[KTM 390 Duke] KTM 390 Duke 2013 - Back to the Future
Posty: 42
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Nooo, ja też. Twoje mam na myśli.<br><hr>123Komentatorzy napisał(a):Ja niestety też się zgadzam, że szału nie ma. Byłem bardzo napalony na ten motorek i czekałem aż stanie się dostępny zanim kupię coś. Bardzo nie podoba mi się, że upchnęli to w tą samą ramę od 125. Zdecydowanie nie wygląda to poważnie i ja bym się bał takie coś wykorzystywać na codzień. Na 125 czuję się jak na rowerze co za tym idzie w ogóle nie czuję się pewnie. Porównanie choćby ybr 125 z 250 to mimo, że niby nie ma między nimi dużej róznicy, dla mnie było jak przesiadka z seicento do volvo c30. Niestety więc ale ten motocykl odpada. Zresztą nawet na zdjęciach kierowca wygląda żalośnie na takiej maszynce. Owszem, do weekendowego(nocnego) szaleństwa po pustym mieście może być super ale choćby na trasie 100km po prostu nie wyobrażam sobie. Szkoda bo jego pomarańczowa rama i felgi są obłędnie piękne, a moc robiła duże nadzieje.<br><hr>mmm24<br>Komentatorzy napisał(a):Boszzz, dawno juz nie czytałem tak bezsensownego pierdo....nia.<br><hr>Fazi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podobnie zacząłem przygodę ze swoim, tzn nie palil jak bylo zimno. Rocznik 2015 przebieg 4000km i taki numer... wymienilem świece zaplonowa z fabrycznego miedziaka na irydowego NGK i jak reka odjal pali na dotyk nawet jak stoi w zimnym garażu przy 0 stopni...<br><hr>CoobcioKomentatorzy napisał(a):Mało jest informacji w necie od użytkowników więc dodam swoje 3 grosze. Mam DUKE 390. Po tysiącu kilometrów przebiegu zdarza mu się zgasnąć, gdy wrzucam luz. Poza tym naklejki po jeździe w deszczu schodzą z obudowy zbiornika.
Zawieszenie dla 80 kg kierowcy jest trochę zbyt miękkie, nawet po zalaniu w przodzie oleju 20w i ustawieniu napięcia wstępnego z tyłu na 5 ząbek.
Inne rzeczy jak na razie spisują się zgodnie z planem. <br><hr>Porzy<br>Komentatorzy napisał(a):Nadal gaśnie czasami. Poza tym serwis KTM Wawa raczej nie jest chętny do współpracy. schodzące naklejki zareklamowane ponad miesiąc temu nadal nie zostały poprawione. Szkoda też, że po serwisie próbnym za ponad 400 pln nie dostajesz żadnych informacji o tym co zostało zrobione.
Także moto jest niezłe, ale serwis słaby.
Warto wspomnieć o jakości stopów. Przy walnięciu w podnóżek, ten odpadł ot tak... Puknięcie podnóżka było na tyle lekkie, że motocykl nawet nie drgnął.<br><hr>porzy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 42
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości