klucz pneumatyczny...
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
klucz pneumatyczny...
siemka, mam taki problem że jak podepnę klucz pneumatyczny pod przewód to nie ma wcale siły aby trochę się kręci a jak bezpośrednio pod kompresor to śmiga aż miło... klucz mam nowy firmy VOREL, na początku podpinałem pod pomarańczowy przewód 20m, a teraz kupiłem nowy niebieski 6m za 50zł i nic, dzieje się to samo.... w czym może być problem??
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
HAHAHAHHA
Speedy zes przywalil , klucz pneumatyczny nie jest na prad uosiu jeden tylko na powietrze :> Mowimy o wężu zbrojonym (przewodzie powietrznym) z szybkozłączkami i agregatem ))
Speedy zes przywalil , klucz pneumatyczny nie jest na prad uosiu jeden tylko na powietrze :> Mowimy o wężu zbrojonym (przewodzie powietrznym) z szybkozłączkami i agregatem ))
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
a więc tak, jak podepnę pod przewód (czy ten 20m czy też 6m) powietrze nigdzie nie ucieka i jak włączę klucze to się kręci lecz nie ma siły a reszta powietrza normalnie przelatuje przez niego... z kluczem jest raczej wszystko ok, bo ja by ie było to by nie działa bezpośrednio pod sprężarą... też mi się wydaje że może to być wina średnicy przewodu ale mało prawdopodobne bo gdzie bym się nie spotkał z pneumatem to chodzą na zwykłych przewodach przeważnie na tych pomarańczowych... a i kompresor jest dobry i nabija ok. 6barów
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
wiesz powiem szczerze ze w temacie pneumatyki nie czuje sie jakos zbyt pewnie , ale moj zaufany sasiad i mechanik ma kompresor w warsztacie - podciagniety metalowymi rurami do stanowisk pracy, tam ma dodatkowo zawor i jakis reduktor i taka plastikowa butelke, bardzo podobna do filtra wody (odwroconej osmozy) pewnie jakis filtr dodatkowy i dopiero pod to podlacza podnosnik, poduszki, klucze i wiertarki. W sensie z rury od kompresora reduktor/filtr i dopiero narzedzie. Uzywa tych standardowych przewodow jak piszesz pomaranczowych 3 metry.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
popatrz na filtr powietrza, najlepiej kup nowy stożkowy.
To było moje zdanie Pozdro.
//jestes UOSIEM wiesz ?
// simonw
To było moje zdanie Pozdro.
//jestes UOSIEM wiesz ?
// simonw
speed
- SpeedfightSzymek
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 11/11/2009, 20:48
tez mam pneumat i na tych pomaraczowych kabelkach smiga normalnie... hmmm a tak jak mowia tutaj nie masz nigdzie nieszczelnosci np na zlaczu czy cos? Bo czasem jak zle wepnie sie klucz to wlasnie kreci tak jak gdyby mu sie nie chcialo i bez sily....
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
masz za mała średnice przewodu od kompresora do klucza tak z ciekawości jaka średnica wewnętrzna przewodu który masz? powinieneś mieć coś ok 13 mm chyba ze to jakiś mały klucz to pewnie i na 9mm by wydoił.
zaopatrz się też w jakiś naolejacz i filtr klucz posłuży dłużej i odfiltrujesz wodę z układu
zaopatrz się też w jakiś naolejacz i filtr klucz posłuży dłużej i odfiltrujesz wodę z układu
-
michas_s - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
Widzisz szpicu jako iz tym sie nie zajmuje mala mam wiedze z zakresu podlaczania urzadzen pneumatycznych, dzieki za wyjasnienie co ona robi i dla czego tam jest.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
filterek powietrza mam good koledzy, nawet ostatnio go wymieniłem na nowy, oliwiarka podłączona pod klucz oczywiście, i takie tam inne głupoty, dziś zaopatrzyłem się w taki przezroczysty i zbrojony przewód powietrzny o przekroju mniej więcej 1-1,5cm jeszcze muszę go uzbroić w szybko-złączki i zobaczymy czy to coś da, dzięki za wszelką pomoc
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
SzpiceR napisał(a):ta butelka po drodze to tzw mgiełka olejowa czyli nawilzanie powietrza w penumacie aby zwiekszyc wytrzymalos ci smarowanie
dziekuje prawie zdalme egzamin z mechatroniki
powietrza w pneumatyce się nie nawilża:P wręcz jest to efekt nie pożądany co innego optymalne dozowania oleju do urządzeń pneumatycznych za pomocą mgiełki olejowej w celu ochrony narzędzia przed zatarciem
chyba będzie poprawka
-
michas_s - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli masz ten klucz (otwórz link)to nie zrobiłeś dobrego zakupu. Moc 310 Nm i zużycie powietrza 228l/min ... musisz kupić krótki i gruuuuuuuby przewód. Dzisiaj standard to 470 Nm przy zużyciu na poziomie nie przekraczającym 110 l/min ( są klucze 1/2" o mocy 1050 Nm i zużyciu powietrza 110-150 l/min ).
Przy parametrach klucza Vorel trzeba mieć mocną sprężarkę z dużym zbiornikiem powietrza i przewody o dużej przepustowości, inaczej nie będzie w stanie dostarczyć kluczowi odpowiedniej dawki "paliwa" i klucz nie osiągnie nawet swoich parametrów nominalnych.
Duże zużycie powietrza przez klucz powoduje zużywanie sprężarki, prądu i oleju w sieci.
Przy parametrach klucza Vorel trzeba mieć mocną sprężarkę z dużym zbiornikiem powietrza i przewody o dużej przepustowości, inaczej nie będzie w stanie dostarczyć kluczowi odpowiedniej dawki "paliwa" i klucz nie osiągnie nawet swoich parametrów nominalnych.
Duże zużycie powietrza przez klucz powoduje zużywanie sprężarki, prądu i oleju w sieci.
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
chłopie, wiem że ten klucz nie jest jakiś wypas czy coś, przecież jak go używam amatorsko z raz na tydzień a nie jak w warsztatach że działa po parę h dziennie, a ten klucz wystarcza mi w zupełności i odziwo sprawuje się znakomicie i ma naprawdę niezłą siłę o czym już się przekonałem...
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Re: klucz pneumatyczny...
Moja odpowiedź tyczyła się poniższego postu postu :
Ale skoro :
To cieszę się Twoim szczęściem,
Pozdrawiam.
7beat napisał(a):siemka, mam taki problem że jak podepnę klucz pneumatyczny pod przewód to nie ma wcale siły aby trochę się kręci a jak bezpośrednio pod kompresor to śmiga aż miło... klucz mam nowy firmy VOREL, na początku podpinałem pod pomarańczowy przewód 20m, a teraz kupiłem nowy niebieski 6m za 50zł i nic, dzieje się to samo.... w czym może być problem??
Ale skoro :
chłopie, wiem że ten klucz nie jest jakiś wypas czy coś, przecież jak go używam amatorsko z raz na tydzień a nie jak w warsztatach że działa po parę h dziennie, a ten klucz wystarcza mi w zupełności i odziwo sprawuje się znakomicie i ma naprawdę niezłą siłę o czym już się przekonałem...
To cieszę się Twoim szczęściem,
Pozdrawiam.
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Kompresor powinien mieć 8atm
Przewody wystarczą o wewnętrznej średnicy 10mm.
(czasami sprzedają o średnicy 4-6mm) to wystarcza tylko do pompowania kół.
Do pneumatyki im grubszy (oczywiście bez przesady) tym lepszy.
A te 2 butelki po drodze to odwadniacz (pochłania wodę która dostaje się do zbiornika) i na olejacz do kluczy pneumatycznych i innych urządzeń wymagających smarowania.
Wujek google nie gryzie kilka lat w serwisie przydało się
Po za tym nie ma co przesadzać z długością przewodu.
Nie koniecznie termodynamika - zwykłą prosta Fizyka wystarcza.
Termodynamika przyda się do wyjaśnienia co woda robi w zbiorniku powietrza ???
Dostaje się tam z otoczenia podczas napełniania zbiornika.
A najlepiej zapoznać się z instrukcją obsługi klucza pneumatycznego, tam jest opisane ciśnienie robocze i minimalne oraz jakiej średnicy przewodów używać, oraz sposobów konserwacji.
Przewody wystarczą o wewnętrznej średnicy 10mm.
(czasami sprzedają o średnicy 4-6mm) to wystarcza tylko do pompowania kół.
Do pneumatyki im grubszy (oczywiście bez przesady) tym lepszy.
A te 2 butelki po drodze to odwadniacz (pochłania wodę która dostaje się do zbiornika) i na olejacz do kluczy pneumatycznych i innych urządzeń wymagających smarowania.
Wujek google nie gryzie kilka lat w serwisie przydało się
Po za tym nie ma co przesadzać z długością przewodu.
Nie koniecznie termodynamika - zwykłą prosta Fizyka wystarcza.
Termodynamika przyda się do wyjaśnienia co woda robi w zbiorniku powietrza ???
Dostaje się tam z otoczenia podczas napełniania zbiornika.
A najlepiej zapoznać się z instrukcją obsługi klucza pneumatycznego, tam jest opisane ciśnienie robocze i minimalne oraz jakiej średnicy przewodów używać, oraz sposobów konserwacji.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
no i pneumat działa, podpiąłem go pod ten przewód o którym wcześniej wspominałem o dość dużym przekroju i śmiga aż miło, wczoraj o ojcem zmieniałem szczęki hamulcowe w samochodzie i śruby w kołach dociągnął jak ta lala, że potem sam już nie dałem rady bardziej dzięki za pomoc i pozdro
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości