honda MTX 80 vs Yamaha DT 80 lc II inny dylemat
Posty: 10
• Strona 1 z 1
honda MTX 80 vs Yamaha DT 80 lc II inny dylemat
Witam. Generalnie znam te modele dużo o nich czytałem i znam ich zalety i wady. Mój problem w zdecydowaniu się który wybrać polega na tym ze szukam motoru, który będzie potrafił przejechać za jednym zamachem max 100km w jedna stronę. Wiem że oba motory są chłodzone, lecz z niektórych opinii tu na forum wynika, ze yamaha ma tendencje do przegrzewania, tylko nie było napisane czy to tyczy jazdy terenowej, czy tez i spokojnej jazdy na 6 biegu i max 3, 4 tys obrotów. Dlaczego taka pojemność bo nie mam prawa jazdy i chce kupić motor 80/50. Do czego ma służyć do dojazdów do pracy (tu nie mam daleko 2.5km) i do realizacji mojej pasji jaka jest fotografia, czasem trzeba dojechać do jakiegoś miejsc przez las nie utwardzone drogi itp. Skuter raczej sobie nie poradzi na leśnej drodze i z wystającymi korzeniami na tych małych kołkach. Wiec słucham opinii kolegów którzy jeżdżą tymi motorami i pokonują większe dystanse, czy te modele nadadzą się do tego, do czego ich potrzebuje
- artuss811
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/1/2012, 15:52
wszystko to jedna klasa.... wiec o ile sprzet zadbany i sprawdzony to kazdy sie sprawdzi identycznie. po 2 masz w dziale off road obszerne tematy od DT
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jeżeli sprzet jest dobrze ustawiony i pewny to mozesz i 500 km robić i wrócic bez przerwy. to cieczaki wiec zagotowac na trasie jest na prawde trudno. no chyba ze pałujesz non stop na maxa na niskim biegu. bo nawet katując na 6stce i lecac te 80-100 km h na prawde trudno jest przegrzac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
miałem DTtke, latałem tym po torze crossowym ile wlezie, moto ciagle katowane na odcinie, jeździłem też tak po lasach, bagnach itp itd. i nigdy sie nie przegrzał. a na trasie to ma lajtowo - szybko jedziesz wiec super chłodzenie, bez wiekszych obciążeń. moto nawet nie poczuje. swojądroga jak miałem DT to gówniarz jeszcze byłem i nie wiedziałem gdzie co jest, padła mi uszczelka pod głowica, po zalaniu płynem ( lałem w sumie wode bo na płyn nie wyrabiałem ) to mogłem przejechać moze z 2 km i chłodnica była pusta - wszystko wypluwało wydechem. i jeździłęm tak jeszcze kilka set km, najdłuzsze wypady po kilkalascie km wychodziły bez praktycznie wody ;D a moto nadal odpalało ( z trudem wielkim ) i jechało co prawda koło 50 km h max, ale tyłek wiozło. wiec DTtke zarznąc jest na prawde trudno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości