Zobacz wątek - Barton fighter - skaczące obroty
NAS Analytics TAG

Barton fighter - skaczące obroty

i inne małe pojemności
_________

Barton fighter - skaczące obroty

Postprzez aksord1234 » 19/4/2013, 21:23

Witam wszystkich pomocnych. Jako iż zaczyna się sezon odpaliłem mojego komarka i zauważyłem, że na początku po odpaleniu ma 4 tyś. rpm a po przejechaniu kilku kilometrów, gdy stanę w miejscu motorek tak jakby przygasa(potrafi nawet zgasnąć po chwili) i nagle znowu sam wkręca się na obroty i tak w kółko. Nie wiecie jaka może być tego przyczyna ? Dodam, że była wmieniana świeca. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
PS. Motorek to 4t 50ccm
aksord1234
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/5/2012, 17:58
Lokalizacja: Łódź


Postprzez aksord1234 » 20/4/2013, 08:56

Mógłby ktoś pomóc ?
chcialbym jeszcze się zapytać jak i gdzie wymienia się olej przekładniowy i czy wymiana filtra zwykłego na storzkowy coś da. Bardzo proszę o odpowiedzi gdyż chciałbym to naprawić ale czekam od wczoraj i nic .
aksord1234
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/5/2012, 17:58
Lokalizacja: Łódź


Postprzez zdzichuzdzich » 21/4/2013, 10:51

Musisz wyregulować gaźnik. W Fighterze jest tylko jeden olej, który smaruje skrzynię i silnik 10W40. W swoim Fighterze zmieniałem filtr kilka razy, ale na koniec zostawiłem oryginalny... tanie stożki z siatki przepuszczają wszystkie brudy. Jeśli stożek to tylko gąbkowy :)
zdzichuzdzich
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30/12/2012, 23:38
Lokalizacja: Bogatynia

Postprzez aksord1234 » 21/4/2013, 11:29

Aha a czy przy wymianie cylindra na 80 trzeba wymieniać głowicę ? i czy mógłby mi ktoś wysłać link na allegro z takim zestwem ? gdyż nie mam zielonego pojęcia jaki to musi być. Wiem tylko,że 80ccm ma średnicę 50mm
aksord1234
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/5/2012, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez aksord1234 » 21/4/2013, 17:55

I co pomoże ktoś czy nie ? Bo już powoli przestaje wierzyć w to forum ;/ czekam dwa dni i nie dostaje odpowiedzi. Rozumiem, że sezon ale podglądów mam ponad 50 i jedną odpowiedź.



przeczytaj jeszcze raz regulamin ,masz na razie mało postów więc bez konsekwencji za brak edycji.

senekkorzenna
aksord1234
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/5/2012, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez michalplock1993 » 21/4/2013, 20:07

Jeżeli zmienisz cylinder na wiekszy to głowicy zmieniac nie muszisz, bo tylko zwiekszy ci sie srednica otworu na tłoczek, zmienialem w skuterze taki cylinder i było nawet ok, ale spalanie sporo wzrasta i silnik ostro po dupie dostaje http://allegro.pl/cylinder-tuning-barto ... 99989.html
tu masz link do takiego cylindra wraz z tloczkiem, co do obrotów musisz przeczyscic gaźnik, sprawdzic czy nie łapie lewego powietrza, jezeli ma automatyczne ssanie to sprawdz czy ssanie sie samo nie załącza, a najwarzniejsze to dobra regulacja gaźnika.
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34

Postprzez aksord1234 » 22/4/2013, 16:24

Okej przepraaszam za brak edytacji ale gdybym nie edytował to mój temat by znikną.
TOPIC:
@michalplock1993 ale czy to jest 80 ccm ?
aksord1234
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/5/2012, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez michalplock1993 » 22/4/2013, 20:51

No większej pojemności do tego to nie znalazłem, napewno będzie większa pojemnośc od seryjnego cylindra
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34

Postprzez zdzichuzdzich » 25/4/2013, 12:30

1. Nie ma kitów tuningowych 80ccm... jest tylko 72ccm
2. Głowicę trzeba wymienić, bo ta z 72ccm ma większe zawory
zdzichuzdzich
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30/12/2012, 23:38
Lokalizacja: Bogatynia

Postprzez aksord1234 » 25/4/2013, 18:41

To teraz jestem zakołowany... Niektórzy mówią, że nie trzeba teraz Ty mówisz, że trzeba
aksord1234
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/5/2012, 17:58
Lokalizacja: Łódź



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr