Zobacz wątek - Pompa paliwowa FZR

Reklama

NAS Analytics TAG

Pompa paliwowa FZR

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Pompa paliwowa FZR

Postprzez fzr » 2/4/2013, 18:58

Witam, panowie jedna rzecz nie daje mi spokoju - a mianowicie pompa paliwowa. Jest problem i nie wiadomo jaki, otóż, pompa działa, paliwo pompuje, po włączeniu zapłonu również słuchać jak pracuje, ale.... no właśnie jest pewne ale. W tamtym sezonie miało to już miejsce, dzisiaj również, podczas jazdy obroty nagle zaczynają spadać, silnik się ,,krztusi" jakby nie miał paliwa, ja dodaję więcej gazu, natomiast obroty zaczynają spadać, spadać, i pffff gaśnie. Po tym jeszcze raz włączam zapłon żeby pompka się włączyła i dodatkowo na ssaniu palę bo inaczej ni chu chu. Pompka jest sprawna, wg mojej skromnej osoby problem tkwi z napięciu, wydaje mi się, że gdzieś ten prąd ucieka i nie zawsze ona pracuje. Czy może się wypowiedzieć ktoś bardziej doświadczony w prądzie 8) niż ja ( moja wiedza na temat elektryki w motocyklu kończy się na wymianie żarówek :twisted: )
Nie chciałbym na darmo się z tym grzebać, bo to zbiornik trzeba odkręcać......... itp
A tak, jak ktoś podsunie sensowne rozwiązanie to się za to wezmę 8)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew


Postprzez fzr » 4/4/2013, 13:38

UP ! ponawiam pytanie, panowie może ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem.

Nie ma formy UP na ścigacz.pl :?
edytuj posty :evil: i przeczytaj jeszcze raz regulamin :?

senekkorzenna
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez cycu_rsko » 5/4/2013, 09:08

Moze nie dochodzic prad mowisz, wiec sprawdzenie przewodow, pod katem przewodzenia jak i uszkodzen. Do pompki jest zdaje sie przekaznik, wiec jego tez pasowaloby sprawdzic. Moze byc tez tak ze cos jest w zbiorniku i przytyka doplyw paliwa.

Mozesz sobie kontrolke na diodzie wyprowadzic w okolice zegarow z kostki zasilajacej pompke, w momencie gdy moto zaslabnie bedziesz widzial czy prad do pompki dochodzil.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Raczek_6 » 7/4/2013, 21:26

W FZR jak paliwo zaczyna się kończyć trzeba przełączyć przełącznik z "ON" na "RES" - po lewej stronie.
Jak dla mnie efekt kończącego się paliwa, chyba że niedrożny przewód lub korek odpowietrzający zbiornik paliwa - efekt podobny.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez fzr » 8/4/2013, 07:39

ten przycisk to jest do rezerwy, to wiem, w zbiorniku mam z 5l paliwa, to chyba jeszcze w miare, powinno łapać - przynajmniej mi sie tak wydaje.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez Raczek_6 » 8/4/2013, 08:19

Teoretycznie rezerwa w motocyklach ma 3-5 litrów.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez fzr » 8/4/2013, 08:28

sprawdzałęm w serwisówce, w fzr powinna być 3,5l, zaraz się przejadę, mam równiutko 5l teraz , jeśli będzie przerywać, to przełącze na rezerwę i napisze czy pomogło.
Pozdrawiam.

edit.
przejchałem 6km, zgasł po przejechaniu 1,5km, później juz było ok,objawy takie jak wcześniej, czyli jade, jade, nagle obroty falują, ja dodaje gazu a obroty spadają, jak czuję ze zgasnie, to wysprzęglam, luz , staram się przytrzymać gaz, ale gaśnie, jak próbuję odpalić to nic nie idzie, tylko muszę ssanie dać,
koledzy gdzie może być problem - musze ten problem rozwiązać, jutro się biore za gaźniki, może tam tkwi problem, rozbiorę, wyczyszczę, sam już nie wiem, całą instalację przepatrzyłem, do pompy dochodzi prąd, nie ma nigdzie przebicia, pompa pracuje dobrze
aha, po tym jak zgasł przerzuciłem na rezerwę.
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez Raczek_6 » 8/4/2013, 21:31

Może jest jakiś brud zapychający dyszę główną paliwa.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez fzr » 9/4/2013, 13:56

Witam, dzisiaj jeździłem, zrobiłem 60km, i było tak : wyjeżdżam, silnik w miarę zimny ( dodam, że zalałem do pełna żeby nie zwalać winy na paliwo ), jadę, po przejechaniu ok 1,5 km to samo ( obroty falują, silnik sie dławi i gaśnie, odpalam na ssaniu bo inaczej nie łapie ) , jak już ponownie odpaliłem, pojechałem dalej i już nie gasł, dodam, że jak się nagrzał pod czerwoną kreskę ( dzisiaj mu nie żałowałem, trase zrobiłęm na dwójce, jeżdżąc 7-8k na liczniku ) to nie było mowy o tych objawach, nawet tak jakby silnik lepiej pracował :D
zapytam w tym temacie, żeby nie zakładać następnego, chciałbym podnieść minimalne obroty ( obecnie są w granicach 1000 - może ciut mniej ) do 2000, gdzie szukać śrubki od obrotów minimalnych ?
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez Throttle » 9/4/2013, 15:05

Ja bym postawił na szwankującą cewkę.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez fzr » 9/4/2013, 16:20

Wg mnie jakby cewka szwankowała to niezależnie od temp silnika byłyby problemy... kurcze juz sam nie wiem co może być
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez Raczek_6 » 11/4/2013, 14:26

Poszukaj manuala i ustaw obroty wg zaleceń producenta.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez fzr » 11/4/2013, 14:46

Szukałem manualna, nie coś znaleźć nie mogę :?
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez Raczek_6 » 11/4/2013, 15:49

Która FZR 400 - 600 - 750 ?
Jak 600:
http://www.4shared.com/office/gTJ5v4AR/ ... cycle_.htm
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez fzr » 11/4/2013, 15:55

Raczek_6 - fzr 1000 8)
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez Raczek_6 » 11/4/2013, 16:34

http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez fzr » 11/4/2013, 16:38

raczek akurat te 2 sobie przed chwilą ściągnąłem, ta z chomika to '89r, jutro się biore za te gaźniki ( az sie boję :D ) najpierw odkręcę, wyczyszczę, założę nową uszczelkę i będę regulować 8)
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez mati22252 » 11/4/2013, 22:21

A jak już rozbierzesz to sprawdź świece. Jaki kolor u odległość elektrod. Warto również skontrolować poziom paliwa w gaźnikach.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr