klucz pneumatyczny...
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kompresor powinien mieć 8atm
Przewody wystarczą o wewnętrznej średnicy 10mm.
(czasami sprzedają o średnicy 4-6mm) to wystarcza tylko do pompowania kół.
Do pneumatyki im grubszy (oczywiście bez przesady) tym lepszy.
A te 2 butelki po drodze to odwadniacz (pochłania wodę która dostaje się do zbiornika) i na olejacz do kluczy pneumatycznych i innych urządzeń wymagających smarowania.
Wujek google nie gryzie
kilka lat w serwisie przydało się
Po za tym nie ma co przesadzać z długością przewodu.
Nie koniecznie termodynamika - zwykłą prosta Fizyka wystarcza.
Termodynamika przyda się do wyjaśnienia co woda robi w zbiorniku powietrza ???
Dostaje się tam z otoczenia podczas napełniania zbiornika.
A najlepiej zapoznać się z instrukcją obsługi klucza pneumatycznego, tam jest opisane ciśnienie robocze i minimalne oraz jakiej średnicy przewodów używać, oraz sposobów konserwacji.
Przewody wystarczą o wewnętrznej średnicy 10mm.
(czasami sprzedają o średnicy 4-6mm) to wystarcza tylko do pompowania kół.
Do pneumatyki im grubszy (oczywiście bez przesady) tym lepszy.
A te 2 butelki po drodze to odwadniacz (pochłania wodę która dostaje się do zbiornika) i na olejacz do kluczy pneumatycznych i innych urządzeń wymagających smarowania.
Wujek google nie gryzie
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Po za tym nie ma co przesadzać z długością przewodu.
Nie koniecznie termodynamika - zwykłą prosta Fizyka wystarcza.
Termodynamika przyda się do wyjaśnienia co woda robi w zbiorniku powietrza ???
Dostaje się tam z otoczenia podczas napełniania zbiornika.
A najlepiej zapoznać się z instrukcją obsługi klucza pneumatycznego, tam jest opisane ciśnienie robocze i minimalne oraz jakiej średnicy przewodów używać, oraz sposobów konserwacji.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
no i pneumat działa, podpiąłem go pod ten przewód o którym wcześniej wspominałem o dość dużym przekroju i śmiga aż miło, wczoraj o ojcem zmieniałem szczęki hamulcowe w samochodzie i śruby w kołach dociągnął jak ta lala, że potem sam już nie dałem rady bardziej
dzięki za pomoc i pozdro ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Re: klucz pneumatyczny...
Mam klucz pneumatyczny i kompresor 24L. Chcę dokupić drugi kompresor 24L / 50L i połączyć ich zbiorniki razem aby było więcej i wydajniej powietrza. Ktoś ma jakieś sugestie jak to zrobić najtaniej i najprościej?
Nie ukrywam, ze najwygodniej byłoby mi zrobić zamówienie online, jak tutaj https://buythis.pl/
Nie ukrywam, ze najwygodniej byłoby mi zrobić zamówienie online, jak tutaj https://buythis.pl/
- gizmooo
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 14/6/2019, 07:30
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości