się tak wydaje? :)
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom


Postprzez harry89 » 31/3/2007, 18:41

eneasz napisał(a): To co dla mnie jest swietne dla kogos moze byc argumentem dyskwalifikujacym moto.

swieta prawda. sam szukalem na tym forum informacji dot. 125-ek, a dokladniej wyboru miedzy cbr a nsr. niemal wszyscy opowiadali sie za nsr-kÄ…, bez podania argumentow. dopiero kiedy padlo pytanie, dlaczego wlasnie nsr, odpowiedzieli, ze chodzi o lepsze osiagi. i wlasnie to, co przez cale forum bylo przedstawiane jako zalete, dla mnie okazalo sie elementem ostatecznie rozstrzygajacym dylemat na korzysc cbr-ki, bo za benzyne place z wlasnej kieszeni, poruszam sie tylko po miescie, a wiec zwisa mi, czy v-max to bedzie 120 czy 150 itp., a spalanie to istotna kwestia.
Avatar użytkownika
harry89
Bywalec
 
Posty: 647
Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
Lokalizacja: Piotrowice/Lublin


Postprzez harry89 » 31/3/2007, 19:18

tez ;)
Kawasaki ZX-6R
Avatar użytkownika
harry89
Bywalec
 
Posty: 647
Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
Lokalizacja: Piotrowice/Lublin

Postprzez torowiec » 31/3/2007, 20:29

[
Dla porownania znajomy opowiadal mi jak chcial zmienic swoje zx6r j1 na nowsze zx12 i po kilku rundach na torze z kolesiem ktory mial cos takiego dal sobie siana stwierdzajac ze jedyna roznica byla by taka ze stracil by swoj ukochany motor gdyz koles z zx12 nigdy nie zdolal go wyprzedzic.

tu oczywiscie wiele zalezy od umiejetnosci ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze 600tka na technicznym torze np. Poznan w reku amatora moze byc szybsza a przy okazji lepiej uczyc sie na niej techniki .Tysiacem jezdzi sie "moca" technike trzeba miec wczesniej jesli jej nie masz nic ci nie przyjdzie z mocy.reasumujac przewage tysiaca wykorzysta tylko zawodowiec
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask

Postprzez Wombat » 31/3/2007, 20:57

tyle ze zx12 nie była zaprojektowana na tor... i to tez trzeba uwzglednic. zx9 raczej tez. O ile mi wiadmo ten moto miał byc do szyyybkiej turystyki bardziej.... no ale sie moze myle. Z mojego doswiadczenia, emocji jest cała masa na tej kawie i z Eneaszem sie spoko zgodze :)
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cichy » 31/3/2007, 22:08

eneasz napisał(a):Dla porownania znajomy opowiadal mi jak chcial zmienic swoje zx6r j1 na nowsze zx12 i po kilku rundach na torze z kolesiem ktory mial cos takiego dal sobie siana stwierdzajac ze jedyna roznica byla by taka ze stracil by swoj ukochany motor gdyz koles z zx12 nigdy nie zdolal go wyprzedzic.


Kiepskie porównanie, ponieważ po pierwsze, żeby się ścigać to najpierw trzeba coś potrafić, po drugie zx6r to sport a zx12r to turystyk, który nie był budowany z myślą o wyścigach, więc oczywiste jest, że na torze nie da rady.

ZX9R to stosunkowo kiepski model, raczej dobry do turystyki, ponieważ cięgi swojej sporej masie jest bardzo stabilny, ale niestety ma to też swoje wady.

Kawa cierpiała z powody sporej masy, słabszego silnika, kiepskiej kontroli, co było spowodowane brakiem wtrysku. Dodatkowo ZX9R cały czas wyposażone było w zwykły zawias z przodu, podczas gdy cała konkurencja przesiadła się już na USD.
Kawasaki argumentowało swoją decyzję faktem, że USD jest cięższe od zwykłego zwieszenia, szkoda tylko, że mimo to kawa była średni 15kg cięższa od konkurencji.
Spróbuj wziąć 15 kilo na rÄ™ce, to nie jest nic, motocykl z takÄ… masÄ… bÄ™dzie wolniej przekÅ‚adaÅ‚ siÄ™ w winklach i bÄ™dzie bardziej „taboretowaty”.

Podsumowując, jeżeli miałbym kupić moto z lat 98-99 to byłaby R1
Jeżeli 2000r. to blady, a od 2001r. zastanawiałbym się już nad GSXR1000
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez polsky » 31/3/2007, 23:18

Witam.
Troszke juz sie pogubilem o czym tu debatujecie ale to moze tylko z tego wzgledu,ze pijany jestem...
Jezdzilem czasem ZX9 03rok i naprawde swietnye moto.Bardzo mi sie podobalo,ze idzie nawet ladnie od dolu. Poniekad ZX9 wygral test porownawczy (co do turystyki) z GSX1400... Co budzi wielkie zdziwienie.Ale z testami to roznie bywa.
Kazdy ma swoj gust... A dane techniczne to.. tylko dane... najwazniejsze zeby miec przyjemnosc z jazdy ;)
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
polsky
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 582
Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê