Zobacz wątek - naked/sport na takie potrzeby

naked/sport na takie potrzeby

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

naked/sport na takie potrzeby

Postprzez radko1182 » 24/1/2014, 12:38

Witam wszystkich użytkowników.
-honda cb 500 ok.7tys km wczesniej jawa 350
-21lat 87kg 180cm
-jazda na codzien, weekendowe wypady po miescie jakies 5-10% reszta to trasa, drogi wojewudzkie, autostrady, ekspresowki jakies 30% z dziewczyna z tylu jak sie odwazy :)
-ok. 5-10tys
-na motor okolo.10 tysiecy na ciuchy osobna kasa
-ile trzeba(mam nadzieje ze jak najmniej) :D
-sport/naked
-r6/z750

Na poczatku myslalem tylko o nakedzie ale z racji tego ze malo co po miescie bede jezdzil to te plastiki moga sie sprzydac.
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24


Postprzez SkoQ » 24/1/2014, 12:44

R6 i Z750 toż to całkiem różne szpeje :D jak robisz autostrady to weź jakiegoś turystyka, i Tobie i dziewczynie będzie wygodniej, i masz pozycję jak na golasie, i osłonę przed wiatrem :) 30% to sporo :) 3 tys. na sezon z plecakiem.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez radko1182 » 24/1/2014, 13:15

no tylko właśnie duzo juz ogladałem i w tej kasie to z 600 tek to tylko ta r6 mi sie podoba myslalem tez o cb 900 ale przestalem. Turystyki mi sie nie podobaja, moze jak bede mial 41 a nie 21 :P dodam ze mam okazje kupic r6 2001 od znajomego(maniaka) za niecale 9tys.
Raczej jazda z kimś nie ma co tutaj brac jako priorytet.
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez SkoQ » 24/1/2014, 13:45

Powiem Ci na swoim przykładzie, gdzie po 10 tys. na GS i wcześniejszych szpejach gra rozstrzygała się pomiędzy jakimś tam rozsądkiem, a czystą frajdą. Wygrała czysta frajda, i nie żałowałem ani na moment. Bierz coś po czym nie będziesz mieć niedosytu, coś co Ci się podoba. Ekonomia, ergonomia... są dobre do samochodów :) Motocykl ma Ci dawać maksimum radochy, bo do tego został stworzony. Przecież obaj wiemy, że nakedy Ci się podobają, ale tak naprawdę jeździć chcesz na sporcie ;)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez radko1182 » 24/1/2014, 13:49

Haha chyba masz calkowita racje, wole ta agresywna r6 :lol:
Tym bardziej ze mam okazje od znajomego kupic a nie trafic na jakas mine sprowadzona z wloch.
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez SkoQ » 24/1/2014, 14:05

Zwyczajnie się nie okłamuj :D
P.S. Takich przekrętów jak u Nas to nie ma na całym świecie ;)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez radko1182 » 24/1/2014, 14:50

a ze sportów lepiej f4i czy r6?
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez malomi » 24/1/2014, 14:59

To już zależy od Ciebie osobiście mi się nie podobają fortepiany xd
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez radko1182 » 24/1/2014, 15:41

czyli mam kierowac sie tylko sprawa wizualna?
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez malomi » 24/1/2014, 15:52

Jasne wygląd jest ważny.

Proponuję przeczytać charakterystykę poszczególnych interesujących Cie modeli i wybrać coś skrojonego na ciebie w zależności od producenta (mówimy o flagowych modelach poj. 600 ccm) różnią się sposobem oddawania mocy,
awaryjnością, zawieszeniem, itp., Chociaż wątpię żebyś wyczuł inne różnice poza sposobem oddawania mocy

A i bym zapomniał pozycja za kierownicą są diametralnie różne np. w GSX-R a CBR F4i
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez Vergon » 24/1/2014, 17:03

Jak masz jeździć z panną to kup F4i z dużą kanapą (nie wersję Sport, bo ta już ma dzieloną kanapę) będzie o niebo wygodniej. Jazda na rasowym sporcie dla pasażerki to żadna przyjemność jeżeli chodzi o wygodę.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez radko1182 » 24/1/2014, 19:42

a jesli wychodzi o wygode kierowcy?
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez cioracz » 24/1/2014, 19:49

No to bardziej wygodniejsza jest f4i i ma wygodniejszą pozycję za kierownicą :)
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez malomi » 24/1/2014, 19:51

mi f4i lata sie bajecznie mam 180cm.
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez jaroaro » 24/1/2014, 19:59

Latam golasem i dla mnie jazda z plecakiem to katorga. Kulki w bak się wbijają przy hamowaniu, więc jak chcesz kupić sporta i śmigać w dwie osoby to życzę powodzenia : >
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Vergon » 24/1/2014, 23:48

jaroaro napisał(a):Latam golasem i dla mnie jazda z plecakiem to katorga. Kulki w bak się wbijają przy hamowaniu, więc jak chcesz kupić sporta i śmigać w dwie osoby to życzę powodzenia : >


O to to miej pretensję do siebie, że nie wytłumaczyłeś plecakowi jak ma się zachowywać przy heblowaniu ;)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jaroaro » 24/1/2014, 23:53

Podałem tylko jeden powód dla którego nie lubię jeździć z kimś, ale co kto lubi
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez SkoQ » 25/1/2014, 10:29

Jazda z kimś to dawanie przyjemności tej drugiej osobie, ale odbieranie jej sobie. Zawsze.

F4i jest sportem wygodnym, jeśli chcesz jeszcze jakiegoś kompromisu. Każdy sporcik ma swój charakter i coś co przyciąga do niego jego posiadaczy :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez radko1182 » 25/1/2014, 10:53

SkoQ napisał(a):Jazda z kimś to dawanie przyjemności tej drugiej osobie, ale odbieranie jej sobie. Zawsze.


Hahahah podoba mi sie ten tekst pokaze jej to i powiem ze kupuje go tylko dla niej xD
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez Vergon » 25/1/2014, 11:44

jaroaro napisał(a):Podałem tylko jeden powód dla którego nie lubię jeździć z kimś, ale co kto lubi


Chyba mnie źle zrozumiałeś, chodziło mi to to że trzeba poinstruować pasażera jak ma się zachowywać tj. przy hamowaniu zapierać się o bak żebyś nie gniótł sobie jaj a przy przyspieszaniu trzymać się Ciebie.
Z niektórymi plecakami jeździło mi się tragicznie a innych w ogóle nie czułem na sobie.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr