[cbr600 f4i] Wymiana opon i ściąganie moto w prawo
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Z lewej strony na ośce masz nacięcie, które jest ustawiane na początku goleni (po skręceniu widać to nacięcie) wtedy tarcza jest w jednym i drugim zacisku ustawiona idealnie po środku.
Przesunięcie ośki powoduje zmianę ustawienia lewego zacisku (jarzma) i może prowadzić do obcierania tarczy o jarzmo zacisku.
Przesunięcie ośki powoduje zmianę ustawienia lewego zacisku (jarzma) i może prowadzić do obcierania tarczy o jarzmo zacisku.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości