Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 19:45

moze nie wysłałes ? w którym temacie o tym pisałes ?

ogólnie DRZ ma fabryczną wersje SM więc mozesz kupic nie tylko dobierane tylko nawet oryginalne koła ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez jahol70 » 26/1/2014, 21:19

Tutaj. No chyba wyslalem (?) A co z oznaczeniami? Jakie sa roznice i ktora lepsza?
jahol70
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09


Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 22:06

zalezy do czego lepsza
jest DRZ S czyli najzwyklejsza wersja rozrusznik, kierunki, koła enduro
wersja E bez rozrusznika, najlzejsza i najmocniejsza
wersja Y to samo co E ale bez swiateł i homologacji
i wersja SM czyli chyba troche inaczej zestrojone zawieszenie no i koła SM nie pamiętam ale chyba w wersji SM fabrycznie laga ma od razu wyjscie pod tarcze 320stke, a nie jak w przypadku enduro że trzeba dokładac adapter
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jahol70 » 26/1/2014, 22:35

Czyli SM ma swiatla, kierunki i rozrusznik?
jahol70
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09

Postprzez lc4 600 » 27/1/2014, 00:48

czesc wszystkim zastanawiam sie nad kupnem crf 450 albo jakas 250 2t nie wiem co wybrac . mialem juz ktm lc4 600 dobre enduro wygodne i mocne ale za to bardzo ciezkie i cr 125 2001r tez dobry sprzecik dawala rady cra . a teraz mysle nad czyms mocniejszym
lc4 600
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35

Postprzez henio12323 » 27/1/2014, 09:21

jahol - kazde moto fabrycznie wypuszczone na asfalt musi to mieć bo to są warunki uzyskania homologacji


lc4600 kolego pokaż mi jak jeździsz jak masz jakis materiał to sie oceni czy dasz rade smigac na 250 w 2T. moim zdaniem na tor crossowy takie moto jest za mocne, i zbyt agresywne. zwłąszca przy amatorskim lataniu. z kolei jak myslisz o smiganiu po lasach to pomysł kiepski. CRFa podobnie mocna na tor, i beznadziejna do lasu. no ale juz lepszy pomysł od mocnego 2T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 27/1/2014, 10:09

Kolego LC4 600 powiem kCi tak. Przez ostatnie dwa sezony latałem Huską 610 Sm i DRZ na brudasach, wcześniejszych doświadczeń z endurakami też było sporo. Teraz mam SX'a 450 i chcę go zmienić na 250 w 4t bo po torze to za dużo. Chyba że preferujesz jazdę bardziej enduro, wtedy mocy nigdy dość. Tylko że do endurzenia lepiej poszukać jakiegoś Hard-enduro niż crossówki.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez lc4 600 » 27/1/2014, 14:40

henio12323 niestety nie mam zadnych filmikow . a ja wlasnie szukam crossa w konkretne tereny lesne mam gdzie smigac bo jestem z okolic zielonej gory a tam jest pelno ciezkich i trudnych terenow . 250 2t wiadomo moc jest i na pelnym gazie nie idzie opanowac tego crossa . myslalem nad czyms 250 4t ale to moze byc za slabe na lasy . a crfka 450 niszczy system calkowicie . i to nie tak zemialem tylko kata i crke bo predzej mialem 50 pozniej 80 pozniej dt125 ale to slabe wiec doswiadczenie mam nie mowie odrazu ze jestem nie wiadomo jak doswiadczony w jezdzie ale duzo potrafie .

Landryss25 mi chodzi o cos w las po torach zadko jezdze bardziej mnie rajcuja wypady w sobote od switu do nocy ciezki teren duze gorki pelno blota
lc4 600
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35

Postprzez henio12323 » 27/1/2014, 19:48

do lasu nie kupuje sie crossa. tylko enduro!

o to chodzi że crossówka do lasu kiepsko sie nadaje, najlepiej hard enduro tylko jak kolega wyzej napisał ale niestety za takie moto trzeba dać minimum 6000 zł za jakiegos trupa od 7-8 tysi mozna kupoc moto w bardzo średnim stanie od 10 są sztuki do jazdy... ale oprócz tego kosztowne jest utrzymanie, jak sie duzo lata to 1500 zł w sezonie moze byc mało na sam serwis. taki KTM EXC 450tka byłby idealny, albo 400 są mocne, ale nie są tak agresywne i narwane, mozna nimi fajniej operowac, mają lepsze przełozenia w teren no i zawieszenie które klei moto do ziemi a nie jak w crossówce jeździsz jak na taborecie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lc4 600 » 27/1/2014, 23:44

tylko widzisz hard enduro to ciezkie motory :P a przy moim wzroscie 172 i wadze 70kg to bd ciezko . dlatego tez sprzedalem lc4 bo wazyla ponad 110kg fakt faktem wygodny motor na dlugie trasy bo potrafilem nim sporo km w dzien zrobbic z dobra zupa w puszcze przywiazana na gaze hehe. a co do remontow 4t to wiem jak to wyglada i nie raz koszt nawet wynosi 3tys zl ale to takie hobby nic nie poradzisz. a moze cos doradzisz z agresorem wlasnie tego typu crossa wole . cena tu nie gra zaduzej roli bo mam dobry fach . lakiernik :D
lc4 600
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35

Postprzez lc4 600 » 27/1/2014, 23:53

lc4 600
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35

Postprzez henio12323 » 28/1/2014, 15:17

lc4 to nie hard enduro. i tak w ogóle to edytuj posty

hard enduro to własnie exc 525 450 250 , yamahy WR itp itd. to są stosunkowo mocne i lekkie sprzety taki 525 wazy koło 115 kg gotowy do jazdy.

450tka na początek w zupełnosci wystarczy, po lc4 bedziesz miche cieszył na kazdym biegu :P bo moto rwie konkretnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jahol70 » 30/1/2014, 19:52

http://www.gumtree.com/p/cars-vans-moto ... 1046640987

Popatrzcie tak wstepnie czy wszystko pasyje do rocznika (to co widac) kolor, naklejki i inne tam takie ktore widzicie i czy cena wzgledna
jahol70
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09

Postprzez henio12323 » 30/1/2014, 23:09

to nie scigacz że ma sie kazka naklejeczka zgadzac :D

na oko wyglÄ…da w porzÄ…dku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jahol70 » 31/1/2014, 01:25

mi na naklejkach nie zalezy, ale inne naklejki moga oznaczac glebe, a gleba moze oznaczac dodatkowe klopoty i wazniejsze niz jakas naklejka
jahol70
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21/4/2011, 11:09

Postprzez Landryss25 » 31/1/2014, 09:35

Kolego, jeśli szukasz SM które nie miało gleby to idź do salonu :)

Jeśli moto było używane tak jak powinno być a nie tylko do lansu to gleby są niemal codziennością. Ja DRZ katowałem 2 lata na SM i po mimo niezliczonych gleb nie wyglądała dużo gorzej niż wcześniej. Te sprzęty są odporne na głupotę :)

Zależy do czego Ci moto ale przy tym budżecie warto by było się pobawić w zakup wersji E i przeróbki na SM. Niby jedno i drugie to to samo moto ale różnica jest na prawdę duża.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 31/1/2014, 09:59

dokładnie, to nie asfaltówa że jedna gleba i juz nikt tego nie kupi.. bo są jakies problemy. ja swojego ktma katowałem i gleb nie dam rady zliczyc ;P czy to na asfalcie czy w terenie.

aby tylko przy zakupioe sprawdzic newralgiczne punkty jak pogięte chłodnice - lekko jak są to nic sie nie dzieje, czy pokrywy nie są popekane i nie ciekna itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Slazak. » 12/2/2014, 19:22

Siemanko.

Jestem praktycznie nowy i chciałbym kupić sobie bardziej enduro bo nie potrzebuję crossa do jeżdżenia w terenie.
Chodzi mi właściwie o to że ścigaczem pojeżdżę tylko wtedy jak jest sucho, a z racji, że chciałbym jeździć też w zimę wybieram enduro.

Mam rocznikowo 16 lat.
Wzrost ~ 175
Budżet tak do 2300 max.
Z v-maxem tak do 110 km/h góra, nawet i 100km/h by wystarczyło.

Chciałbym abyście mi coś poradzili wiem, że budżet jest mały ale widziałem niektóre enduro nawet za 1200 zł z papierami itp.

Myślałem nad Hondą MTX 80, Yamahą DT 80, Suzuki rmx 50, Suzuki ts 50, Kawasaki kmx 125 to chyba jest typowo cross( jeżeli nie to nie hejtujcie nie znam się) ale widziałem niektóre 125 zarejestrowane na 50 i to nawet tanio bo do 2200 dochodziły. Fajnie by było gdyby motorek palił tak 3/100 km. Głównie chodzi mi o jazdę po drogach asfaltowych czasem też po jakiś polnych. :) Proszę o pozytywną podpowiedź co do wyboru :)
Slazak.
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/2/2014, 18:23
Lokalizacja: Stoszowice

Postprzez Street4Fun » 12/2/2014, 19:37

Budżet trochę skromny na jakieś zadbane enduro.
Coś pokroju Yamahy DT125 / Kawasaki KMX125 będzie dobrym wyborem, ale czy uda ci się znaleźć coś co jeszcze jeździ ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Slazak. » 12/2/2014, 19:55

http://tablica.pl/oferta/kawasaki-kmx-1 ... 9c3701db0d tutaj masz taką skromną ofertę i to też wypatrzyłem i powiedz czy się opłaca: http://tablica.pl/oferta/yamaha-rd125-r ... 5242f8ca03. Jak tak patrzę to jest dużo tych DT i MTX z pojemnością 80cm3 i nie przekraczają one czasami 2000 nawet. :)
Slazak.
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/2/2014, 18:23
Lokalizacja: Stoszowice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości




na górê