ProszÄ™ o radÄ™.. ;)
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
ProszÄ™ o radÄ™.. ;)
Witam..
Zamierzam kupić jakiś motocykl na ten sezon jednak nie mam bliskich osób w tym temacie które mogłyby mi coś doradzić..
Do tej pory jeździłam z 10 lat na skuterze 80, troche crossy, quady oraz tyle co kilka h na jezdzie na ybr250 w celu zrobienia prawka. Pomimo małego doświadczenia mam powołanie do tego i daje rady..
Przyszedł czas, żeby przesiąść się z autka na moto.. Poszukuję motoru głownie na trasę 100km i również miasto..
Wzrost: 162
Waga 56
I tu pojawia się problem bo cieżko będzie okiełznać coś większego.. Myślałam o r6 ale póki co oczywiście wiem, że lepiej zacząć od czegoś spokojniejszego.
Piorę pod uwagę mt-03, er6n, ale cenowo są trochę drogie, dlatego chciałam zapytać czy jest coś podobnego w dobrej cenie.
Moim marzeniem jest jakiś sporotowy plastik w stylu r6 (lecz słabszy) ale do 10tys ciężko znaleść coś ładnego.. Macie jakieś propozycje? I bez dyskryminacji proszę pozdrawiam!
Zamierzam kupić jakiś motocykl na ten sezon jednak nie mam bliskich osób w tym temacie które mogłyby mi coś doradzić..
Do tej pory jeździłam z 10 lat na skuterze 80, troche crossy, quady oraz tyle co kilka h na jezdzie na ybr250 w celu zrobienia prawka. Pomimo małego doświadczenia mam powołanie do tego i daje rady..
Przyszedł czas, żeby przesiąść się z autka na moto.. Poszukuję motoru głownie na trasę 100km i również miasto..
Wzrost: 162
Waga 56
I tu pojawia się problem bo cieżko będzie okiełznać coś większego.. Myślałam o r6 ale póki co oczywiście wiem, że lepiej zacząć od czegoś spokojniejszego.
Piorę pod uwagę mt-03, er6n, ale cenowo są trochę drogie, dlatego chciałam zapytać czy jest coś podobnego w dobrej cenie.
Moim marzeniem jest jakiś sporotowy plastik w stylu r6 (lecz słabszy) ale do 10tys ciężko znaleść coś ładnego.. Macie jakieś propozycje? I bez dyskryminacji proszę pozdrawiam!
- Karolaaa
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/5/2013, 12:33
- Lokalizacja: Nowy Targ
GPZ500, CB500S i chyba wyglÄ…dajÄ…cy najlepiej GS500F
Czyli tym bardziej coś klasy 500, najczęściej daje się to rozszyfrować jako, czuję się pewnie i przeceniam swoje możliwości
Pomimo małego doświadczenia mam powołanie do tego i daje rady..
Czyli tym bardziej coś klasy 500, najczęściej daje się to rozszyfrować jako, czuję się pewnie i przeceniam swoje możliwości
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Gdybym je przeceniała to bym wsiadła na r6 i popędziła..
Miałam na myśli, że nie boję się "motocykla", ale mam głowe na karku..
Z tych wszystkich brałam pod uwagę gs500f ale jakoś nie mogę się do niego przekonać i nie zbyt wpadł w moje gusta, ale dzieki za propozycje
Miałam na myśli, że nie boję się "motocykla", ale mam głowe na karku..
Z tych wszystkich brałam pod uwagę gs500f ale jakoś nie mogę się do niego przekonać i nie zbyt wpadł w moje gusta, ale dzieki za propozycje
- Karolaaa
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/5/2013, 12:33
- Lokalizacja: Nowy Targ
Może jakiegoś plastika ale 250??? ninja 250 czy cbr 250, skoro ciągnie cie w stronę sportów to na tych sprzętach wyrobisz sobie odpowiednie nawyki jednocześnie są one do ogarnięcia i przy twojej niewielkiej wadze powinny być całkiem dynamiczne. Tylko z budżetem może być ciężko się zmieścić. Gs500f tylko udaje sporta wiec moim zdaniem to bez sensu(chyba że nie zależy ci na jeździe w tym stylu tylko na wyglądzie - bo ogólnie gs jest godny polecenia) z 500 zostaje ci gpz 500(kawasaki z tamtych lat miało najsłabsze silniki pod względem wytrzymałości(to moja opinia ktoś może mieć inną) z całej wielkiej 5 polecanej na start(gs,xj,cb,gpz,er) więc przy ewentualnym zakupie zwróć szczególna uwage na ten element) lub nowa cbrka hondy (cb500r) ale ona przekracza twój budżet. Ewentualnie przekonaj się do hondy cb500 - przy ewentualnych parkingówkach nie bd tak bolało (brak plastików - mniejsze koszty napraw) a motocykl godny uwagi i masz na nim lekko "sportowa" pozycje
Z sportowych 600 najłagodniejsza polecana jest cbrka hondy, ale to tylko zasłyszana opinia więc się nie wypowiem... myślę jednak,(i widzę że masz podobne zdanie) że 600 to za dużo na start, szczególnie ze jesteś drobna kobietą
Z sportowych 600 najłagodniejsza polecana jest cbrka hondy, ale to tylko zasłyszana opinia więc się nie wypowiem... myślę jednak,(i widzę że masz podobne zdanie) że 600 to za dużo na start, szczególnie ze jesteś drobna kobietą
- lukyluke
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 7/5/2013, 16:25
Dziękuje za odpowiedź!
Właśnie co do 250 to raczej odpada.. Mój kolega ma ninje 250 ale brzmi on co najmniej dziwnie jak dla mnie.. I w mojej okolicy ciężko mi go będzie później sprzedać.. BARDZO podoba mi sie YZF 125, ale z nią jest ten sam problem co wyżej.
GPZ500 - nie podoba mi się ta kanciasta konstrukcja.. Jestem kobietą i tu pojawia się problem bo jak wiadomo dla mnie wygląd motocyklu jest bardzo ważny..
Ze starszych modeli podoba mi się tylko konstrukcja r6, bo każdy model mi się podoba ale niestety nie znalazłam czegoś podobnego.. dlatego postanowiłam iść w kierunku czegoś w stylu mt-03.. Co o nim myślicie? Słyszałam, że jest lekki, zwinny i godny polecenia dla kobiety. Brałam pod uwagę jeszcze gs, czy hornet ale te okrągłe lampy mnie odstraszją... wiem, że to stylowe itd ale ja bym nie byla z czegoś takiego zadowolona.. Zreszta jechałam ostatnio na gs kuzyna i przy 120 miałam wrażenie, że zaraz sie rozleci (2003r).. :/ zrobił na mnie dziwne wrażenie.
Właśnie co do 250 to raczej odpada.. Mój kolega ma ninje 250 ale brzmi on co najmniej dziwnie jak dla mnie.. I w mojej okolicy ciężko mi go będzie później sprzedać.. BARDZO podoba mi sie YZF 125, ale z nią jest ten sam problem co wyżej.
GPZ500 - nie podoba mi się ta kanciasta konstrukcja.. Jestem kobietą i tu pojawia się problem bo jak wiadomo dla mnie wygląd motocyklu jest bardzo ważny..
Ze starszych modeli podoba mi się tylko konstrukcja r6, bo każdy model mi się podoba ale niestety nie znalazłam czegoś podobnego.. dlatego postanowiłam iść w kierunku czegoś w stylu mt-03.. Co o nim myślicie? Słyszałam, że jest lekki, zwinny i godny polecenia dla kobiety. Brałam pod uwagę jeszcze gs, czy hornet ale te okrągłe lampy mnie odstraszją... wiem, że to stylowe itd ale ja bym nie byla z czegoś takiego zadowolona.. Zreszta jechałam ostatnio na gs kuzyna i przy 120 miałam wrażenie, że zaraz sie rozleci (2003r).. :/ zrobił na mnie dziwne wrażenie.
- Karolaaa
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/5/2013, 12:33
- Lokalizacja: Nowy Targ
Nie masz co kokietowac, ze jestes kobieta, dla wiekszosci chyba motocyklistow jest wazna optyka motocykla
Skoro piszesz, ze dopiero robisz prawko, to raczej nie patrz na konstrukcje, ktore maja 50km+, bo z A2 na nich nie posmigasz.
Dlaczego Ninja brzmi "dziwnie"? Mam wrazenie, ze masz lekki fetysz na jednocylindrowce. Co powiesz o KTM Duke'u, 200 albo 390 (chociaz to troche inna polka cenowa)?
Zeby lepiej naprowadzic - co sadzisz o CBR250R?
Chociaz ja bym szukal jakiejs 500tki pod A2...
Skoro piszesz, ze dopiero robisz prawko, to raczej nie patrz na konstrukcje, ktore maja 50km+, bo z A2 na nich nie posmigasz.
Dlaczego Ninja brzmi "dziwnie"? Mam wrazenie, ze masz lekki fetysz na jednocylindrowce. Co powiesz o KTM Duke'u, 200 albo 390 (chociaz to troche inna polka cenowa)?
Zeby lepiej naprowadzic - co sadzisz o CBR250R?
Chociaz ja bym szukal jakiejs 500tki pod A2...
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Więc sprostowanie.. Rok temu zdałam na A i posiadam prawo-jazdy.. Napisałam kilka godzin bo robiłam u znajomego, który stwierdził, że więcej nie potrzebuje..
KTM DUKE fajna sprawa ale kasiasta cbr250r trochę mała pojemność i też są drogie..
KTM DUKE fajna sprawa ale kasiasta cbr250r trochę mała pojemność i też są drogie..
- Karolaaa
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/5/2013, 12:33
- Lokalizacja: Nowy Targ
Jeśli to ma być sport no to proponowałbym zxr400, ale nie wpisuje się w prawko a2. Chyba, że w Niemczech znajdziesz zablokowany. Można tam też znaleźć zblokowane Bandity 400 i CB-1. Ktoś na forum ma chyba B4 do sprzedania zablokowanego do 35kw.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
zxr400 fajna sprawa może wygląd nie za świeży ale wyglądałabyś na nim super z tym że to egzotyk więc o części ciężko, może bandit 400, powiedz ile masz do wydania, co do Kawy 250 to jeśli dźwięk Ci przeszkadza to zawsze można za jakiś czas zainwetsować w jakiś fajny wydech posłuchaj na yt
Pier.... studia, zostań Ninją
-
cezary1985 - Świeżak
- Posty: 197
- Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
- Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus
Z częściami wcale nie jest słabo. Na ebay znajdą się chińskie plastiki/lampy, a serwis Kawasaki bez problemu ściągnie Ci każdą część mechaniczną. Czeka się sporo, bo idzie z Japonii, ale jest. Jedyne co stanowi problem to cena, ale jeśli na zxr wydasz ok 7000 to reszta zostaje na ewntualne wydatki. A przy zadbanym egzemplarzu nie będą wielkie.
Proponowałbym moją Ninję, ale wygląd poraża:)
Z innych opcji, Suzuki SV 650S, ściągasz z Niemiec zablokowany egzemplarz, po przyzwyczajeniu (jakiś miesiąc, dwa) możesz odblokować i cieszyć się pełnią możliwości maszyny. Podobnie jest z 600tkami, to ograniczenie mocy to dobra sprawa bo po roku zamiast zmieniać moto ściągasz ogranicznik i masz spokój.
Proponowałbym moją Ninję, ale wygląd poraża:)
Z innych opcji, Suzuki SV 650S, ściągasz z Niemiec zablokowany egzemplarz, po przyzwyczajeniu (jakiś miesiąc, dwa) możesz odblokować i cieszyć się pełnią możliwości maszyny. Podobnie jest z 600tkami, to ograniczenie mocy to dobra sprawa bo po roku zamiast zmieniać moto ściągasz ogranicznik i masz spokój.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
z tego co koleżanka pisze to nie chce za dużo wydać więc raczej ciężko będzie o ściągnięcie z niemiec niestety moto drogie, z tym co napisałeś o zxr400 to prawda tyle że w serwisie za części zapłaci krocie a chińskie to są dobre niektóre dziewczyny niestety co do sv650 to słyszałem że to moto nie jest najlepsze na pierwsze przez v-ke lecz mogę się mylić, suzuki gs500f to dobra perspektywa
Pier.... studia, zostań Ninją
-
cezary1985 - Świeżak
- Posty: 197
- Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
- Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus
Czytam to i jestem załamany. To nie tamto nie, kobieto Czy chesz usłyszeć "kup R6, w sumie to do ogarnięcia, nic złego Ci się nie stanie". Nie ma mowy, nikt Ci tu nie zakaże kupić R6 ale to najgłupsza rzecz jaką mogłabyś zrobić. Piszesz że Hornet nie przypadł Ci do gustu i bardzo dobrze, bo to też nie motocykl dla Ciebie... ZXR400 za stare, tutaj źle brzmi, tutaj coś nie pasuje, ale nie wiadomo co w sumie, jaaa pierdziuuu. Moze GSXR400 (jest jeden na allegro) silnik ten sam co w B400 więc ekstra, ale niee też bedzie za stary. ER6F może, nie wiem czy da radę do 10k, ale to chyba jedyne moto które się nada dla Ciebie. Najlepsza byłaby Ninja250, ale nieee dźwięk nie taki. Brak mi słów i pomysłów...
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Skoro brak Ci słów i pomysłu to nikt Ci nie każe się wypowiadać.. Mówiłam, że jestem wybredna.. Gdybym nie była to bym weszła na allegro i kupiła pierwszego lepszego GS-a. To że mówie, że dziwięk 250 mi się nie podoba nie znaczy, że nie biorę go pod uwagę. Jednak sory ale motor albo niech brzmi, albo niech nie udaje sportowego jak nim nie jest. NIE CHCE SOBIE KUPIC R6. A gdybym chciała to bym pojechała i kupiła, a nie szukała pocieszenia kup se, przeciez bo pol roku sie nauczysz, albo już nie zdązysz... Napiałam na początku ze chciałabym plastika ale cieżko znaleść ładnego za 10tys, dlatego chodziło mi głownie o opinie co do mt-03, er6n i inne propozycje moto w tym stylu.
Er6f - tak, to jest coś o co mi chodzi, czego szukam i w dodatku sportowy, a z tego co widze to do 10tys może coś znajdzie.
Er6f - tak, to jest coś o co mi chodzi, czego szukam i w dodatku sportowy, a z tego co widze to do 10tys może coś znajdzie.
- Karolaaa
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/5/2013, 12:33
- Lokalizacja: Nowy Targ
Karolaaa napisał(a):1. tyle co kilka h na jezdzie na ybr 250 w celu zrobienia prawka. Pomimo małego doświadczenia mam powołanie do tego i daje rady..
2. Myślałam o r6
3. mt-03, er6n
4. ale mam głowe na karku..
5. Właśnie co do 250 to raczej odpada.. Mój kolega ma ninje 250 ale brzmi on co najmniej dziwnie jak dla mnie.. I w mojej okolicy ciężko mi go będzie później sprzedać.. BARDZO podoba mi sie YZF 125, ale z nią jest ten sam problem co wyżej.
6. GPZ500 - nie podoba mi się ta kanciasta konstrukcja.. Jestem kobietą i tu pojawia się problem bo jak wiadomo dla mnie wygląd motocyklu jest bardzo ważny..
7. postanowiłam iść w kierunku czegoś w stylu mt-03.. Co o nim myślicie? Słyszałam, że jest lekki, zwinny i godny polecenia dla kobiety.
8. cbr250r trochę mała pojemność i też są drogie..[/
1. Powiedzial kto ? To, ze nawet masz nie czyni Cie na tyle ogarnieta z maszyna abys mogla przesadzic.
2. Czesto mysle o Cindy Craouford, Naomi Campbel, Klaudi Schiefer, myslisz, ze z tego cos bedzie ?
3. I wlasnie w tym kierunku powinnas isc.
4. Znasz kogos kto niema ? Nosi ja pod pacho ? Ja jakos nie, wiem jednak, ze sporo malolatow wacha kwiatki od dolu lezac 2 m pod ziemia.
5. Zamierzasz jezdzic, czy postawic w salonku przed kominkiem i sluchac dzwieku / brzmienia ? MPS 3 skutecznie rozwiaze Twoj problem, koszty w porownaniu z motongiem zadne. Proponowal bym Ci posluchac Yamahy 125 z akcesoryjnym wydechem ( sama koncowka ) robi wieksze wrazenie niz BMW K 1600
Jezdzilem CBR 250 R i jest do tego do czego chcesz uzywac bardziej niz wystarczajaca, robi sie ie na starcie kazde auto ze sredniej polki.
6. Siadz na moto i rozejrzyj sie co widzisz z niego gdy na nim siedzisz, patrz punkt 5.
7. Potwierdzam
8. Za jakosc sie placi, stosunek ceny do jakosci i motocykla jest po prostu rewelacyjny.
- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Nie no, dobrze, niech ma wymagania. Krecenie nosem to wazna czesc spelniania marzen... pod warunkiem, ze sie ciagle ma pole manewru, ktore sprowadza sie do budzetu.
Z tego, co ja rozumiem (nowa wyliczanka):
1. cena do 10k
2. brak doswiadczenia na motocyklach 125ccm+
3. ma dobrze jezdzic z predkosciami powyzej 100km/h (ciekawe gdzie tak pojezdzisz..)
4. ma nie telepac
5. ma brzmiec tak, jak motocykle, ktore telepia (jednocylindrowke?)
6. ma byc lekki
7. mocy przybywaj! i pojemnosci ma miec wiecej niz 250ccm!
8. najchetniej sport
9. na dlugie trasy
Sformuowalem te zyczenia moze troche nie fair, ale w ten sposob widac lepiej, ze one sie wykluczaja
Jedyne co mi przychodzi do glowy, to BMW 650 CS - to dosc "kobiecy" motocykl. Niestety, wybor jest niewielki, a jesli trafisz na usterkolubny egzemplarz, to BMW saw serwisie zdecydowanie drozsze.
EDIT: Tak swoja droga - twierdzisz, ze ogarniasz i dajesz rade? To ja Wiedzmina zacytuje:
Z tego, co ja rozumiem (nowa wyliczanka):
1. cena do 10k
2. brak doswiadczenia na motocyklach 125ccm+
3. ma dobrze jezdzic z predkosciami powyzej 100km/h (ciekawe gdzie tak pojezdzisz..)
4. ma nie telepac
5. ma brzmiec tak, jak motocykle, ktore telepia (jednocylindrowke?)
6. ma byc lekki
7. mocy przybywaj! i pojemnosci ma miec wiecej niz 250ccm!
8. najchetniej sport
9. na dlugie trasy
Sformuowalem te zyczenia moze troche nie fair, ale w ten sposob widac lepiej, ze one sie wykluczaja
Jedyne co mi przychodzi do glowy, to BMW 650 CS - to dosc "kobiecy" motocykl. Niestety, wybor jest niewielki, a jesli trafisz na usterkolubny egzemplarz, to BMW saw serwisie zdecydowanie drozsze.
EDIT: Tak swoja droga - twierdzisz, ze ogarniasz i dajesz rade? To ja Wiedzmina zacytuje:
– Coën...
– Aha?
– CiÄ…gle jestem za maÅ‚o szybka...
– JesteÅ› bardzo szybka.
– Czy bÄ™dÄ™ kiedyÅ› tak szybka jak ty?
– WÄ…tpiÄ™.
– Hm... No tak. A czy ty... Kto jest najlepszym szermierzem na Å›wiecie?
– Nie mam pojÄ™cia.
– Nigdy nie znaÅ‚eÅ› takiego?
– ZnaÅ‚em wieli, którzy siÄ™ za takich uważali.
– Ha! Kim byli? Jak siÄ™ nazywali? Co potrafili?
– Wolnego, wolnego dziewczyno. Nie znam odpowiedzi na te pytania. Czy to takie ważne?
– Pewnie że ważne! ChciaÅ‚abym wiedzieć... Kim tacy szermierze sÄ…. I gdzie tacy sÄ….
– Gdzie sÄ…, to ja wiem.
– Ha! WiÄ™c gdzie?
– Na cmentarzach.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Generalnie chcę powiedzieć że za kasę którą masz i wymagania jakie stawiasz motocyklowi NIE DA SIĘ nic znaleźć. Kręcić nosem i narzekać można mając ze 20k/25k. Z tym budżetem i tymi wymaganiami, MUSISZ iść na jakieś kompromisy. Tyle co chciałbym zaznaczyć. Er6f to najlepszy wybór. I co do sportowego brzmienia, bawi mnie trochę Twoje podejście:
Po pierwsze, motocykl, ale to takie małe sprostowanie, ale co chciałbym nadmienić, wiesz jak brzmi Aprilia RS125? Beznadziejna pierdziawka... a jest to motocykl równie sportowy co Yamaha R6 Brzmienie nie definiuje "sportowości" motocykla w ŻADEN sposób
Ducati Paningale brzmi kompletnie inaczej niż Yamaha R6, a Triumph Daytona jeszcze inaczej (silniki odpowiednio V2, R4, R3) a wszystkie są równie sportowe.
Podsumowując, najlepszym wyborem dla Ciebie będzie Er6f...
P.S.: jasnoksieznik, piękny cytat z genialnej książki
Karolaaa napisał(a):Jednak sory ale motor albo niech brzmi, albo niech nie udaje sportowego jak nim nie jest.
Po pierwsze, motocykl, ale to takie małe sprostowanie, ale co chciałbym nadmienić, wiesz jak brzmi Aprilia RS125? Beznadziejna pierdziawka... a jest to motocykl równie sportowy co Yamaha R6 Brzmienie nie definiuje "sportowości" motocykla w ŻADEN sposób
Ducati Paningale brzmi kompletnie inaczej niż Yamaha R6, a Triumph Daytona jeszcze inaczej (silniki odpowiednio V2, R4, R3) a wszystkie są równie sportowe.
Podsumowując, najlepszym wyborem dla Ciebie będzie Er6f...
P.S.: jasnoksieznik, piękny cytat z genialnej książki
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Dodam tylko ze akcesoryjny wydech wrzucony do 250 może poprawić jakość doznań słuchowych(oczywiście nie zrobi z tego silnika R4..)
tak wgle przypadkiem rzuciło mi sie w oczy coś takiego:
http://honda.pl/pl/motocykle/kup-honde/ ... ocykle90ki
tak wgle przypadkiem rzuciło mi sie w oczy coś takiego:
http://honda.pl/pl/motocykle/kup-honde/ ... ocykle90ki
- lukyluke
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 7/5/2013, 16:25
Karolaaa napisał(a):Jednak sory ale motor albo niech brzmi, albo niech nie udaje sportowego jak nim nie jest.
Hahah! Nie no dziewczyno, Ty tak poważnie?
To co powiesz na to?
http://youtu.be/Kz03sQeX02c
Patrz, mała 250-ka, która "udaje" sportową oblatuje super sportowe 600-ki, mało sportowo co nie?
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Sprecyzuj bardziej swoje wypowiedzi bo zaczynasz drażnić innych userów. Jak zaczną się słowne przepychanki temat pójdzie w śmietnik.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość