Zobacz wątek - CBR600RR 2013

CBR600RR 2013

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

CBR600RR 2013

Postprzez rosiboj » 21/3/2013, 23:32

Ktos sie spodziewal? Ktos oczekiwal?
Oto jest, nowy 2013 model hondy CBR. BPF, remapowane ECU aby poprawic srodek i gore, ulepszona wersja C-ABS oraz fireblade style aluminiowe kola z 12 szprychami. Wciaz brak kontroli trakcji i zmiany map. Czy to wystarczy?
Obrazek

http://powersports.honda.com/2013/cbr600rr.aspx
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2214
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?


Postprzez Seba_ER5 » 22/3/2013, 09:48

Przód kojarzy mi się za jakimś Italion np.: Ducati..

Ładnie sobie kadzą w tym artykule.

a ja mam piwko za poprawienie błędu :D


senekkorzenna
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5219
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 22/3/2013, 10:06

Nawet ciekawie ta morda wygląda wygląda, nie ładnie, ale ciekawie :D

Trochę mi się kojarz z kanciastością z przed kilkunastu/kilkudziesięciu lat. Ale to żadna nowość, już kilka miesięcy temu można było zobaczyć ten ryj.

I dobrze że nie ma kontroli trakcji, widać że nawet chąda nie jest tak głupia żeby pchać to do 600 :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez madcap » 22/3/2013, 12:14

mnie za to kojarzy się z Daytoną Triumpha w edycji na 2012. szczególnie światła.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez suchy558 » 22/3/2013, 13:56

malowania to jakaś porażka.... jeden Repsol względnie sensowny, reszta (całe dwa!) żal
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Black-Ghost » 22/3/2013, 16:39

Przy zestawieniu z nowym Kawasaki 636 czy Daytoną 675 wypadnie blado. Przód wygląda jak z Mitsubishi galant. Honda jak to honda niczym nie powala.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez nabudi » 22/3/2013, 17:01

okropna ;/ i to wystarczający argument zebym sie nie nia interesowal : ( tak jak invi pisze... kanciasta jak 20 lat temu
Avatar użytkownika
nabudi
Bywalec
 
Posty: 600
Dołączył(a): 10/3/2013, 17:52

Postprzez Seba_ER5 » 22/3/2013, 18:01

Nawiązuje tyłem i bokami do 1000RR 04-07
:D
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5219
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 22/3/2013, 18:24

Ciekawe czemu nie podali danych technicznych? Pewnie nie ma się czym chwalić.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Invi » 23/3/2013, 10:33

nabudi napisał(a):tak jak invi pisze... kanciasta jak 20 lat temu





Ale ja napisałem to jako zaletę;) Chociaż faktycznie strasznie się ta kanciastość gryzie z nowocześnie wyglądającą resztą (zadupek, boczki). Mi się ten ryj kojarzy z Mustangiem, albo innym Camaro :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Throttle » 23/3/2013, 11:49

Co nowsza cebra to brzydsza :D.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez kogut. » 23/3/2013, 23:42

Na żywo może tak źle nie wygląda;P bywały brzydsze 600, ale malowania do niczego:/
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez kuba210796 » 24/3/2013, 00:35

A mi się podoba, trochę kantów nie zaszkodzi, mi się po prostu podobają starsze motocykle, dziś sporty już nie są tak masywne, nie mają tak agresywnych kształtów i nie wywołują na mnie takiego wrażenie jak stare sportowe przecinaki, które mają swój klimat, np wg mnie r1 dziś jest o wiele brzydsza niż ta z poprzednich lat,a szczególnie te lampy - soczewki. Po za tym powoli motocykle przemienią się w roboty, bo takie nadają już im kształty,a to mi się nie podoba.

Ale ta cbr jest u mnie jak najbardziej na + , jedynie do malowania mógłbym się przyczepić.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez Throttle » 24/3/2013, 09:37

Stara japońska szkoła typu Kawasaki zxr 750 czy olejak Gsxr 750 też mi się bardziej podobają. Era Cbr jeśli chodzi o 600 skończyła się na modelu F4 sport, później już było tylko gorzej :D. Bardziej to przypomina otwarty scyzoryk a nie motocykl :D... wygląd kwestia gustu :D.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez Black-Ghost » 24/3/2013, 12:30

Ale panowie panowie, wygląd nie jeździ ;) Zdecydowanie brakuje jej nowinek dzisiejszej technologi w postaci Quick Shiftera (daytona 675 już ma) i Kontroli trakcji (nowe ZX-636R) Co do C-abs-u ciekawe czy jest możliwość wyłączenia jak w S1000RR.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez nabudi » 24/3/2013, 12:51

bo to jak z kobietą... niby charakter sie liczy ale kazdy patrzy na wyglad najpierw :-D
Avatar użytkownika
nabudi
Bywalec
 
Posty: 600
Dołączył(a): 10/3/2013, 17:52

Postprzez Black-Ghost » 24/3/2013, 12:53

Ale nie zapominaj że ilu facetów tyle różnych gustów. Np mnie podoba się asymetria w bmw a ktoś powie że to paskudne i ładniejsza okrągła honda.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Invi » 24/3/2013, 12:56

Black-Ghost napisał(a): Kontroli trakcji (nowe ZX-636R)


Jeszcze może niech to do skuterów 50 w 4t montują, coby było się czym podniecać :lol:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Black-Ghost » 24/3/2013, 13:08

Invi w samochodzie też kontrola trakcji jest ci zbędna? za pewne jeśli jeździsz tylko w słoneczne dni przy dogrzany asfalcie nie jest potrzebna ale gdy tylko spadnie deszcz bez KT można wywinąć niezłego fikołka. W 1000cm3 przy takich mocach jakie osiągają uważam że to konieczność (oczywiście z możliwością wyłączenia choćby na tor).

A teraz się przyznaj na ilu litrach jeździłeś w deszczu i wstydu oszczędź.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez nabudi » 24/3/2013, 13:25

dawniej tego nie było i ludzie żyli i jezdzili ale oczywiscie to jest fajne i sam chcialbym moto z tymi bajeram o ile moglbym to wylaczyc i wlaczyc wtedy kiedy na prawde potrzeba... np wlasnie jazda podczas deszczu :) ale i tak elektroniczne bajery nie zastąpią umiejetnosci
Avatar użytkownika
nabudi
Bywalec
 
Posty: 600
Dołączył(a): 10/3/2013, 17:52

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr