Zobacz wÄ…tek - <i>[KTM 1190 Adventure]</i> KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafi
NAS Analytics TAG

[KTM 1190 Adventure] KTM 1190 Adventure - wszystkopotrafi

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 09:54

Komentatorzy napisał(a):motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik<br>
Nie sposób się z wami nie zgodzić, z drugiej jednak strony mamy XXI wiek i chyba bez całej tej elektrowni na pokładzie nie da się zrobić motocykla który będzie hitem sprzedażowym (w segmencie turystycznych enduro tym bardziej). Przecież taki producent nie jest instytucją charytatywną, musi zarabiać.<br><hr>3eki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 13:27

Szczerze mówiąc mniej mnie interesuje zużycie paliwa. (oczywiście w ramach rozsądku). Nigdy tego nie kontroluje ile zużywa. Bardziej mnie cieszy że w końcu ktoś zrobił lekki motocykl turystyczny. Bo po przygodzie z GS jakoś nie mam ochoty powracać do tego kanapowca. Tam wszystkie emocje zniknęły. Mam też nadzieje że KTM będzie mniej awaryjny od GS. Jeżeli tak będzie to będzie dla mnie król podróży. Pamiętam poprzedniego Adventure, brakowało mu właśnie tego nowoczesnego polotu. Ciekawi mnie jakie będzie starcie z Multistradą Ducata. Czy też jest królem zakrętów. <br><hr>motorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 14:59

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):chyba nigdy nie jeżdziłeś cipowato nudna Hondą. Honda to pojazd dla ToTalnych nudziaży zacofany o conajmniej dekade. Obecnie Honda nie ma motocykla w tym segmencie, bo przeklep VFR1200 to zadna konkurencja. Waga 280 kg wszysko tlumaczy. Podobało mi się jak pacany z Motormani stwierdzili ze nie czuc tych 280 kg w Hondzie, ta Ikarus tez nie czuć zeby wazył 15 ton ale na ścieżkę leśną nie wjedzie.<br><hr>adam<br>
Adam, przejedź się dużą VFRą, a zmienisz zdanie - oczywiście tylko nie po lesie...<br><hr>bez automatu nie wyjeżdżam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 15:04

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Za prawdę powiadam Ci, błądzisz z tymi domysłami:) Jest dopracowany i przyjazny jak Honda, ale jeśli trzeba urywa głowę i napełnia pampersa jak KTM...<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Doprawdy nie trybię dlaczego obcięli kawał funu łącząc heble. KTMy kupuje się żeby jeździć na gumie i dawać bokiem a z C-ABSem można zapomnieć. Nie znam nikogo kto o to prosił, znam za to sporo ludzi, którzy oczekiwali, że nowym będzie można się tak bawić jak 990. A tu dópa, nowy motur jest, zabawy nie ma. Turystyka? Chyba po serwisach komputerowych. 990 ma prostą elektronikę, w akcesoriach jest wygodne krzesło, Touratech ma do niego baki 45l i risery do kierownicy to po co komu honda 1190?<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):Wpadnij do któregoś z dealerów i przejedź się testówką. Inaczej nie przekonam Cię, że to zajebisty motocykl, na głowę bijący 990-tkę ;)<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Mógłbyś sprecyzować jak działają te sprzężone hamulce? Bo w Hondzie ten system działa tak, że jak naciskam przedni to hamują wszystkie tłoczki na przednich tarczach a na tylnich połowa, jak naciskami tylni to odwrotnie.
A jak jest w KTMie?<br><hr>SeboG<br>
na stronie KTM piszą (po angielsku) że combined jest tylko na ręcznym hamulcu (uruchamia przedni i tylny) - wciskając nożny uruchamia się tylko tylny, jak w BM-kach<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 15:06

Komentatorzy napisał(a):Na pewno super motorek ,ale średnie spalanie 7,5 to poważny mankament przy dalekich podróżach .Poczekam na dalsze testy .Interesuje mnie ile pali przy predkościach podróznych 100-120 .Cena w Europie to 14000 euro ,wg polskich dilerów to 63500pln ,ale i tak konkurencyjna do nowego GSa<br><hr>Stefan<br>
Komentatorzy napisał(a):Przy prędkościach 100-120 motocykl pali około 5-5,5 litra na 100. Problem zaczyna się gdy zaczynasz kręcić gazem ;)<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Hmm, Tiger 1200 Explorer ze swoim 270 kg wagi (wał kardana) pali na autostradzie (150-160 km/h) 6,5 litra, a z KTM 1190 ponad 7 l. /Chyba, że cięliście jeszcze szybciej :) /
Wydaje mi się, że KTM-owi brakuje do ideału właśnie mniejszego spalania przy prędkościach autostradowych.
Osobiście uważam, że motocykl powinien jednak palić zauważalnie mniej niż samochód, zwłaszcza w czasach kryzysu.<br><hr>SeboG<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak już jakoś jest, że im mniej garów tym wyższe zużycie. Duży Versys ma 4 a pali mniej od Tigera.<br><hr>Ryży<br>
przy 200+ wyjdzie pewnie 10-12 litrów, jak w multistradzie...<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 15:14

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):chyba nigdy nie jeżdziłeś cipowato nudna Hondą. Honda to pojazd dla ToTalnych nudziaży zacofany o conajmniej dekade. Obecnie Honda nie ma motocykla w tym segmencie, bo przeklep VFR1200 to zadna konkurencja. Waga 280 kg wszysko tlumaczy. Podobało mi się jak pacany z Motormani stwierdzili ze nie czuc tych 280 kg w Hondzie, ta Ikarus tez nie czuć zeby wazył 15 ton ale na ścieżkę leśną nie wjedzie.<br><hr>adam<br>
Komentatorzy napisał(a):Adam, przejedź się dużą VFRą, a zmienisz zdanie - oczywiście tylko nie po lesie...<br><hr>bez automatu nie wyjeżdżam<br>
Honda potrafi być nudna , ale akurat w VFRze rzeczywiście nie czuć masy, bo jest na maksa skoncentrowana - porównując z K 1300 S, teoretycznie o 30 kg lżejszym, nie czuć róznicy (chyba że wpychasz na luzie po podjeździe do garażu :)- ale nie jest to faktycznie pojazd którym można zjechać z asfaltu<br><hr>bez automatu się nie ruszam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 15:17

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):chyba nigdy nie jeżdziłeś cipowato nudna Hondą. Honda to pojazd dla ToTalnych nudziaży zacofany o conajmniej dekade. Obecnie Honda nie ma motocykla w tym segmencie, bo przeklep VFR1200 to zadna konkurencja. Waga 280 kg wszysko tlumaczy. Podobało mi się jak pacany z Motormani stwierdzili ze nie czuc tych 280 kg w Hondzie, ta Ikarus tez nie czuć zeby wazył 15 ton ale na ścieżkę leśną nie wjedzie.<br><hr>adam<br>
Komentatorzy napisał(a):Adam, przejedź się dużą VFRą, a zmienisz zdanie - oczywiście tylko nie po lesie...<br><hr>bez automatu nie wyjeżdżam<br>
Komentatorzy napisał(a):Honda potrafi być nudna , ale akurat w VFRze rzeczywiście nie czuć masy, bo jest na maksa skoncentrowana - porównując z K 1300 S, teoretycznie o 30 kg lżejszym, nie czuć róznicy (chyba że wpychasz na luzie po podjeździe do garażu :)- ale nie jest to faktycznie pojazd którym można zjechać z asfaltu<br><hr>bez automatu się nie ruszam<br>
eee - chyba pisałem trochę nie na temat, bo zapomniałem że jest ta VFRa pseudo enduro crosstourer- to rzeczywiście cipa, a mnie chodziło o VFRę sportturystyka<br><hr>bez automatu się wygłupiłem
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 17:25

Komentatorzy napisał(a):motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik<br>
Dokładnie pik. Też tak sądze, bałbym się wyjechać motocyklem gdzie wszystkim steruje elektronika na drugi koniec Rosji. Nie mówie ze to zły motocykl bo jak tak czytam ten test to pewnie bije BMW i Ducati multi. No ale pomyślcie jedziecie tym nowym KTM za 15000 Euro i nagle cos złego dzieje sie z tym super zawieszeniem a wy macie skitraną tylko dziesiatke i śrubokręt i nie jedzie za wamni serwis KTM-a jak na rajdzie Dakar gorzej nie ma go w promieniu setek kilometrów. Co wtedy ?<br><hr>stoper11
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 21:12

Komentatorzy napisał(a):Zdópy ten motur. Miał być potwór pożerający żywcem a wyszła honda.<br><hr>Ryży<br>
Komentatorzy napisał(a):chyba nigdy nie jeżdziłeś cipowato nudna Hondą. Honda to pojazd dla ToTalnych nudziaży zacofany o conajmniej dekade. Obecnie Honda nie ma motocykla w tym segmencie, bo przeklep VFR1200 to zadna konkurencja. Waga 280 kg wszysko tlumaczy. Podobało mi się jak pacany z Motormani stwierdzili ze nie czuc tych 280 kg w Hondzie, ta Ikarus tez nie czuć zeby wazył 15 ton ale na ścieżkę leśną nie wjedzie.<br><hr>adam<br>
Komentatorzy napisał(a):Adam, przejedź się dużą VFRą, a zmienisz zdanie - oczywiście tylko nie po lesie...<br><hr>bez automatu nie wyjeżdżam<br>
Komentatorzy napisał(a):Honda potrafi być nudna , ale akurat w VFRze rzeczywiście nie czuć masy, bo jest na maksa skoncentrowana - porównując z K 1300 S, teoretycznie o 30 kg lżejszym, nie czuć róznicy (chyba że wpychasz na luzie po podjeździe do garażu :)- ale nie jest to faktycznie pojazd którym można zjechać z asfaltu<br><hr>bez automatu się nie ruszam<br>
Komentatorzy napisał(a):eee - chyba pisałem trochę nie na temat, bo zapomniałem że jest ta VFRa pseudo enduro crosstourer- to rzeczywiście cipa, a mnie chodziło o VFRę sportturystyka<br><hr>bez automatu się wygłupiłem<br>
Po pierwsze kolego chyba nie sprawdzałeś crossa, po drugie kup sobie crf 450 to poszalejesz w terenie do woli.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/2/2013, 21:17

Komentatorzy napisał(a):motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik<br>
Komentatorzy napisał(a):Dokładnie pik. Też tak sądze, bałbym się wyjechać motocyklem gdzie wszystkim steruje elektronika na drugi koniec Rosji. Nie mówie ze to zły motocykl bo jak tak czytam ten test to pewnie bije BMW i Ducati multi. No ale pomyślcie jedziecie tym nowym KTM za 15000 Euro i nagle cos złego dzieje sie z tym super zawieszeniem a wy macie skitraną tylko dziesiatke i śrubokręt i nie jedzie za wamni serwis KTM-a jak na rajdzie Dakar gorzej nie ma go w promieniu setek kilometrów. Co wtedy ?<br><hr>stoper11<br>
Wtedy dzwonimy po kogoÅ› ze starym Transalpem...<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2013, 16:50

Komentatorzy napisał(a):motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik<br>
Komentatorzy napisał(a):Dokładnie pik. Też tak sądze, bałbym się wyjechać motocyklem gdzie wszystkim steruje elektronika na drugi koniec Rosji. Nie mówie ze to zły motocykl bo jak tak czytam ten test to pewnie bije BMW i Ducati multi. No ale pomyślcie jedziecie tym nowym KTM za 15000 Euro i nagle cos złego dzieje sie z tym super zawieszeniem a wy macie skitraną tylko dziesiatke i śrubokręt i nie jedzie za wamni serwis KTM-a jak na rajdzie Dakar gorzej nie ma go w promieniu setek kilometrów. Co wtedy ?<br><hr>stoper11<br>
Komentatorzy napisał(a):Wtedy dzwonimy po kogoś ze starym Transalpem...<br><hr>x<br>
Albo kupujemy Tenere 660 a za resztę kasy strzelamy sobie wyprawę dookoła kulki.<br><hr>Keczup
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/2/2013, 01:51

redaktor Boczo nie uczestniczył w testowaniu ktm-a - stała umowa z bmw mu tego zabrania....<br><hr>niog
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/2/2013, 11:26

Komentatorzy napisał(a):motocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów<br><hr>pik<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie sposób się z wami nie zgodzić, z drugiej jednak strony mamy XXI wiek i chyba bez całej tej elektrowni na pokładzie nie da się zrobić motocykla który będzie hitem sprzedażowym (w segmencie turystycznych enduro tym bardziej). Przecież taki producent nie jest instytucją charytatywną, musi zarabiać.<br><hr>3eki<br>
To oczywiste.Ale my nie musimy reagować jak psy Pawłowa albo stado owiec.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/2/2013, 19:13

Komentatorzy napisał(a):Szczerze mówiąc mniej mnie interesuje zużycie paliwa. (oczywiście w ramach rozsądku). Nigdy tego nie kontroluje ile zużywa. Bardziej mnie cieszy że w końcu ktoś zrobił lekki motocykl turystyczny. Bo po przygodzie z GS jakoś nie mam ochoty powracać do tego kanapowca. Tam wszystkie emocje zniknęły. Mam też nadzieje że KTM będzie mniej awaryjny od GS. Jeżeli tak będzie to będzie dla mnie król podróży. Pamiętam poprzedniego Adventure, brakowało mu właśnie tego nowoczesnego polotu. Ciekawi mnie jakie będzie starcie z Multistradą Ducata. Czy też jest królem zakrętów. <br><hr>motorek<br>
No i Multistrada też ma podobną wagę, powstaje klasa tzw. lekkich globtroterów<br><hr>Seb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2013, 01:22

Ktoś wie jakie skoki zawieszeń ma wersja R ?<br><hr>Seb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2013, 08:20

Ej tam na dole, chłopaki wyluzujcie. Nikt nie będzie robił dla was Afric Twin bo ludzi którzy by kupili taki sprzęt jest po prostu garstka. A nawet jakby ktoś zacząl je robic to i tak byscie ich nie kupili, bo bylyby za drogie (no chyba ze ktoś specjalnie dla was zaczałby produkować używane). Czy na prawde uważacie że w takich firmach jak BMW i KTM pracują idioci? Oni doskonale wiedzą ze to są motocykle dla Hansa Mullera żeby sie dobrze poczuł na przełęczach w Austrii. Poza tym nie negowałbym możliwości podróżniczych nowoczesnych motocykli bo niedawno czytałem tutaj o gościu któy objechał świat na R1. Jak dał radę na plastiku, to ten KTM NA PEWNO nie da rady i się popsuje? Prawda jest taka, że podniecacie sie Afrikami i Transalpami bo nie stac was na nowe wozy i argument że zabytek na gazniku jest fajniejszy będzie w tej sytuacji lepszy niz to ze po prostu za mało zarabiacie. <br><hr>Prexer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2013, 13:35

Komentatorzy napisał(a):Ej tam na dole, chłopaki wyluzujcie. Nikt nie będzie robił dla was Afric Twin bo ludzi którzy by kupili taki sprzęt jest po prostu garstka. A nawet jakby ktoś zacząl je robic to i tak byscie ich nie kupili, bo bylyby za drogie (no chyba ze ktoś specjalnie dla was zaczałby produkować używane). Czy na prawde uważacie że w takich firmach jak BMW i KTM pracują idioci? Oni doskonale wiedzą ze to są motocykle dla Hansa Mullera żeby sie dobrze poczuł na przełęczach w Austrii. Poza tym nie negowałbym możliwości podróżniczych nowoczesnych motocykli bo niedawno czytałem tutaj o gościu któy objechał świat na R1. Jak dał radę na plastiku, to ten KTM NA PEWNO nie da rady i się popsuje? Prawda jest taka, że podniecacie sie Afrikami i Transalpami bo nie stac was na nowe wozy i argument że zabytek na gazniku jest fajniejszy będzie w tej sytuacji lepszy niz to ze po prostu za mało zarabiacie. <br><hr>Prexer<br>
Nie porównuj Yamahy do KTM-a to przesada,możesz go porównać do Hyosunga.(Mam nowego Transalpa)<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2013, 15:08

Komentatorzy napisał(a):Szczerze mówiąc mniej mnie interesuje zużycie paliwa. (oczywiście w ramach rozsądku). Nigdy tego nie kontroluje ile zużywa. Bardziej mnie cieszy że w końcu ktoś zrobił lekki motocykl turystyczny. Bo po przygodzie z GS jakoś nie mam ochoty powracać do tego kanapowca. Tam wszystkie emocje zniknęły. Mam też nadzieje że KTM będzie mniej awaryjny od GS. Jeżeli tak będzie to będzie dla mnie król podróży. Pamiętam poprzedniego Adventure, brakowało mu właśnie tego nowoczesnego polotu. Ciekawi mnie jakie będzie starcie z Multistradą Ducata. Czy też jest królem zakrętów. <br><hr>motorek<br>
Przecież ten Kat jest cięższy od GieeSa.<br><hr>neuro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2013, 19:48

Komentatorzy napisał(a):Ej tam na dole, chłopaki wyluzujcie. Nikt nie będzie robił dla was Afric Twin bo ludzi którzy by kupili taki sprzęt jest po prostu garstka. A nawet jakby ktoś zacząl je robic to i tak byscie ich nie kupili, bo bylyby za drogie (no chyba ze ktoś specjalnie dla was zaczałby produkować używane). Czy na prawde uważacie że w takich firmach jak BMW i KTM pracują idioci? Oni doskonale wiedzą ze to są motocykle dla Hansa Mullera żeby sie dobrze poczuł na przełęczach w Austrii. Poza tym nie negowałbym możliwości podróżniczych nowoczesnych motocykli bo niedawno czytałem tutaj o gościu któy objechał świat na R1. Jak dał radę na plastiku, to ten KTM NA PEWNO nie da rady i się popsuje? Prawda jest taka, że podniecacie sie Afrikami i Transalpami bo nie stac was na nowe wozy i argument że zabytek na gazniku jest fajniejszy będzie w tej sytuacji lepszy niz to ze po prostu za mało zarabiacie. <br><hr>Prexer<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie porównuj Yamahy do KTM-a to przesada,możesz go porównać do Hyosunga.(Mam nowego Transalpa)<br><hr>x<br>
I tym samym chcesz nam powiedzieć, że twoja nowa Honda Transalp będzie pewniejszym partnerem do wyprawy do Mongolii niż ten badziewny KTM?<br><hr>Prexer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2013, 09:19

Komentatorzy napisał(a):Ej tam na dole, chłopaki wyluzujcie. Nikt nie będzie robił dla was Afric Twin bo ludzi którzy by kupili taki sprzęt jest po prostu garstka. A nawet jakby ktoś zacząl je robic to i tak byscie ich nie kupili, bo bylyby za drogie (no chyba ze ktoś specjalnie dla was zaczałby produkować używane). Czy na prawde uważacie że w takich firmach jak BMW i KTM pracują idioci? Oni doskonale wiedzą ze to są motocykle dla Hansa Mullera żeby sie dobrze poczuł na przełęczach w Austrii. Poza tym nie negowałbym możliwości podróżniczych nowoczesnych motocykli bo niedawno czytałem tutaj o gościu któy objechał świat na R1. Jak dał radę na plastiku, to ten KTM NA PEWNO nie da rady i się popsuje? Prawda jest taka, że podniecacie sie Afrikami i Transalpami bo nie stac was na nowe wozy i argument że zabytek na gazniku jest fajniejszy będzie w tej sytuacji lepszy niz to ze po prostu za mało zarabiacie. <br><hr>Prexer<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie porównuj Yamahy do KTM-a to przesada,możesz go porównać do Hyosunga.(Mam nowego Transalpa)<br><hr>x<br>
Komentatorzy napisał(a):I tym samym chcesz nam powiedzieć, że twoja nowa Honda Transalp będzie pewniejszym partnerem do wyprawy do Mongolii niż ten badziewny KTM?<br><hr>Prexer<br>
Żal mi ciebie człowieku.Twój sposób myślenia przypomina przedszkolaka rywalizującego o zabawki z innymi dziećmi.
Nie wiem po co tracę czas na odpisywanie na tego typu bełkot.Lem miał rację- nigdzie nie znajdziemy tylu idiotów jak w internecie.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê