Podswietlenie predkosciomierza!!Prosze pomozcie!!
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Podswietlenie predkosciomierza!!Prosze pomozcie!!
Witam!!Nie mam podswietlenie predkosciomierza w Suzuki GS 500.Wie ktos moze jak to rozebrac zeby nic nie spartolic??Wogole to jakie tam sa zarowki??
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
Tzn obrotomierz swieci a predkosciomierz nie.Jest mozliwosc ze to nie od zarowek??A tak wogole to nie wiem jak to odkrecic jak staje przed motocyklem to mam chyba ze 3 srubki odkrecam je i dupa.tam jakas linka jest cos.a jak np wykrece linke od budzikow to jak ja spowrotem przykrece bedzie wszystko dobrze wskazywala??
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
HJUSTON ŁI HAW A PROBLEM!!!!!!!
Pomijam fakt ze urwalem gwint od obrotomierza.Nakretka zostala z kawalkiem sruby.Nie moge wyjac predkosciomierza przez gowno od kasowania licznika przejechanych kilometrow.Wie ktos czy w GS'ie sie to po prostu wyciaga czy jak bede probowal to wyciagnac to znowu cos rozjebie??Wystaje mi to pokretlo i przeszkadza.Ja bym to mocno szarpnal do siebie tylko gorzej jak juz wiecej nie bedzie chcialo wleź gdzie bylo!!
Pomijam fakt ze urwalem gwint od obrotomierza.Nakretka zostala z kawalkiem sruby.Nie moge wyjac predkosciomierza przez gowno od kasowania licznika przejechanych kilometrow.Wie ktos czy w GS'ie sie to po prostu wyciaga czy jak bede probowal to wyciagnac to znowu cos rozjebie??Wystaje mi to pokretlo i przeszkadza.Ja bym to mocno szarpnal do siebie tylko gorzej jak juz wiecej nie bedzie chcialo wleź gdzie bylo!!
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
jezeli masz podobne zegary jak w bandziorze to mozesz nie szukac zarowek. w bandicie sa takie male diodki wlutowane w plytke z ukladu zegarow.... jezeli tak to tam wyglada to moze bedzie problem z wlutowaniem nowych. pozdro hoffman
-
spazz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
nie a teraz na powaznie.mam budzik znaczy predkosciomierz.puszka z szybka od gory.laczenie szybki i puszk i to kawal metalowego hmmm nie wiem czego i nie wyglada na to zeby to sie odkrecalo.jakies pomysly??moze ktos kiedys wymienial??
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
Witam.
Przerabiałem to w moim poprzednim GS-ie 93'. Zakładając że to ta sama konstrukcja to boło to proste jak...
Nie bardzo zrozumiałem w jakim jesteś etapie, więc może pokolei:
1. od str plastikowej obudowy są 4 śruby( po dwie na zegar) po bokach każdego zegara + 1 pomiędzy zegarami skręcająca obudowę plastikową z blachą w której siedzą zegary.
2.pokrętło od dziennego przebiegu (jak dobrze pamiętam) jest przykręcone. W środku porętła jest maleńka śrubka więc nic na siłę.
3. co do samych żarówek to jak napisał evil ( w gomowej oprawie)
i jeszcze jedno: do wymiany żarówek obyło się bez odłanczania napędu licznika.
Powodzenia.
Przerabiałem to w moim poprzednim GS-ie 93'. Zakładając że to ta sama konstrukcja to boło to proste jak...
Nie bardzo zrozumiałem w jakim jesteś etapie, więc może pokolei:
1. od str plastikowej obudowy są 4 śruby( po dwie na zegar) po bokach każdego zegara + 1 pomiędzy zegarami skręcająca obudowę plastikową z blachą w której siedzą zegary.
2.pokrętło od dziennego przebiegu (jak dobrze pamiętam) jest przykręcone. W środku porętła jest maleńka śrubka więc nic na siłę.
3. co do samych żarówek to jak napisał evil ( w gomowej oprawie)
i jeszcze jedno: do wymiany żarówek obyło się bez odłanczania napędu licznika.
Powodzenia.
- Tomek. R
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
- Lokalizacja: Police k. Szczecina
czyli co nie musze otwierac tej puszki samego budzika??Wyobrazcie sobie puszke od pepsi z wyciera gora.przylozone szklo i w miejscu laczenia puszki i szkla wokol jest metalowy okrag.tak wyglada moj budzik.jak wymienic zarowki zeby nic nie rozjebac??
Ostatnio edytowano 18/1/2007, 22:35 przez sooshe, łącznie edytowano 1 raz
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
no pewnie że nie.
odwróc ją dupą do się i muszą sterczec kable a na ich końcach oprawki z żarówkami.
No a tak na logikę to żarówki są raczej el. wymiennym więc niewyobrażam sobie żeby nie było do nich w miarę swobodnego dostępu
odwróc ją dupą do się i muszą sterczec kable a na ich końcach oprawki z żarówkami.
No a tak na logikę to żarówki są raczej el. wymiennym więc niewyobrażam sobie żeby nie było do nich w miarę swobodnego dostępu
- Tomek. R
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
- Lokalizacja: Police k. Szczecina
wieeeeeedzialem ze to napewno proste!!ogromniaste dzieki Tomek!!Ty mnie naprowadziles.Ogolnie balem sie cos rozpindolic wiec nie freestyle'owalem za duzo.W kazdym badz razie wymienilem!!Moj pierwszy sukces w mojej motocyklowej karierze ;p
-
sooshe - Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 11/1/2007, 23:13
- Lokalizacja: Z grodu Mieszka first
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości