Zobacz wątek - Moto na A2

Moto na A2

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Moto na A2

Postprzez pococi » 11/11/2013, 10:14

Witam
4 dni temu zdałem na prawo jazdy kat. A2. Planuję zakup jakiegoś motocykla, sam nie wiem co wybrać.
Zależy mi na:
- cena 3-4,5 tys.
- wygląd nowoczesny (najlepiej sportowy)
- przyspieszenie
- w miarę dobra prędkość

Proszę i dziękuję za propozycje wraz z cenami.
pococi
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11/11/2013, 10:12


Postprzez Glenroy » 11/11/2013, 11:29

Ogólnie zacznijmy od tego, masz jakieś szmatki na moto? Kurtka, rękawice, buty...kask? Bo jeżeli nie, to z tych 4.5k zostanie Ci 3k, akurat na zadbanego simsona;)
za 4.5k raczej nie kupisz niczego nowoczesnego, cieszył bym się z czegoś w ogóle jeżdżącego.
W ogóle co to za kryteria? Przyspieszenie i w miarę dobra prędkość? Ogólnie, przyspieszenie posiada nawet taczka, a w miarę dobra prędkość to pojęcie względne, wg PoRD będzie to ~90km/h, mi wystarcza 120-140km/h, innemu 250km/h będzie mało. Kategoria A2 jest właśnie po to, żeby przyhamować zapędy "młodych gniewnych", mam wrażenie, że gdyby nie ograniczenie wynikające z kat PJ, to czytali byśmy tutaj kolejny temat "jaki litr na początek" ;).

Ogólnie kat. A2
Suzuki GS500 - jedyny do wyrwania w tej kwocie.
GS500F
Kawasaki ninja 250r
ale mimo wszystko te 1.5-2kzł więcej na pewno by nie zaszkodziło.
Ostatnio edytowano 11/11/2013, 11:32 przez Glenroy, łącznie edytowano 2 razy
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez BlackHawk_r1 » 11/11/2013, 11:30

Bez blokowania dorwiesz gs500 w~słabym średnim stanie jak poświęcisz trochę czasu na szukanie.
Bo to sposób jest na laski, mieć motocykl i dwa kaski...
Avatar użytkownika
BlackHawk_r1
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 11/10/2013, 15:07
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez pococi » 11/11/2013, 11:46

A co byście powiedzieli na RS 125 (stara wersja) , ładny wygląd i osiągi ?
pococi
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11/11/2013, 10:12

Postprzez Boshi » 11/11/2013, 12:15

Na A2 nie opłaca się.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Re: Moto na A2

Postprzez Carbonowy » 11/11/2013, 22:57

pococi napisał(a):Witam
4 dni temu zdałem na prawo jazdy kat. A2. Planuję zakup jakiegoś motocykla, sam nie wiem co wybrać.
Zależy mi na:
- cena 3-4,5 tys.
- wygląd nowoczesny (najlepiej sportowy)
- przyspieszenie
- w miarę dobra prędkość

Proszę i dziękuję za propozycje wraz z cenami.


jak dobrze i cierpliwie poszukasz to za około 4 tys spokojnie kuić suzuki GS500 oraz Kawasaki ER5 - może nie najmłodsze roczniki ale w dość znośnym stanie znajdziesz
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Karol20 » 11/11/2013, 23:15

ER5 nie łapie się na a2.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez Black-Ghost » 11/11/2013, 23:53

Dokładnie tak jak pisze karol20 ER5 trzeba już blokować... Ninja 250R to wydatek rzędu przynajmniej 8-10tyś zł więc też odpada. RS125 to kopcąca kosiarka a jeśli chcesz o nich rozmawiać to jest odpowiedni dział na forum dla tej klasy pojemnościowej.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Carbonowy » 12/11/2013, 13:12

mysle ze spokojnie znajdziesz er5 przystosowaną do kat A2 gdyż to tylko 2 konie różnicy więc nawet nie trzeba blokować a tylko przejechać się na hamownie i wiekowy motocykl będzie spokojnie miał mniej niż deklarowane 50KM oraz także biorac pod uwagę to co wpisują urzędy przy rejestracji na podstawie badań stacji diagnostycznych przy pierwszych przeglądach gdzie często chłopaki wpisują właśnie 35KW (wiem to z autopsji)
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Glenroy » 12/11/2013, 16:25

Carbonowy napisał(a):mysle ze spokojnie znajdziesz er5 przystosowaną do kat A2 gdyż to tylko 2 konie różnicy więc nawet nie trzeba blokować a tylko przejechać się na hamownie i wiekowy motocykl będzie spokojnie miał mniej niż deklarowane 50KM oraz także biorac pod uwagę to co wpisują urzędy przy rejestracji na podstawie badań stacji diagnostycznych przy pierwszych przeglądach gdzie często chłopaki wpisują właśnie 35KW (wiem to z autopsji)


Akurat przy pierwszych przeglądach, nie mając odpowiednich papierów, zostają naniesione wartości katalogowe, OSKP nie są w żaden sposób uprawnione do jakichkolwiek zmian w dokumentach bez potwierdzenia tego wymaganymi dokumentami.
Nie mąćmy nikomu w głowie, że to wszystko to takie "hop" i jest :roll:
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Screamer » 12/11/2013, 17:55

Za 4k możesz już wyrwać jakąś gpz500. Odblokowane modele co prawda przekraczają moc 35kw, ale gpz były produkowane w 4 wariantach mocy (27KM, 34KM, 50KM i 60KM). Były one blokowane na gaźnikach i można znaleźć modele, które faktycznie są zablokowane, a nie tylko mają mniejszą moc wbitą w dowód :)
Avatar użytkownika
Screamer
Świeżak
 
Posty: 175
Dołączył(a): 26/8/2010, 18:05

Postprzez leff » 12/11/2013, 22:54

Carbonowy napisał(a):mysle ze spokojnie znajdziesz er5 przystosowaną do kat A2 gdyż to tylko 2 konie różnicy więc nawet nie trzeba blokować a tylko przejechać się na hamownie i wiekowy motocykl będzie spokojnie miał mniej niż deklarowane 50KM oraz także biorac pod uwagę to co wpisują urzędy przy rejestracji na podstawie badań stacji diagnostycznych przy pierwszych przeglądach gdzie często chłopaki wpisują właśnie 35KW (wiem to z autopsji)


oczywiscie, tylko dlaczego ode mnie chcieli oprocz wykresu z hamowni rowniez papiery o dokonaniu blokady z serwisu oraz opinie rzeczoznawcy?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Carbonowy » 12/11/2013, 22:58

leff napisał(a):
Carbonowy napisał(a):mysle ze spokojnie znajdziesz er5 przystosowaną do kat A2 gdyż to tylko 2 konie różnicy więc nawet nie trzeba blokować a tylko przejechać się na hamownie i wiekowy motocykl będzie spokojnie miał mniej niż deklarowane 50KM oraz także biorac pod uwagę to co wpisują urzędy przy rejestracji na podstawie badań stacji diagnostycznych przy pierwszych przeglądach gdzie często chłopaki wpisują właśnie 35KW (wiem to z autopsji)


oczywiscie, tylko dlaczego ode mnie chcieli oprocz wykresu z hamowni rowniez papiery o dokonaniu blokady z serwisu oraz opinie rzeczoznawcy?


hehe, a mnie tylko zapytali ile ten silnik ma mocy, otworzyli rozwijana liste w programie i wybrali tyle ale dodam ze z tego co pamiętam to niebyło wpisanej w ogóle mocy w papierach z zagranicy, nie wiedzieć czemu
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 12/11/2013, 23:08

Carbonowy i po raz kolejny wypisujesz głupoty... :evil:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Glenroy » 13/11/2013, 15:58

Carbonowy napisał(a):hehe, a mnie tylko zapytali ile ten silnik ma mocy, otworzyli rozwijana liste w programie i wybrali tyle ale dodam ze z tego co pamiętam to niebyło wpisanej w ogóle mocy w papierach z zagranicy, nie wiedzieć czemu


To tym bardziej Cię zaskoczę, bo w takich wypadkach właśnie do danych wprowadza się korekty na podstawie katalogów ITS ;).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez prz3mek1 » 15/11/2013, 07:55

Jak jesteś zainteresowany gs500 to mam swoją na sprzedaż bo kupiłem thundercata do oddania za 3 tyś z kufrem stelarzem, gmolami i innymi dodatkami zdrowa sztuka w papierach zdławiona :)
prz3mek1
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 25/10/2012, 11:15
Lokalizacja: Głuchołazy

Postprzez Black-Ghost » 15/11/2013, 23:10

Ady GS500 nie trzeba blokować pod A2 więc czemu zdławiona? Przyjechała z DE?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez SkoQ » 15/11/2013, 23:12

Moja wersja EU tez była w jakiś tam sposób dławiona, panowie z serwisu to pościągali zanim to pierwszy raz zobaczyłem. Ale w papierach nadal widnieje EU :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez prz3mek1 » 16/11/2013, 19:35

Tak przyjechał z Niemcowni, ale chcąc się upewnić czy na pewno stamtąd sięgnąłem do karty pojazdu a tam zonk nie pisze z jakiego kraju :P I gdzieś czytałem wątek, że normalne GS500 mają o 2 km za dużo i nie łapią się na a2. Chyba, że źle kojarzę, tak czy siak mój ma wbite 20 kW więc można jeździć bez obaw chyba, że się radiowóz wyprzedzi z prędkością,której nie powinien rozwijać :D
prz3mek1
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 25/10/2012, 11:15
Lokalizacja: Głuchołazy

Postprzez Black-Ghost » 16/11/2013, 23:44

2KM za dużo ma ER5 ;) GS500 sie łapie bezproblemowo...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Następna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr