Zobacz wątek - sport do 6 tys?

sport do 6 tys?

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

sport do 6 tys?

Postprzez czaro1144 » 14/6/2013, 19:50

witam:) tak jak w temacie szukam sporta do 6 tys. myslalem nad f2/f3 i zx6r np 95r. jak ktos sie mniej wiecej zna prosze o opinnie . Inne propozycje tez mile widziane :)
Avatar użytkownika
czaro1144
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/11/2012, 21:18


Postprzez Brekekeks » 14/6/2013, 20:10

W tym budżecie przygotuj się na coś wiekowego, duże ryzyko kupna zajeżdżonego trupa. Chyba, że zrobisz tak jak ja - kupiłem w sumie złoma i doprowadziłem do porządku. Śmiga elegancko.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez nizin » 14/6/2013, 22:13

w zielonogórskim oddziale inter m stała ostanio kawa 600 z 1995 za 4500 :) może warto zapytać :)
PS: zgadzam się z Brekekeks'em, duże ryzyko kupna zajeżdżonego trupa :(
nizin
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/5/2012, 12:25
Lokalizacja: ZGORA

Postprzez czaro1144 » 15/6/2013, 08:28

Jak pojade kupowac to z kims kto sie zna ale wszystkiego wybadac sie nie da. Gdy trafi sie taki trup to ile mniej wiecej potrzeba kasy zeby go doprowadzic do dobrego stanu?
Avatar użytkownika
czaro1144
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/11/2012, 21:18

Postprzez Starski » 15/6/2013, 09:09

Serio pytasz? Jak mamy Ci przewidzieć ile trzeba włożyć w trupa. :)
Choć mogę podać pewien wzór: (Cena motocykla zadbanego - cena trupa) x 120-140% = Doprowadzenie trupa do poziomu zadbanego moto.
Moto na A2: GS 500, NX 650, XT 660, YBR 250, Ninja 250R
Avatar użytkownika
Starski
Świeżak
 
Posty: 349
Dołączył(a): 25/1/2013, 14:30

Postprzez Brekekeks » 15/6/2013, 09:15

W moim wypadku było to 2/3 ceny motocykla, ale silnik i zawieszenie miał dobre. Reszta była po prostu zaniedbana. No i części były tanie.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez nizin » 16/6/2013, 07:13

może się też zdarzyć, że kupisz motocykl, który do wymiany łańcuszka rozrządu lub alternatora będzie potrzebował rozbiórki całego silnika (tak jak to jest w moim przypadku) a komplet uszczelek silnika będzie kosztował 700 pln ((tak jak to jest w moim przypadku)zamienników brak !!!) takie niespodzianki strasznie wypompowują kieszenie :( to tylko taki przykład.. dobrze obczaić przed zakupem koszt części, czy jest dużo zamienników (choć wielu mechaników nie preferuje zamienników) no i obadać forum poświęcone danemu motocyklowi, można się często wiele rzeczy dowiedzieć i przewidzieć w przybliżeniu ewentualny koszt remontu... no i ważne jest, żeby osoba, z którą będziesz jechał na oględziny, "znała" się na tym konkretnym modelu, który oglądasz, a nie tak, że się "zna" bo jeździ lub pracuje w warsztacie (jeszcze nie spotkałem mechanika, który ogarniałby wszystkie modele moto)

Pzdrooo!!!
nizin
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/5/2012, 12:25
Lokalizacja: ZGORA

Postprzez SkoQ » 16/6/2013, 11:16

czaro w motocyklu który ma 20 lat wszystko może być zepsute ;) nie musi ale może, być może kupisz moto którym dojedziesz do domu i to będzie Twoja najdalsza nim podróż. Jeśli lubisz majsterkować i pół sezonu siedzieć w garażu, to lajtowo, ja jednak wolał bym dozbierać przynajmniej do 8/9 tysięcy jeśli bierzesz pod uwagę f3 i kupić coś zdrowego.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez tristyan » 16/6/2013, 19:13

Tu masz mój przykład:
ja za swoją Honde CBR F3 rok 95 przebieg 83tys. dałem 5tys. zł(w marcu) jak narazie zrobiłem 1400km i padł mi regulator napiecia koszt 75zł wymieniłem też opony na NOWE (koszt 649zł)i przeczysciłem zaciski hamulcowe , tankuje i jezdze
Honda CBR F3
Avatar użytkownika
tristyan
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/6/2013, 19:00
Lokalizacja: centrum

Postprzez SkoQ » 17/6/2013, 14:52

wydałeś 700 złotych po 1400 kilometrach ;) no rzeczywiście taniocha :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez tristyan » 17/6/2013, 21:55

opony mogłem zostawić(650zł zbędnie wydane jak to mówił mój kolega od motocyklów),ale zrobiłem to dla siebie i swojego bezpieczeństwa (na tamtych mogłem spokojnie jeszcze przelatać ten sezon) nie dodałem jeszcze wymiany oleju+filtr 150zł
i nie pokazuje że to taniocha tylko ile co kosztuje , a czy załuje NIE chociaż i tak jeden kolega mówi bym ją sprzedał (bo dostałem z odszkodowania OC sprawcy 2900zł a wymienić wystarczyło błotnik) i przesiąść się na F4
Honda CBR F3
Avatar użytkownika
tristyan
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/6/2013, 19:00
Lokalizacja: centrum

Postprzez SkoQ » 18/6/2013, 07:16

Dobra nie ma spiny rzeczywiście nie mówisz o niczym innym tylko o rzeczach typowo eksploatacyjnych które wymienia się tak samo w moto z 2010 roku jak i w moto z 1990 ;)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr