Zobacz wątek - Suzuki Gsx-R600 srad 1999
NAS Analytics TAG

Suzuki Gsx-R600 srad 1999

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Suzuki Gsx-R600 srad 1999

Postprzez nyna92osw » 27/10/2013, 17:39

Witam chce kupic Gsxr 600 srad-a z roku 1999 powiedcie mi czy ten motocykl jest dobry jakie ma zalety i niegatywy. motor bedzie napewno latal na gumie wiec lekkiego zycia nie bedzie mial:) czy lepiej dozbierac kasy i kupic Gixxa z 2001?
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP


Postprzez Carbonowy » 9/11/2013, 12:24

Gixxz2001 jest dużo lżejszy ale też i dużo droższy więc to zależy od zasobności Twojego portfela

ogólnie srady z lat 98 - 99 sa udanymi konstrukcjami (zostały wyeliminowane błedy z poprzednich lat) więc jeśli wygladem Ci sie podoba to wystarczy znaleść dobrą sztukę i kupować
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Black-Ghost » 9/11/2013, 23:38

Lepiej dozbierać i kupic K1... Nowsza konstrukcja zawsze ma swoje plusy :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Carbonowy » 10/11/2013, 20:59

Black-Ghost napisał(a):Lepiej dozbierać i kupic K1... Nowsza konstrukcja zawsze ma swoje plusy :)


ale i minusy.... wtrysk to wtrysk + komputer itd.... niech tylko coś nawali to koszt napraw niesamowity... ja zawsze odradzam wtryski
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 11/11/2013, 00:10

Carbonowy Drugi twój post i aż w oczy razi jaką wiedzę chcesz nam przekazać... Ile razy zepsuł ci się sam wtrysk? Czy to w samochodzie czy motocyklu? :evil: Z takim tokiem myślenia aż dziw bierze że ty nie jeździsz WSK-ą.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Glenroy » 11/11/2013, 11:45

Carbonowy napisał(a):
Black-Ghost napisał(a):Lepiej dozbierać i kupic K1... Nowsza konstrukcja zawsze ma swoje plusy :)


ale i minusy.... wtrysk to wtrysk + komputer itd.... niech tylko coś nawali to koszt napraw niesamowity... ja zawsze odradzam wtryski


Wtrysk? Odchodzi Ci konieczny przy gaźnikach serwis jak synchro, czyszczenie, regulacja, nie musisz się martwić o ssanie, bo komputer o którym wspomniałeś sam sobie wszystkim steruje, mimo wszystko wtrysk zapewnia efektywniejsze dawkowanie paliwa, co za tym idzie zmniejsza spalanie. Nie słyszałem, żeby komuś posypały się wtryski, poza nowoczesnymi dieslami w samochodach, jeżeli lejesz dobrą benzynę to po prostu nie ma takiej opcji.
Gaźnik ma jedną zaletę techniczną, której w użytkowaniu nie odczujesz, otóż dobrze wyregulowany jest bardziej efektywny w wysokim zakresie obrotów, gdzie wtryski mogą nie dawać rady, ale czy jesteś w stanie to w jakiś sposób rozpoznać? ;).
Swoją drogą, czy w nowszych konstrukcyjnie gaźnikach nie ma też czasem elektronicznego sterowania? To tak z ciekawości, bo nie mam pojęcia szczerze mówiąc :D
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Carbonowy » 11/11/2013, 23:14

Black-Ghost napisał(a):Carbonowy Drugi twój post i aż w oczy razi jaką wiedzę chcesz nam przekazać... Ile razy zepsuł ci się sam wtrysk? Czy to w samochodzie czy motocyklu? :evil: Z takim tokiem myślenia aż dziw bierze że ty nie jeździsz WSK-ą.


hehehe, bez rozwijania tematu uwierz mi że wiem co pisze :lol:

raz w gsxr na wtrysku padł mi komp - koszt 4000zł a gdyby to był gażnik to by mniej zabolało
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 11/11/2013, 23:49

Glenroy dlatego dzisiaj w sportowych moto stosuje się po 2 wtryski na cylinder ;)

Carbonowy przy gaźnikowcu też jak padnie moduł to koszty nie są małe więc? Chyba że mowa o konstrukcjach z PRL-u gdzie wszystko było mechaniczne i naprawiłeś to młotkiem i śrubokrętem...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 12/11/2013, 08:50

Carbonowy napisał(a):
Black-Ghost napisał(a):Carbonowy Drugi twój post i aż w oczy razi jaką wiedzę chcesz nam przekazać... Ile razy zepsuł ci się sam wtrysk? Czy to w samochodzie czy motocyklu? :evil: Z takim tokiem myślenia aż dziw bierze że ty nie jeździsz WSK-ą.


hehehe, bez rozwijania tematu uwierz mi że wiem co pisze :lol:

raz w gsxr na wtrysku padł mi komp - koszt 4000zł a gdyby to był gażnik to by mniej zabolało

A gdyby to był gaźnik to byś w tym czasie był juz po conaniej 25 regulacjach ;)
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez sebek4385 » 12/11/2013, 10:02

Ja mam srada tyle ze 750 na wtrysku ale gdy kupowałem jeździłem i 600 dobry sprzet patrz na stan jesli wszystko bedzie ok to bierz i nie zastanawiaj sie wiadomo czym nowszy sprzet tym leprzy sam miałem k4 1000 i po wypadku stać tło tylko na srada i latam nie narzekam . A ten wyżej spec od kompow i wtryskow niech weźmie młotek i puknie w czoło takie rady to u siebie na wsi wcisnąć kolesiom pod sklepem
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Carbonowy » 12/11/2013, 10:27

pewnie jeszcze może napiszecie, że lepiej się jeździ wtryskiem niż adekwatnym dobrze wyregulowanym gaźnikiem??? (pomijając kwestię spalania bo to oczywiste)
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 12/11/2013, 23:27

Jeździłem na kilku gaźnikowcach jak i na moto z wtryskiem i Oczywiście że lepiej się jeździ na motocyklu z wtryskiem... Płynność pracy jednostki napędowej jest na innym poziomie ;)

sebek4385 poluzuj gumę w portkach bo coś cie uwiera zbyt mocno :evil:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez malomi » 13/11/2013, 09:33

Również jestem zdania, że wtrysk (wiadomo wszystko ma swoje wady i zalety), ale jest fajniejszym rozwiązaniem, bo nic nie trzeba przy nim robić, czego nie można powiedzieć o gaźniku, przy którym co chwila trzeba coś poprawić...

To nie guma w portach a kiepawa pogoda za oknem ;]
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez SkoQ » 13/11/2013, 09:44

Carbonowy, czytam już któryś Twój post z kolei i się zastanawiam czy Ty tak serio czy tylko trollujesz.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez sebek4385 » 13/11/2013, 11:18

Juz poluzowalem i jest ok :D
Jesli gazniki były by takie super to nadal by stosowano je zarówno w autach jak i moto :)
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Iwantcookie » 13/11/2013, 13:35

sebek4385 napisał(a):Jesli gazniki były by takie super to nadal by stosowano je zarówno w autach jak i moto :)


Nie upraszczajmy aż tak, bo do śmierci gaźników równie mocno (jeśli nawet nie trochę bardziej) przyczyniły się normy czystości spalin co ograniczenia technologiczne. Ale sam spór jest czysto akademicki i imho bez możliwości rozstrzygnięcia:P
Avatar użytkownika
Iwantcookie
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
Lokalizacja: Kraków

Postprzez nyna92osw » 15/11/2013, 14:57

Rozmysle bardziej mi sie podoba k1:) duzo czytalem o wtryskach o ludzie pisali ze wtrysk lepiej miec plynniej chodzi itp wiec dozbieram kasiorki i kupie k1 Dziekuje wam za odpowiedzi :)
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP

Postprzez Carbonowy » 18/11/2013, 13:28

[quote="Black-Ghost"]Jeździłem na kilku gaźnikowcach jak i na moto z wtryskiem i Oczywiście że lepiej się jeździ na motocyklu z wtryskiem... Płynność pracy jednostki napędowej jest na innym poziomie ;) quote]

płynność pracy jednostki napędowej w dobrze wyregulowanycm gaxniku neiodbiega od wtrysku...

oczywiście niepodlega dyskusji ze wtrysk jest praktycznie bezobsługowy i łatwiejszy w utrzymaniu przez co wygodniejszy....
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Carbonowy » 18/11/2013, 13:31

SkoQ napisał(a):Carbonowy, czytam już któryś Twój post z kolei i się zastanawiam czy Ty tak serio czy tylko trollujesz.


hehehe, staram sie nie uprawiać trollingu ale poprostu zbyt dużo maszyn miałem a jeszcze kilkarazy wiecej objeżdziłem zeby zgadzać się z niektórymi wypowiedziami ludzi którzy mieli/jezdzili na 2-3 moto :D soryy za "skromność"
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Carbonowy » 18/11/2013, 13:37

Iwantcookie napisał(a):
sebek4385 napisał(a):Jesli gazniki były by takie super to nadal by stosowano je zarówno w autach jak i moto :)


Nie upraszczajmy aż tak, bo do śmierci gaźników równie mocno (jeśli nawet nie trochę bardziej) przyczyniły się normy czystości spalin co ograniczenia technologiczne. Ale sam spór jest czysto akademicki i imho bez możliwości rozstrzygnięcia:P


oczywiście ze cięzki do rozstrzygnięcia bo cięzko jest znaleść porównywalne silniki które różnią sie tylko wtrysk/gaźnik bo za tego typu zmianami szły inne od razu ale prosze poczytajcie np.: http://svforum.pl/viewtopic.php?f=19&t=12131&start=40
jest tutaj kilka konkretnych porównań
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
Avatar użytkownika
Carbonowy
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr