Zobacz wątek - Kawasaki Ninja ZX6R 98r, problem z uruchamianiem silnika.

Reklama

NAS Analytics TAG

Kawasaki Ninja ZX6R 98r, problem z uruchamianiem silnika.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki Ninja ZX6R 98r, problem z uruchamianiem silnika.

Postprzez edi33333 » 8/8/2013, 19:24

Witam kolegów, chciałbym się poradzić w kwestii problemów z odpalaniem silnika w ww. modelu.
W motocyklu wymimeniony został olej, filtry, napęd.
Wyczyszczono gaźniki + regulacja.
Świece są w porządku.
Akumulator był sprawdzany, na nowym jest to samo.
Problemów z pracą silnika nie ma, działa naprawdę stabilnie (0 dymu itd.).

Najpierw próbuje odpalać bez "ssania", rozurusznik energicznie mieli (od czasu do czasu słychać jak już prawie odpala).
Ze "ssaniem" jest podobnie, ostatecznie udaje się go losowo odpalić na zimnym jak i na ciepłym silniku.... jakieś sugestie ?
edi33333
Avatar użytkownika
edi33333
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/8/2013, 19:14
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez lavrence » 8/8/2013, 21:14

W moim mimo że to 92r to na ssaniu odpala na strzał. Ale mam ten sam problem bez ssania nawet na ciepłym silniku. W mojej vfr750f pomaga delikatne dodanie gazu. Wystarczy niewiele-tyle co na podniesienie obrotów podczas pracy do 2-3k
Avatar użytkownika
lavrence
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/8/2013, 16:17
Lokalizacja: Milicz

Postprzez bober3 » 8/8/2013, 21:42

Zapalaj ze ssania jak zimny, do tego na początku możesz dodać delikatnie gazu podczas rozruchu.
<a href="http://tiny.pl/hv4l3">RADIOACTIVE</a>
bober3
Świeżak
 
Posty: 400
Dołączył(a): 28/6/2013, 00:20
Lokalizacja: raz tu raz tam

Postprzez tomek2102 » 9/8/2013, 16:53

A przed regulacjami było to samo? świece są nowe czy tylko ci się wydaje że są ok? kiedy były regulowane zawory?
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm

Postprzez edi33333 » 10/8/2013, 17:17

Powiem tak, zaczalem dodawac lekko gazu zeby go nie zalac i to samo, ale takie praktyki stosuje juz od dawien dawna.
Regulacja zaworow byla w zeszlym tygodniu, swiece sa na 100% wporzadku ...
Powiem wam, ze jestem coraz bardziej sklonny powiedziec ze to elektryka.

Silnik jest naprawde zadbany, niekatowany. Wszelkie prace sa wykonywane na biezaco, juz wczesniej mialem taki problem po zdjeciu baku.. najpierw zagial mi sie przewod paliwowy. Potem tez sie strasznie meczylem zeby w ogole zassal i wgl odpalil.
Po kilku dniach sie udalo i doszedl do siebie.

Teraz jest istne apogeum...
edi33333
Avatar użytkownika
edi33333
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/8/2013, 19:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tomek2102 » 14/8/2013, 15:17

Może syf ze zbiornika zatkał kranik, albo jakiś przewód jest zatkany.
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm

Postprzez front247 » 17/8/2013, 17:30

jesli miałes ten problem po zdjęciu baku..to radze dokładnie tam oszukac przyczyny,ja spotkałem już tak wiele przyczyn niepalenia sprawnego motocykla ze nic mnei już nie zdziwi,wystarczy przetarty kabelek ...cokolwiek.Skoro trop prowadzi do baku tam bym szukał i metoda prób i błedów.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez edi33333 » 21/8/2013, 11:37

Mam rozwiazanie, nic nie wskazywalo na to ze to moze byc akumulator.
Stary robil spiecie, natomiast na nowy nalozyl sie dodatkowo fakt ze kostka pod bakiem byla przetarta.
Dzieki Panowie, pzdr.
edi33333
Avatar użytkownika
edi33333
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/8/2013, 19:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piotr_motoland » 22/8/2013, 07:05

Sprawdzałeś pompę paliwową?proponuje sprawdzić.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr