Lusterka Nic nie widzę za motocyklem !
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
SkoQ napisał(a):Kraviec z całym szacunkiem ale to że coś sprawdza się na torze wcale nie oznacza, że jest to też dobre rozwiązanie w ruchu publicznym, tam każdy jest skoncentrowany, starasz się jechać ciągle jak najszybciej, i to raczej osoba za Tobą ma reagować na to co robisz, podczas kiedy na drodze publicznej zmiana pasa bez zerknięcia co dzieje się za Tobą może zakończyć się dzwonem, i dobre lusterka to element niezbędny tak jak działające światła stopu na przykład.
Dawno nikt tak do mnie nie mówił... szkolne czasy... aż łezka się kręci

Ale czy to przeczy temu co napisałem? Kwestia tego jak patrzy za siebie to jego sprawa. Może patrzeć nawet między nogami jeśli robi to szybko, sprawnie i skutecznie. Każde odwracanie głowy i tak powoduje że przez krótką chwilę nie kontrolujemy tego co jest z przodu (w aucie mam to samo przy skakaniu po pasach na wielopasmówkach).
Wszystkim nam chodzi o to samo, każdy ma swój sposób, dzielimy się nimi- może ktoś przez to zmodyfikuje swój i będzie to robił szybciej, skuteczniej... Chodziło mi o to żeby sobie do gęb nie skakać bez sensu i przyśmiewać jeden drugiego

-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Masz rację może Cię źle zrozumiałem
i chciałem przepchnąć swoje zdanie trochę bezkrytycznie. A to czy do kogoś mam szacunek czy go nie mam to akurat najmniej zależy od jego roku urodzenia 


Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Ja miałem problem z lusterkami w ER-5.
A poradziłem sobie z nimi w ten sposób, że przeciąłem rurke która wyprowadzała lusterko na zewnątrz, wspawałem rurkę o takiej samej średnicy, trochę przyszlifowałem i wsadziłem na to folie termokurczliwą.
Po takim zabiegu widoczność była bardzo dobra a i lusterka wyglądały przyzwoicie i nikt tego nie zobaczył.
A poradziłem sobie z nimi w ten sposób, że przeciąłem rurke która wyprowadzała lusterko na zewnątrz, wspawałem rurkę o takiej samej średnicy, trochę przyszlifowałem i wsadziłem na to folie termokurczliwą.
Po takim zabiegu widoczność była bardzo dobra a i lusterka wyglądały przyzwoicie i nikt tego nie zobaczył.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Mam ten sam problem w swojej kawie 636 jakbym lusterek nie ustawił to nic nie widzę co się dzieje po bokach a lusterka mam seryjne nie jakieś tam "tuningowe" badziewie. I przy zmianie pasa muszę się odwracać żeby w kogoś nie wjechać.
Braci się nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości