GSR 600 - A2
			Posty: 20
			 • Strona 1 z 1
		
	
GSR 600 - A2
Witam!
Jestem nowy na forum więc pragnę się przywitać.
Przechodząc do rzeczy, to mam 18 lat i obowiązuje mnie ograniczenie zwane prawem jazdy kat. A2 (niestety). Nie jestem pewien czy można jakoś Suzuki GSR600 zarejestrować na A2, oczywiście po zdławieniu. W ustawie napisane jest, że motor nie może przekraczać przed zablokowaniem wartości 2x35kW, a GSR ma 72kW. Moje pytanie polega na tym czy da radę to jakoś zrobić żeby się zmieścić czy jest to niemożliwe i moje marzenia legną w gruzach?
				
			Jestem nowy na forum więc pragnę się przywitać.
Przechodząc do rzeczy, to mam 18 lat i obowiązuje mnie ograniczenie zwane prawem jazdy kat. A2 (niestety). Nie jestem pewien czy można jakoś Suzuki GSR600 zarejestrować na A2, oczywiście po zdławieniu. W ustawie napisane jest, że motor nie może przekraczać przed zablokowaniem wartości 2x35kW, a GSR ma 72kW. Moje pytanie polega na tym czy da radę to jakoś zrobić żeby się zmieścić czy jest to niemożliwe i moje marzenia legną w gruzach?
- snejku
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/5/2013, 16:16
hubi199 napisał(a):Nie kombinuj, tylko szukaj już zblokowanego sprzęta.
Ostatnio koleżanka miałą gsr zblokowanego więc jest on dostępny.
sv650 tak samo
Ty kumasz choc troche prawo ?
Kumasz, ze jak sprzet ma o 1 KM ( 0,6 kW ) wiecej niz w ustawie / przepisach to juz sie nie kwalifikuje ?
Szukac moze, tyle, ze potem moze sie to okazac kosztowne w skutkach a nieznajomosc prawa nie chroni przed konsekwencjami.
SV 650 ma 78 KM wiec z nia niema problemu, inna bajka GSR. To, ze kolezanka miala, nie znaczy ze mogla legalnie sie tym sprzetem poruszac.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
W dowodzie miała wbite nie 98 czy tam ile ma normalnie, a właśnie był skastrowany pod A2
gsx-r są pod A2, a w ogóle o czym ty piszesz bo nie wiem.
Skoro dealerzy sprzedają nawet gsx-ry na A2 to chyba można. Początkowo miały 126km.
http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id= ... wojazdy_a2
				
			gsx-r są pod A2, a w ogóle o czym ty piszesz bo nie wiem.
Skoro dealerzy sprzedają nawet gsx-ry na A2 to chyba można. Początkowo miały 126km.
http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id= ... wojazdy_a2
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
hubi199 napisał(a):... a w ogóle o czym ty piszesz bo nie wiem.
Skoro dealerzy sprzedają nawet gsx-ry na A2 to chyba można.
To, ze nie wiesz o czym piszesz to juz zostalo stwierdzone.
I to ma byc argument, ze dealer sprzedaje, to mozna ? Dla mnie bardziej niz smieszne. Z tego co wiem, to dealer chce sprzedac aby zarobic, reszta jest mu obojetna. No chyba, ze teraz wyszla ustawa, ze dealer ustanawia prawo ?
Jeszcze raz dla tych co nid kumaja, na A2 nie lapie sie nic, co w wersji pierwotnej ma / mialo powyzej 70 kW.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Harakiri 7 co ty gadasz  To nie skastruje mojej dychy pod A2 bo ma 130kW
 To nie skastruje mojej dychy pod A2 bo ma 130kW  Lepiej nie stracić prawka
 Lepiej nie stracić prawka 
				 To nie skastruje mojej dychy pod A2 bo ma 130kW
 To nie skastruje mojej dychy pod A2 bo ma 130kW  Lepiej nie stracić prawka
 Lepiej nie stracić prawka 
"ZX-10R" Ninja 2008  | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
			- 
				 
 Black-Ghost
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
A ja w Dziorze mam w dowodzie 25kW, ok. 5s do paki i leciałem nim licznikowe 200 czyli około 190 (oczywiście w Niemczech   ). W sumie wcześniej na to nie zwróciłem uwagi, ale teraz jak weszło A2 to się niezmiernie ucieszyłem, bo teoretycznie trudny w sprzedaży B4 prawdopodobnie pójdzie jak ciepła bułeczka...
 ). W sumie wcześniej na to nie zwróciłem uwagi, ale teraz jak weszło A2 to się niezmiernie ucieszyłem, bo teoretycznie trudny w sprzedaży B4 prawdopodobnie pójdzie jak ciepła bułeczka... 
				 ). W sumie wcześniej na to nie zwróciłem uwagi, ale teraz jak weszło A2 to się niezmiernie ucieszyłem, bo teoretycznie trudny w sprzedaży B4 prawdopodobnie pójdzie jak ciepła bułeczka...
 ). W sumie wcześniej na to nie zwróciłem uwagi, ale teraz jak weszło A2 to się niezmiernie ucieszyłem, bo teoretycznie trudny w sprzedaży B4 prawdopodobnie pójdzie jak ciepła bułeczka... 
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
			Suzuki SV650 S jest
- 
				 
 Sykopson
- Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
@hubi199
Tak, dealer sprzedaje takie moto, ale one jest legalne w Niemczech, ponieważ tam nie ma ograniczenia co do mocy moto przed zdławieniem. U naszych zachodnich sąsiadów możesz nawet sobie haye zablokować, bo kto Ci zabroni U nas masz, że przed zablokowaniem moc nie może być większa niż 2x35kW.
 U nas masz, że przed zablokowaniem moc nie może być większa niż 2x35kW. 
Tylko czy nie pomogłaby wizyta na hamowni i powiedzmy, jeżeli w takiej GSR wykazałoby te 70kW (czysto hipotetycznie), to czy można by ją było wtedy dławić i prawo by nie było złamane? Czy liczą się wyłącznie te dane jakie mamy w dowodzie przed dławieniem?
Ogólnie teraz zastanawiam się nad dławieniem jednego z tych trzech moto: ER-6N, SV 650N i XJ6. Co sądzicie o tych moto i który byłby najlepszy dla początkującego? Chciałbym się czuć w miarę komfortowo, mój wzrost to 183cm. Wiem, że najlepiej żebym sam się przekonał, ale raczej aby obejrzeć któryś z tych moto musiałbym spory kawałek się przejechać. Czekam na opinię, z góry dzięki.
				
			Tak, dealer sprzedaje takie moto, ale one jest legalne w Niemczech, ponieważ tam nie ma ograniczenia co do mocy moto przed zdławieniem. U naszych zachodnich sąsiadów możesz nawet sobie haye zablokować, bo kto Ci zabroni
 U nas masz, że przed zablokowaniem moc nie może być większa niż 2x35kW.
 U nas masz, że przed zablokowaniem moc nie może być większa niż 2x35kW. 
Tylko czy nie pomogłaby wizyta na hamowni i powiedzmy, jeżeli w takiej GSR wykazałoby te 70kW (czysto hipotetycznie), to czy można by ją było wtedy dławić i prawo by nie było złamane? Czy liczą się wyłącznie te dane jakie mamy w dowodzie przed dławieniem?
Ogólnie teraz zastanawiam się nad dławieniem jednego z tych trzech moto: ER-6N, SV 650N i XJ6. Co sądzicie o tych moto i który byłby najlepszy dla początkującego? Chciałbym się czuć w miarę komfortowo, mój wzrost to 183cm. Wiem, że najlepiej żebym sam się przekonał, ale raczej aby obejrzeć któryś z tych moto musiałbym spory kawałek się przejechać. Czekam na opinię, z góry dzięki.

- snejku
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/5/2013, 16:16
lepiej poczekać aż nasi polscy fachowcy od rejestracji będą sprowadzać zza granicy odblokowane sprzęty z papierami na a2. po co kombinować i dławić motocykle jak można jeździć rozblokowanym. i tak nikt tego nie sprawdzi. są 125tki porejestrowane na 50ccm to będą i r jedynki na a2. kwestia czasu.
				SPRZEDAM r1  rn04 8500zł
			- 
				 
 wasil1993p
- Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
wasil1993p przeczytałeś to co napisał Harakiri 7??
				"ZX-10R" Ninja 2008  | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
			- 
				 
 Black-Ghost
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
ktoś to pewnie obejdzie. to Polska. sprowadzasz zblokowana np z anglii i w dowodzie masz np 60kw w r1 i rejestrujesz na 30kw czyli mieścisz się w normie. u nas nie brakuje "fachowców" od tego.Handlarze poradzą sobie i z prawem i urzędem.
				SPRZEDAM r1  rn04 8500zł
			- 
				 
 wasil1993p
- Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Jakoś szczerze w to wątpię. I obyś nie miał racji.
				"ZX-10R" Ninja 2008  | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
			- 
				 
 Black-Ghost
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Każdy kto wsiądzie na takie moto jest skończonym @#%@3. Wypadek, robisz komuś krzywdę, renta do końca życia z Twojej kasy, sprawa w sądzie za fałszerstwo, grzywny, sranie w banie, to tylko niektóre z nieprzyjemności. A jak kogoś zabijesz to do pierdla i dziękuje bardzo... Nie wiem czy nie lepiej by było zostać złapanym na gazie...  
				
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
			Suzuki SV650 S jest
- 
				 
 Sykopson
- Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
wasil1993p napisał(a):1. lepiej poczekać aż nasi polscy fachowcy od rejestracji będą sprowadzać zza granicy odblokowane sprzęty z papierami na a2.
2. po co kombinować i dławić motocykle jak można jeździć rozblokowanym. i tak nikt tego nie sprawdzi.
3. są 125tki porejestrowane na 50ccm to będą i r jedynki na a2. kwestia czasu.
1. Wyjasnisz mi na jakiej zasadzie ma sie to odbywac ? Lapowkarstwo ? Czy uklady ? A moze jedno i drugie ?
Owszem da sie, najpierw zaplaci sie za zestaw dlawiacy, nastepnie za montarz, i wpis w papiery. Nastepnie za odblokowanie. Tyle, ze dlawienie latwo stwierdzic poprzez ruch manetka gazu, na pierwszym przegladzie, moze nie byc juz tak wesolo, jak diagnostastwierdzi i poda na policje.
Oczywiscie mozna twierdzic, ze lapowkarstwa diagnostow nieda sie zlikwidowac, w Turcji bylo ono na nieco wiekszej skali, niz w PL kiedykolwiek bylo by to do pomyslenia, i jakos tam sobie z tym poradzili, z dnia na dzien notabene.
2. Zycze kazdemu aby zostalo to stwierdzone, zycze mu tez konsekwencji z tym zwiazanych.
3. Zastanowiles sie nad tym jak szybko to mozna ukrucic ? W przypadku 125 – tek jest to znacznie trudniejsze, ale do ogarniecia, no chyba, ze ludzisz sie nadzieja, ze nikt nie rozpozna R1 – ki. Przeczytaj moze ze zrozumieniem, co napisalem we wczesniejszym poscie, tyle, ze Ty tego nie kumasz.
wasil1993p napisał(a):ktoś to pewnie obejdzie. to Polska. sprowadzasz zblokowana np z anglii i w dowodzie masz np 60kw w r1 i rejestrujesz na 30kw czyli mieścisz się w normie. u nas nie brakuje "fachowców" od tego.Handlarze poradzą sobie i z prawem i urzędem.
Misiu, zapoznaj sie moze z ustawa bo pitolisz od rzeczy. Kat A2 to moc do 35 kW, niby kto ma sie pokusic o wpis w papiery 60 kW ? Pomijam juz fakt, ze nie wiem kto produkuje zestawy dlawiace so 60 kW ? Jezeli dajesz jakis przyklad, to moze podawaj konkretny a nie jakis wyciagniety z kosmosu, bo Tobie sie tak wydaje.
Jak dorosniesz, to zauwazysz, ze takich ustaw bylo juz w przeszlosci b. Duzo, i jakos legislatywa skutecznie poradzila sobie z matarstwem.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Z tego co wiem portal scigacz.pl nie popiera łamania prawa, więc szczerze mówiąc nie wiem o czym się tutaj toczy rozmowa  Zrób sobie A będziesz mógł jeździć normalnie, nie masz A tylko A2 ? Kup słabsze moto, po to ta ustawa jest, żeby młodzik nie mógł wsiadać na coś mocnego od razu.
 Zrób sobie A będziesz mógł jeździć normalnie, nie masz A tylko A2 ? Kup słabsze moto, po to ta ustawa jest, żeby młodzik nie mógł wsiadać na coś mocnego od razu.
				 Zrób sobie A będziesz mógł jeździć normalnie, nie masz A tylko A2 ? Kup słabsze moto, po to ta ustawa jest, żeby młodzik nie mógł wsiadać na coś mocnego od razu.
 Zrób sobie A będziesz mógł jeździć normalnie, nie masz A tylko A2 ? Kup słabsze moto, po to ta ustawa jest, żeby młodzik nie mógł wsiadać na coś mocnego od razu.Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
			- 
				 
 SkoQ
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ napisał(a):... ta ustawa jest, żeby młodzik nie mógł wsiadać na coś mocnego od razu.
Uwazam troche inaczej, ustawa jest po to aby mlodziam mial wreszcie szanse przezycia.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
			Posty: 20
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


