Podswietlenie predkosciomierza!!Prosze pomozcie!!
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Witam.
Przerabiałem to w moim poprzednim GS-ie 93'. Zakładając że to ta sama konstrukcja to boło to proste jak...
Nie bardzo zrozumiałem w jakim jesteś etapie, więc może pokolei:
1. od str plastikowej obudowy są 4 śruby( po dwie na zegar) po bokach każdego zegara + 1 pomiędzy zegarami skręcająca obudowę plastikową z blachą w której siedzą zegary.
2.pokrętło od dziennego przebiegu (jak dobrze pamiętam) jest przykręcone. W środku porętła jest maleńka śrubka więc nic na siłę.
3. co do samych żarówek to jak napisał evil ( w gomowej oprawie)
i jeszcze jedno: do wymiany żarówek obyło się bez odłanczania napędu licznika.
Powodzenia.
Przerabiałem to w moim poprzednim GS-ie 93'. Zakładając że to ta sama konstrukcja to boło to proste jak...
Nie bardzo zrozumiałem w jakim jesteś etapie, więc może pokolei:
1. od str plastikowej obudowy są 4 śruby( po dwie na zegar) po bokach każdego zegara + 1 pomiędzy zegarami skręcająca obudowę plastikową z blachą w której siedzą zegary.
2.pokrętło od dziennego przebiegu (jak dobrze pamiętam) jest przykręcone. W środku porętła jest maleńka śrubka więc nic na siłę.
3. co do samych żarówek to jak napisał evil ( w gomowej oprawie)
i jeszcze jedno: do wymiany żarówek obyło się bez odłanczania napędu licznika.
Powodzenia.
- Tomek. R
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
- Lokalizacja: Police k. Szczecina
czyli co nie musze otwierac tej puszki samego budzika??Wyobrazcie sobie puszke od pepsi z wyciera gora.przylozone szklo i w miejscu laczenia puszki i szkla wokol jest metalowy okrag.tak wyglada moj budzik.jak wymienic zarowki zeby nic nie rozjebac??
Ostatnio edytowano 18/1/2007, 22:35 przez sooshe, łącznie edytowano 1 raz
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
no pewnie że nie.
odwróc ją dupą do się i muszą sterczec kable a na ich końcach oprawki z żarówkami.
No a tak na logikę to żarówki są raczej el. wymiennym więc niewyobrażam sobie żeby nie było do nich w miarę swobodnego dostępu
odwróc ją dupą do się i muszą sterczec kable a na ich końcach oprawki z żarówkami.
No a tak na logikę to żarówki są raczej el. wymiennym więc niewyobrażam sobie żeby nie było do nich w miarę swobodnego dostępu
- Tomek. R
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
- Lokalizacja: Police k. Szczecina
wieeeeeedzialem ze to napewno proste!!ogromniaste dzieki Tomek!!Ty mnie naprowadziles.Ogolnie balem sie cos rozpindolic wiec nie freestyle'owalem za duzo.W kazdym badz razie wymienilem!!Moj pierwszy sukces w mojej motocyklowej karierze ;p
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości