Zobacz wątek - Kawasaki 636 , GSX-R 750 po BMW S1000RR.

Kawasaki 636 , GSX-R 750 po BMW S1000RR.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Kawasaki 636 , GSX-R 750 po BMW S1000RR.

Postprzez Sliwa. » 14/10/2013, 09:44

Witam wszystkich uzytkownikow.
Moja sytuacja jest dosyc dziwna .
Pierwszy motocykl kupilem 5 lat temu byla to Yamaha Thundercat 600 , powaznie wkrecilem sie w temat motocykli..po sezonie sprzedalem bo mialem wypadek ( polamane 2 rece )
Nie wytrzymalem i rok temu kupilem uzywane BMW S1000RR , z przebiegiem niecale 8k..
Jednak przeliczylem sie i nie ogarniam sprzetu , jest piekielnie mocny , boje sie odkrecic manetke nawet na ekspresowce , czasami az boje sie na niego wsiadac , poprostu dla mnie jest oo wiele za mocny i za poteżny..2 dni temu sprzedalem i pozbylem sie S1K i rozgladam sie za nowym motocyklem z salonu , poniewaz za BMW wziąlem niezle pięniadze..
Poniewaz 1000cm3 jest dla mnie za duzo celuje cos w miedzy 600-750cm3.
Bo wielu czytaniach testow , ogladania filmikow na YT , zdecydowalem sie na 2 konkretne sprzety :

1. Kawasaki ZX-6R 636 2013/2014.
2. Suzuki GSX-R 750 L2.

http://otomoto.pl/kawasaki-zx-kawasaki- ... 25455.html

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-gsxr-750 ... 19975.html

Motocykli nie widzialem jeszcze na zywo , ale zamierzam to zrobic.
Koledzy ktory motocykl jest lepszy ? Chodzi mi o oddawanie mocy , elektronike , ergonomie , prowadzenie , jak jest z serwisem co ile sie wymienia olej itp.Wiem ze GSX-R ma 158KM a 636 prawie 140..co myslicie o tych sprzetach ? a moze pomylec tez nad innymi sprzetami ?
Prosze o pomoc i doradzenie i kilka slow o tych sprzetach.
Sliwa.
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14/10/2013, 09:27
Lokalizacja: Radom


Postprzez RSSSS » 14/10/2013, 10:17

A dlaczego zestawiasz 600tkę z 750tką, kiedy gixxera też możesz mieć w 600tce?

Żeby pomóc Ci w wyborze to powinniśmy poznać jeszcze twoje wymiary.

W moim przypadku przy wadze około 80kg na R6 (135 koni) jestem w stanie utrzymać przednie koło przy ziemi przy pełnym ogniu, więc moim zdaniem jak chcesz mieć sporta, którego nie będziesz się bał, to 600 to max.

Sam brałem pod uwagę gixxera 750 jak kupowałem pierwsze moto i dzisiaj bym tego żałował.
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sliwa. » 14/10/2013, 10:24

Moje wymiary to : 80kg , i 178cm wzrostu.
Sliwa.
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14/10/2013, 09:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez RSSSS » 14/10/2013, 10:29

To według mnie jak chcesz mieć ss, który nie będzie chciał cię wysadzić z siodła to dla świętego spokoju brałbym max 600.

Tutaj fajny test i werdykt na Suzuki:

http://www.youtube.com/watch?v=veXxpqE9yPg (otwórz link)
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Rafixen » 14/10/2013, 10:33

Ja bym na twoim miejscu brał Kawasaki :) Miałeś już kilka incydentów na moto więc może trochę słabsza 600 była by lepsza niż Suzuki. Moim skromnym zdaniem Kawasaki jest też trochę ładniejsze co nie zmienia faktu że Suzuki też jest ładne no ale gusta i guściki. Ja polecam Kawasaki :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny :)
Rafixen
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 7/6/2013, 20:38
Lokalizacja: Okolice Krasnegostawu

Postprzez malomi » 14/10/2013, 10:38

Ja również popieram wypowiedzi kolegów wyżej 600-ta na pewno ci wystarczy ;] z tym że osobiście wolałbym starszego GSX-R-a te nowe po prostu są nie ładne... ale tak jak już ktoś powiedział o gustach się nie dyskutuje ;]

Co do Kawy całkiem fajne moto mocy na pewno ci wystarczy a na 1 na max i tak nie odkręcisz bo strach ci na to nie pozwoli ;]
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez Sliwa. » 14/10/2013, 10:56

Mnie tez bardziej przekonuje Kawasaki , dla mnie jest piekne.
Moze mial ktos stycznosc z tym modelem ? co mozna o nim powiedziec ? :)
Sliwa.
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14/10/2013, 09:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez RSSSS » 14/10/2013, 11:00

To nie ma się nad czym zastanawiać jak najbardziej podoba ci się Kawasaki, różnic mechanicznych między ścigaczami o tej samej pojemności różnych producentów zwykli kierowcy i tak pewnie nie dostrzegają.
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sliwa. » 14/10/2013, 11:14

OK dzięki panowie . Jaki polecacie salon w Wawie lub Radom lub te okolice ? :)
Sliwa.
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14/10/2013, 09:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kaai » 14/10/2013, 12:23

Rssss, może ty nie dostrzegasz. Jest różnica i w 600 i w 1000,w prowadzeniu w oddawaniu mocy itp. Gdybyś nie brał r6 na pierwsze moto tylko coś innego na czym byś się nauczył jeździć to może byś wiedział o czym mówię.

Do założyciela, ile km przelatałeś w sumie i gdzie? Tory, miasto?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez RSSSS » 14/10/2013, 14:17

Kaai napisał(a):Rssss, może ty nie dostrzegasz. Jest różnica i w 600 i w 1000,w prowadzeniu w oddawaniu mocy itp. Gdybyś nie brał r6 na pierwsze moto tylko coś innego na czym byś się nauczył jeździć to może byś wiedział o czym mówię.

Do założyciela, ile km przelatałeś w sumie i gdzie? Tory, miasto?


Stwierdziłem tylko, że zwykły użytkownik zbytnio tego nie odczuje, a nie że są identyczne.

Nie za bardzo wiem o czym mówisz bo nie od nauki jazdy zależy, czy można porównywać inne motocykle, tylko od tego, czy się na nich wszystkich jeździło.

Między innymi po to dałem filmik, gdzie wypowiada się ktoś, kto na tych motocyklach jeden po drugim tego samego dnia w tych samych warunkach jeździł!

Jakbym pojeździł przez 10 lat na motorynce to wcale nie stałbym się z automatu specem od porównywania japońskich 600tek, tak samo jak ty np. nie jesteś specem od wyboru ss na pierwsze moto bo takiego motocykla na pierwsze moto nie kupiłeś.

Masz takie samo pojęcie o tych motocyklach, które kolega chce porównać jak każdy inny, który na nich obu nie jeździł (sam jeździłem chwilę na gixxerze 600 i nie mam pojęcia czym się różni od R6 ale domyślam się, że różnice z punktu widzenia codziennego użytkowania są pomijalne)!

Zatem teoretyzuję tak jak ty i będę bronił swojego odczucia, że zwykły użytkownik ss w warunkach drogowych nie odczuje większej różnicy między Suzuki i Kawasaki, czyli według mnie można pozwolić sobie na decyzję zgodną z gustem, żeby mieć w garażu to co nam się podoba, a nie to co jest lepsze w odczuciu obcej osoby poznanej na forum...

P.S. Jakbym was posłuchał to teraz bym jeździł na jakimś pierdzikółku i pluł sobie w brodę i wcale nie jestem pewien, że szybciej bym się uczył bo każdy przypadek jest inny.

Pozdr.
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sliwa. » 14/10/2013, 16:14

Kaai napisał(a):Rssss, może ty nie dostrzegasz. Jest różnica i w 600 i w 1000,w prowadzeniu w oddawaniu mocy itp. Gdybyś nie brał r6 na pierwsze moto tylko coś innego na czym byś się nauczył jeździć to może byś wiedział o czym mówię.

Do założyciela, ile km przelatałeś w sumie i gdzie? Tory, miasto?


Na Thundercat zrobilem 9k , glownie trasa ( miasto malo ) a na BMW moze 3-4k nie wiecej.
i kilka przejadzek na R6 kolegi.Mysle ze juz spokojnie ogarne Kawe 636 , kombiaka mam kompletnego , kask tez . Czeka mnie powazna inwestycja..panowie jaki salon polecacie w Warszawie ?
Sliwa.
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14/10/2013, 09:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez SkoQ » 14/10/2013, 16:57

RSSSS Twój post z przed wczoraj:
Ten kto posłuchał zdrowego rozsądku i kupił na początek słabszy motocykl nigdy już nie dowie się co by było jakby zaczął od ss, a ja na ten przykład nigdy się nie dowiem ile bym potrafił teraz, gdybym kupił na piersze moto np. XJ6 zamiast R6.

W tym przypadku pozostaje mi się zgodzić z ogólnie funkcjonującymi i dominującymi opiniami, choć sam poszedłem "pod prąd".


Twój post z dzisiaj:
Jakbym was posłuchał to teraz bym jeździł na jakimś pierdzikółku i pluł sobie w brodę i wcale nie jestem pewien, że szybciej bym się uczył bo każdy przypadek jest inny.



To jak to w końcu jest ?

A sposób oddawania mocy w każdym ss nieco się różni i odczuje to każdy motocyklista który przejechał się Cebrą jak moja, a potem na przykład R6 albo 636

według mnie można pozwolić sobie na decyzję zgodną z gustem, żeby mieć w garażu to co nam się podoba, a nie to co jest lepsze w odczuciu obcej osoby poznanej na forum...

Dlatego Ty nie pytałeś o zdanie tylko kupiłeś R6, bo Ci się spodobała, są jednak osoby które przed zakupem motocykla interesuje kilka innych kwestii niż tylko jego wygląd i prezencja w garażu :) ale co ja się tam znam.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez RSSSS » 14/10/2013, 18:12

Ale przecież kolega nie mówi o pierwszym moto, miał już tysiaka!

Dla takich co się bardziej interesują wkleiłem film, zwykły użytkownik drogowy wielkiej różnicy nie odczuje,więc to normalne, że liczy się dla niego wygląd.

Gdyby kolega zapytał, który byłby lepszy do wygrywania zawodów kjs o złote kalesony to bym na wklejeniu czasów z filmika poprzestał.

Pozdr
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 15/10/2013, 07:17

szkoda ze nie dałeś znać ze sprzedajesz przejechał bym się przed :)

bierz 750 mocy nigdy za wiele :)

a tak w ogóle to chłop jesteś czy baba jakaś ? :) ze mocy się boisz nie no żartuję :)

znowu się spuszczacie ze każdy ma przez 5 lat gs500 jeździć ? :)

Czytasz temat, czy piszesz głupoty? nikt tu o żadnym mniejszym motocyklu nie mówi niż 600... Także stonuj bo ja cię stonuję... Boshi
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez malomi » 15/10/2013, 09:17

Nie powoli ten temat schodzi na psy... przepychanie się kto ma rację i od czego powinno się zaczynać ;> (mój ulubiony)
Kolega latał na litrach jak sam pisał moc go przerosła moim skromnym zdaniem kupować 500-e po SS mija się z celem a rozpatrywanie co będzie lepsze gsx-r czy kawa jest bez sensu bo i tu i tu moc jest podobna (mówimy o równych pojemnościach) odpowiedziałbym sobie gdzie będę latał>? Jak trasa brałbym 750 bardziej elastyczna i na dużych odcinkach będzie oszczędniejsza jeżeli tylko miasto to jak dla mnie bez różnicy gsx-r nowe po prostu mi się nie podobają wiec kupił bym kawę. Po przesiadce z litra na 600 może brakować trochę dołu ale już na czerwonym polu raczej nie powinno zabraknąć adrenaliny :D
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez suhy-19 » 15/10/2013, 09:29

RSSSS napisał(a):A dlaczego zestawiasz 600tkę z 750tką, kiedy gixxera też możesz mieć w 600tce?

Żeby pomóc Ci w wyborze to powinniśmy poznać jeszcze twoje wymiary.

W moim przypadku przy wadze około 80kg na R6 (135 koni) jestem w stanie utrzymać przednie koło przy ziemi przy pełnym ogniu, więc moim zdaniem jak chcesz mieć sporta, którego nie będziesz się bał, to 600 to max.

Sam brałem pod uwagę gixxera 750 jak kupowałem pierwsze moto i dzisiaj bym tego żałował.


te 135KM to z naklejkami mocy czy bez :D

Suchy-proszę cię... boshi
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez RSSSS » 15/10/2013, 11:13

suhy-19 napisał(a):te 135KM to z naklejkami mocy czy bez :D


A to nie jest moc R6? Tyle wyczytałem, na hamowni nie byłem.
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez malomi » 15/10/2013, 11:15

CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez SkoQ » 15/10/2013, 11:30

Widzę że ból zadu dopada ludzi :)
RSSS zwyczajnie to że Ty nie widzisz różnicy między motocyklami nie oznacza, że nie widzi jej każdy, Gdyby to wszystko było to samo to równie dobrze można nie wymieniać nazw danych modeli tylko zaprzestać na określeniu klasy motocykla. Ty zrobiłeś tak, że kupiłes R6 bo Ci się podobała ale motocykle (może Cię to zaskoczy) mają milion innych specyficznych dla każdego modelu szczegółów, i nie mówię tylko o mocy, ale o sposobie jej oddawania, mówię o momencie, spalaniu wadze twardości zawieszenia i tak dalej. I są to rzeczy przez trochę bardziej doświadczonego jeźdźca odczuwalne niemal natychmiast. Jak dla mnie prawisz głupoty i co gorsza myślisz, że kupno R6 uprawnia Cię do wypowiedzi niemal eksperckich podczas kiedy sam nie masz pojęcia co siedzi w Twojej maszynie, a co dopiero mówić o innych sprzętach. Ogarnij się trochę, Bo akurat doświadczenie i siedzenie w motocyklach od gówniarza to nie jest coś co można kupić jak zrobiłeś to z R6 bez ogarnięcia ;) Zauważ, że śledząc Twoje posty nie jestem pierwszą ani drugą ani też pewnie ostatnią osobą która zwraca Ci na to uwagę. Kupiłeś, bo ładnie wyglądała fajnie. Ale post w którym mówisz, że każda 600 to w zasadzie to samo i różnica jest tylko w wyglądzie to włóż człowieku między bajki.

Sorka, że się rozpisałem ale krew mnie zalewa jak czytam takie herezje.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr