Kawa zx9 czy Honda CBR900RR
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kawa zx9 czy Honda CBR900RR
Cześć. Rozglądam się właśnie za nowym sprzętem na nadchodzący sezon. Dysponuje kwotą ok 17000zł. Zastanawiam się nad Kawą ZX9 lub Hondą CBR900 z rocznika 98-99. Każdy mi doradza Hondę ale podobno Kawa jest wygodniejsza na dalsze wojaże (a takich w nadchodzącym roku nie wykluczam). A co Wy radzicie? A może jakieś inne propozycje?
Ps. Mam do sprzedania Yamahe XT600 za 7 koła jakby ktoś był zainteresowany
Ps. Mam do sprzedania Yamahe XT600 za 7 koła jakby ktoś był zainteresowany
-
Michu - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 1/1/2006, 16:46
Co rozumiesz poprzez "jazdę" z przednią oponą? Wiem, że na rynku opon używek będzie z tym problem, ale biorąc pod uwagę moje (jeszcze nie najwyższych lotów) umiejętności jeździeckie myślę, że oponki nie zjeżdżę nazbyt szybko.Zależy mi przedewszystkim na sprzęcie bezawaryjnym i w miarę wygodnym (może w tym roku zwiedze kawałek Europy). Dzięki za wszystkie wypowiedzievil napisał(a):w tych rocznikach Kawa chyba nie miala problemów z ramami...
w Hondzie będziesz miał jazdę z przednią oponą - 16 cali, okrutna średnica![]()
w sumie to jako markę znacznie wolę Kawasaki, ale Frajer Blady Hondy jest OK! a ZX9 to poprostu duża, ciężka balia...
-
Michu - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 1/1/2006, 16:46
Dzięki wielkie. Oby w nadchodzącym sezonie nie zaszła taka konieczność (spowodowana pogiętą felgą)
Slyszałem kilka negatywnych komentarzy dotyczących 16 calowego koła w przodzie. I nie chodziło tu tylko o problemy ze znalezieniem opon, ale także problemy związane z prowadzeniem motocykla. Ponoć szesnastka nie najlepiej się sprawuje.

-
Michu - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 1/1/2006, 16:46
Temacik trocheę zastygł.
Będę wdzięczny za każdą opinię użytkowników na temat tych sprzętów. Więc jeżeli wiecie coś więcej to proszę piszcie. Do momentu zakupu zostało mi coraz mniej czasu a ja jeszcze nie do końca się zdecydowałem (skłaniam się ku Hondzie).
Będę wdzięczny za każdą opinię użytkowników na temat tych sprzętów. Więc jeżeli wiecie coś więcej to proszę piszcie. Do momentu zakupu zostało mi coraz mniej czasu a ja jeszcze nie do końca się zdecydowałem (skłaniam się ku Hondzie).
-
Michu - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 1/1/2006, 16:46
- radekgsxr600
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/12/2005, 20:19
- Lokalizacja: Manieczki
mialem okazje jezdzic obydwoma motocyklami i zdecydowanie kawa moze jest troszke ciezsza ale mocniejsza wygodniejsza i ma 17 cali z przodu a nie 16 przez co duzo lepiej sie prowadzi po prostej lekach i zakrefach pozatym mie jwst tak pospolitym moto jak cebra jak dlamnie przereklamowany sprzet ale to tylko moja opinia ty wybierasz polecam kawe
- dominik vtr
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 21/3/2007, 21:54
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
Akon napisał(a):tez *** bzdury bo honda takze daje emocje a dotego niezwodnosć
Opanuj się z przekleństwami, bo nie każdy ma ochotę je czytać, nic do ciebie nie mam to tylko delikatna sugestia
eagle
GSX-R 600 K6
GSX-R 600 K6
-
orlik1981 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 504
- Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
- Lokalizacja: Siemianowice Śl. Aktualnie Londyn
Od 2000r. Zx9r Przegrywał wszystkie testy i porównania, a od 98r. do 99r. przegrywał z r1.
Reasumując nie ma sensu kupować zx9r z roczków 98 i wyżej, ponieważ już w 2000r. był najgorszy w swojej klasie.
Reasumując nie ma sensu kupować zx9r z roczków 98 i wyżej, ponieważ już w 2000r. był najgorszy w swojej klasie.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Cichy, ale wiesz nie każdy kupuje motocykl po to, żeby ścigać się np. w MMP
, a jeżeli komuś jest wygodniej na ZX9R to chyba nie powinno być znowu takie problemu . Aczkolwiek jednym z wiążących argumentów dla wielkodupych (m.in ja
) przy zakupie moto jest wygoda, więc w mojej odpowiedzi nie można szukać ani krzty obiektywizmu
.



-
gelo007 - Administrator
- Posty: 2731
- Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
- Lokalizacja: Radom
eneasz napisał(a): To co dla mnie jest swietne dla kogos moze byc argumentem dyskwalifikujacym moto.
swieta prawda. sam szukalem na tym forum informacji dot. 125-ek, a dokladniej wyboru miedzy cbr a nsr. niemal wszyscy opowiadali sie za nsr-ką, bez podania argumentow. dopiero kiedy padlo pytanie, dlaczego wlasnie nsr, odpowiedzieli, ze chodzi o lepsze osiagi. i wlasnie to, co przez cale forum bylo przedstawiane jako zalete, dla mnie okazalo sie elementem ostatecznie rozstrzygajacym dylemat na korzysc cbr-ki, bo za benzyne place z wlasnej kieszeni, poruszam sie tylko po miescie, a wiec zwisa mi, czy v-max to bedzie 120 czy 150 itp., a spalanie to istotna kwestia.
-
harry89 - Bywalec
- Posty: 647
- Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
- Lokalizacja: Piotrowice/Lublin
[
Dla porownania znajomy opowiadal mi jak chcial zmienic swoje zx6r j1 na nowsze zx12 i po kilku rundach na torze z kolesiem ktory mial cos takiego dal sobie siana stwierdzajac ze jedyna roznica byla by taka ze stracil by swoj ukochany motor gdyz koles z zx12 nigdy nie zdolal go wyprzedzic.
tu oczywiscie wiele zalezy od umiejetnosci ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze 600tka na technicznym torze np. Poznan w reku amatora moze byc szybsza a przy okazji lepiej uczyc sie na niej techniki .Tysiacem jezdzi sie "moca" technike trzeba miec wczesniej jesli jej nie masz nic ci nie przyjdzie z mocy.reasumujac przewage tysiaca wykorzysta tylko zawodowiec
Dla porownania znajomy opowiadal mi jak chcial zmienic swoje zx6r j1 na nowsze zx12 i po kilku rundach na torze z kolesiem ktory mial cos takiego dal sobie siana stwierdzajac ze jedyna roznica byla by taka ze stracil by swoj ukochany motor gdyz koles z zx12 nigdy nie zdolal go wyprzedzic.
tu oczywiscie wiele zalezy od umiejetnosci ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze 600tka na technicznym torze np. Poznan w reku amatora moze byc szybsza a przy okazji lepiej uczyc sie na niej techniki .Tysiacem jezdzi sie "moca" technike trzeba miec wczesniej jesli jej nie masz nic ci nie przyjdzie z mocy.reasumujac przewage tysiaca wykorzysta tylko zawodowiec
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
tyle ze zx12 nie była zaprojektowana na tor... i to tez trzeba uwzglednic. zx9 raczej tez. O ile mi wiadmo ten moto miał byc do szyyybkiej turystyki bardziej.... no ale sie moze myle. Z mojego doswiadczenia, emocji jest cała masa na tej kawie i z Eneaszem sie spoko zgodze 

Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości