Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie...

Postprzez Åšcigacz » 15/1/2015, 14:53

Dyskusja na temat: Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie retro
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie retro
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/1/2015, 14:53

Przy obecnej cenie funta, to wyczuwam niewypał... Kupujemy 250 wyglądającą jak Romet Ogar Caffe 125, w cenie 5 takich sprzętów... Słabo dośc...<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/1/2015, 18:55

Oj już ja dobrze znam ten silniczek. To ten sam, który napędza Zippa Nitro 250, ten tutaj w ładniejszym wydaniu, wygląda jak ten w Suzuki TU250X, ale to ten sam dwuzaworowiec zasilany gaźnikiem, który napędza mojego Zippka. Różni się jedynie kształtem pokrywek bocznych i ożebrowaniem. Ale udało im się wykrzesać dodatkowe dwa koniki.<br><hr>Gość
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2015, 19:48

Boczo, zdajesz sobie sprawę, że Jennifer Aniston mogłaby być matką wielu czytelników. Moja dziewczyna nie przyjęłaby tego dobrze :D<br><hr>JA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2015, 21:24

Nie silnik "silnik jednocylindtowy", tylko jednocylindrowy, nie macie autokorekty?<br><hr>z
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2015, 07:25

Na rynkach azjatyckich jednoślady niskich pojemności są znacznie popularniejsze niż w Europie, w Polsce dodatkowo jest plucie na wszystko pojemności poniżej 500ccm (głównie za słabe osiągi, widać mamy wielu rajdowców). Przeglądając ofertę motocykli przykładowo na rynek indyjski, widać, że każdy sprzedawca ma kilka modeli w klasach 50ccm, 125ccm, 250ccm, zbudowanych w różnym stylu (w Chinach jest podobnie). Producenci mając sprawdzoną mechanikę, tworzą "X" karoserii dostosowanych pod różne gusta klientów. Jakość sprzętu zależy od tego, ile pośrednik chce zapłacić producentowi. Oczywiście można tę konstrukcję oceniać negatywnie, ale biorąc pod uwagę brak podobnych wypuszczanych przez przemysł rodzimy, zalecana jest pewna dawka "pokory". <br><hr>jas13
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2015, 07:30

Komentatorzy napisał(a):Przy obecnej cenie funta, to wyczuwam niewypał... Kupujemy 250 wyglądającą jak Romet Ogar Caffe 125, w cenie 5 takich sprzętów... Słabo dośc...<br><hr>miki1406<br>
Cena w funtach jest na rynek brytyjski. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Romet czy Junak wpięli ten model do swojej oferty, z ceną bardziej przystosowaną do rynku. Skoro wszystkie marki premium (Yamaha, Honda, Suzuki) mają w klasie 250 jeden drogi model, to miejsce w segmencie jest, tylko w Polsce praktycznie klient na klasę 250 nie istnieje, bo większość z prawkiem szuka 600-ek.<br><hr>mufka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2015, 14:20

We Francji ta maszyna nazywa siÄ™ Mash Two Fifty. :-)<br><hr>Bluespapa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê