Zobacz wÄ…tek - <i>[Kawasaki]</i> Kawasaki Z800
NAS Analytics TAG

[Kawasaki] Kawasaki Z800

Komentarze użytkowników
_________

[Kawasaki] Kawasaki Z800

Postprzez Åšcigacz » 11/5/2013, 10:44

Dyskusja na temat: Kawasaki Z800
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Z800
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 11/5/2013, 10:44

motocykl posiadam od 3 miesiecy,super prowadzenie ,oszczędny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, powalający wygląd.Szkoda tylko że importer urządza sobie kpiny z klientów brak instrukcji w języku polskim.Mój prawnik już się tym zajął bo mimo kilkukrotnej interwencji w tej sprawie brak odzewu.To chyba tylko w Polsce jest możliwe...<br><hr>fr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 9/10/2013, 16:56

Komentatorzy napisał(a):motocykl posiadam od 3 miesiecy,super prowadzenie ,oszczędny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, powalający wygląd.Szkoda tylko że importer urządza sobie kpiny z klientów brak instrukcji w języku polskim.Mój prawnik już się tym zajął bo mimo kilkukrotnej interwencji w tej sprawie brak odzewu.To chyba tylko w Polsce jest możliwe...<br><hr>fr<br>
Witam. Pewnie nawet w jezyku suahili jest napisana ta instrukcja ale w Polskim... NIE ! Normalka jak zawsze ! He,he,he. Zalosne ale prawdziwe.<br><hr>beltway777
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/10/2013, 23:58

Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd ;)<br><hr>Kuba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2014, 13:10

Trzeba było się języków uczyć. Polska to kraj 3 świata i dal garstki ludzi nikt instrukcji nie będzie tłumaczył. Zresztą ta garstka wykształconych po Angielsku śmiga bez problemów .<br><hr>Kawafan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2014, 15:38

Komentatorzy napisał(a):Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd ;)<br><hr>Kuba<br>
Moim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6 ;)<br><hr>Drakers9
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2014, 17:31

Komentatorzy napisał(a):Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd ;)<br><hr>Kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6 ;)<br><hr>Drakers9<br>
hmm... zjechałemw tym roku całe bałkany moim Z800, w tym droga powrotna ponad 1600 km prawie same autostrady od Splitu do Poznania. Prawie na zegarku prędkość przelotowa 170-180. Następnego i kolejne dni normalnie chodziłem i nie miałem żadnych objawów walki z wiatrem... U mnie ciężko zaczyna się powyżej 190 robić. Ale przecież to jest naked...<br><hr>Kuba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2014, 11:50

Komentatorzy napisał(a):Trzeba było się języków uczyć. Polska to kraj 3 świata i dal garstki ludzi nikt instrukcji nie będzie tłumaczył. Zresztą ta garstka wykształconych po Angielsku śmiga bez problemów .<br><hr>Kawafan<br>
Ty widać świetnie władasz "po Angielsku" ale z polską pisownią masz problemy...Jeśli załapiesz co mam na myśli to sprawdz pisownie w słowniku<br><hr>fr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2014, 10:18

Komentatorzy napisał(a):Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd ;)<br><hr>Kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6 ;)<br><hr>Drakers9<br>
Komentatorzy napisał(a):hmm... zjechałemw tym roku całe bałkany moim Z800, w tym droga powrotna ponad 1600 km prawie same autostrady od Splitu do Poznania. Prawie na zegarku prędkość przelotowa 170-180. Następnego i kolejne dni normalnie chodziłem i nie miałem żadnych objawów walki z wiatrem... U mnie ciężko zaczyna się powyżej 190 robić. Ale przecież to jest naked...<br><hr>Kuba<br>
hehe fajna wycieczka, mnie po 300 kilometrach juz boli **** :D i musze rozprostowywać nogi.<br><hr>Drakers9
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2014, 18:26

Komentatorzy napisał(a):Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd ;)<br><hr>Kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6 ;)<br><hr>Drakers9<br>
Komentatorzy napisał(a):hmm... zjechałemw tym roku całe bałkany moim Z800, w tym droga powrotna ponad 1600 km prawie same autostrady od Splitu do Poznania. Prawie na zegarku prędkość przelotowa 170-180. Następnego i kolejne dni normalnie chodziłem i nie miałem żadnych objawów walki z wiatrem... U mnie ciężko zaczyna się powyżej 190 robić. Ale przecież to jest naked...<br><hr>Kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):hehe fajna wycieczka, mnie po 300 kilometrach juz boli **** :D i musze rozprostowywać nogi.<br><hr>Drakers9<br>
mało treningu! :)<br><hr>Kuba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/7/2015, 22:05

mam z800 od lutego przejechałem 2500km przednia lampa zaczeła się łuszczyć zaczeła schodzić powłoka ochronna zareklamowałem i czekam 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji nadal niema odpowiedzi porażka jak z instrukcją obsługi<br><hr>jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/7/2015, 20:55

Komentatorzy napisał(a):mam z800 od lutego przejechałem 2500km przednia lampa zaczeła się łuszczyć zaczeła schodzić powłoka ochronna zareklamowałem i czekam 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji nadal niema odpowiedzi porażka jak z instrukcją obsługi<br><hr>jacek<br>
jeżdżę ponad 2 lata i żadnych problemów z lakierem....<br><hr>Kuba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/3/2016, 10:02

Komentatorzy napisał(a):motocykl posiadam od 3 miesiecy,super prowadzenie ,oszczędny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, powalający wygląd.Szkoda tylko że importer urządza sobie kpiny z klientów brak instrukcji w języku polskim.Mój prawnik już się tym zajął bo mimo kilkukrotnej interwencji w tej sprawie brak odzewu.To chyba tylko w Polsce jest możliwe...<br><hr>fr<br>
minelly juz 3 lata, czy twoj prawnik cos wskoral ?<br><hr>henry
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê