Redukcja w motocyklu z silinikiem 2T
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
Nic w tym skomplikowanego, silnik ma cały czas otrzymywać pewną część mieszanki do smarowania, więc masz dwa wyjścia : - na sprzęgle
- lub na "gazie"
Nie ma czegoś takiego jak pyrkanie, albo dajesz w palnik, albo na sprzęgło, żadna mecyja.
- lub na "gazie"
Nie ma czegoś takiego jak pyrkanie, albo dajesz w palnik, albo na sprzęgło, żadna mecyja.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
a możecie mi wytłumaczyć dlaczego jak zjeżdżam na sprzęgle to powinienem jechać na wyższym biegu ? Nie znam sie na mechanice ale przecież jak wciskam sprzegło to elementy sie "odzębiają" i obroty nie rosną.
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
chodzi o to że masz wałek od sprzegła który sie jest sprzezony z kołem za pomocą przekładni, i teraz jak masz niski beig to wałek sie kręci duzo szybciej. sprzegło co prawda spokojnie to rozsprzegli ale tarcze i przekładki trą o siebie duzo szybciej niz np na wyzszym biegu,.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a dajmy ze jade z jakiejś góry 50 km/h to wystarczy że bede zjezdzał na 4 biegu czy lepiej na najwyższym ?
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
omg... ale pytania zadajesz, przecież nikt o zdrowych zmysłach nie kontroluje prędkosci i nie przelicza prędkosci do biegu itp itd. zjezdzasz na takim na jakim ci wygodnie, żeby zawsze była mozliwosc puszczenia sprzegła i dodanie gazu, nie ma co wbijac za wysokiego ale też niezdrowe jest staczac sie na jedynce.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a tak poza tematem czym różni się zawieszenie upside down od tego zwykłego ? Bo z tego co widze to te starsze wersje hm cre mają to zwykłe a te nowsze mają upside down (zawieszenia są tej samej firmy)
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
w usD są lagi odwrócone, grubsza częsc lagi jest montowana w półkach, w zwykłym zawieszeniu grubsza częsc lagi jest przykręcana do samego koła.
to pod względem wizualnym. pod względem technicznym róznią się charakterystyka pracy i masą. USD są lzejsze, zwykle wchodzi mniej oleju itp itd
to pod względem wizualnym. pod względem technicznym róznią się charakterystyka pracy i masą. USD są lzejsze, zwykle wchodzi mniej oleju itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości