[biblioteka] Używany motocykl na kategorię A2 - co...
Posty: 75
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
[biblioteka] Używany motocykl na kategorię A2 - co...
Dyskusja na temat: Używany motocykl na kategorię A2 - co wybrać?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Używany motocykl na kategorię A2 - co wybrać?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Używany motocykl na kategorię A2 - co wybrać?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
FMX 650, po części to samo co Dominator, ale dużo nowsza konstrukcja z lepszym zawieszeniem i hamulcami<br><hr>aqq
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cyt. "poświęconym przeróbką GS-a jest ogromna" Komu? Czemu? przeróbkOM, Kim? Czym? przeróbkĄ. Resztę błędów niech Autor znajdzie sam. <br><hr>Radek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cyt. "Z racji oparcia konstrukcji na DR 350, nie cierpi on na żadne wady konstrukcyjne" Jakie konkretnie elementy DR 350 są zastosowane w DR-Z 400? Czy Autor chociaż widział na oczy te dwa motocykle?
Warto też przeczytać dokładnie akty prawne. Motocykl o pojemności silnika 250 cm nie spełnia wymogów kategorii A2. <br><hr>Radek
Warto też przeczytać dokładnie akty prawne. Motocykl o pojemności silnika 250 cm nie spełnia wymogów kategorii A2. <br><hr>Radek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pewnie, że obydwa motocykle się różnią. DR-Z ma przecież dwa wałki rozrządu w głowicy, większą pojemność i - przede wszystkim - jest chłodzony cieczą. Co faktu nie zmienia, że ciężko powiedzieć by były to kompletnie różne motocykle - DR-Z jest logiczną kontynuacją, z wyłączeniem bolączek poprzedniego modelu (vide problemy z głowicą), a każdy użytkownik DR350 po wskoczeniu na DR-Zta odnajdzie się jak w domu. KTM SX-F 450 a.d. 2013 jest wg. producenta "zupełnie nowym pojazdem oferującym spektrum nowych doznań", ale czy to oznacza, że nie wykorzystali silnika z poprzedniego EXC? Nie. Każdy motocykl do 35kW o odpowiednim stosunku mocy/masy łapie się pod A2 - chyba, że czegoś nie zrozumiałem...<br><hr>Michał MikulskiKomentatorzy napisał(a):Cyt. "Z racji oparcia konstrukcji na DR 350, nie cierpi on na żadne wady konstrukcyjne" Jakie konkretnie elementy DR 350 są zastosowane w DR-Z 400? Czy Autor chociaż widział na oczy te dwa motocykle?
Warto też przeczytać dokładnie akty prawne. Motocykl o pojemności silnika 250 cm nie spełnia wymogów kategorii A2. <br><hr>Radek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
najlepszym rozwiązaniem jest zdanie a2 i jazda przez 2 lata bez prawka czymś bardziej potenrznym a po 2 latach można robić już na A. Ja przez 2 sezony przelatałem thundercatem i miałem tylko 1 kontrole do której oczywiście się nie zatrzymałem . <br><hr>tavi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wg mnie lepsza alternatywa dla GS'a jest Honda CB 500 ma lepszy silnik do tego chlodzony ciecza
<br><hr>DarkTiger

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przeczytaj sobie wymagania kategorii A2 - honda ma za dużo mocy. Od gs'a lepsza jest kawa er5, yamaha xj600, honda cb500 - wszystkie te modele są polecane początkującym, osobiście swojego czasu wybrałem xj600n.<br><hr>david939Komentatorzy napisał(a):wg mnie lepsza alternatywa dla GS'a jest Honda CB 500 ma lepszy silnik do tego chlodzony ciecza<br><hr>DarkTiger<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to zależy czy ktoś sobie tylko śmiga wokół komina, czy preferuje turystykę motocyklową - poza tym chyba nikt nie lubi jechać na moto stresując się, że może akurat go skontrolują..<br><hr>david939Komentatorzy napisał(a):najlepszym rozwiązaniem jest zdanie a2 i jazda przez 2 lata bez prawka czymś bardziej potenrznym a po 2 latach można robić już na A. Ja przez 2 sezony przelatałem thundercatem i miałem tylko 1 kontrole do której oczywiście się nie zatrzymałem . <br><hr>tavi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jedna kontrola przez dwa sezony? Po co się w ogóle ograniczać i robić prawko skoro jeździ się czymś czym zawsze można uciec.<br><hr>mikKomentatorzy napisał(a):najlepszym rozwiązaniem jest zdanie a2 i jazda przez 2 lata bez prawka czymś bardziej potenrznym a po 2 latach można robić już na A. Ja przez 2 sezony przelatałem thundercatem i miałem tylko 1 kontrole do której oczywiście się nie zatrzymałem . <br><hr>tavi <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja tam śmigam Kawasaki er-5 . 2002 r. bardzo dobrze służy. Tylko 37 kW ale mam nadzieje że sie nikt nie przyczepi. I tak narazie bez prawka
<br><hr>er-grzesiu
<br><hr>er-grzesiu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kawasaki er-5 też jest chłodzona cieczą . tylko 2 kW więcej mocy to nikt nie robi problemówKomentatorzy napisał(a):wg mnie lepsza alternatywa dla GS'a jest Honda CB 500 ma lepszy silnik do tego chlodzony ciecza<br><hr>DarkTiger<br>
<br><hr>er-grzesiu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie każdy ma zamiar uciekać przed policją, już pomijając fakt że nie każdy musi kupić motocykl sportowy. Poza tym zależnie od regionu, można trafić na dużo większą liczbę kontroli. Tak jak pisałem, jeśli wokół komina to jeszcze może, ale jedź sobie za granicę bez prawka, to byłby przejaw czystej głupoty..<br><hr>david939Komentatorzy napisał(a):najlepszym rozwiązaniem jest zdanie a2 i jazda przez 2 lata bez prawka czymś bardziej potenrznym a po 2 latach można robić już na A. Ja przez 2 sezony przelatałem thundercatem i miałem tylko 1 kontrole do której oczywiście się nie zatrzymałem . <br><hr>tavi <br>Komentatorzy napisał(a):Jedna kontrola przez dwa sezony? Po co się w ogóle ograniczać i robić prawko skoro jeździ się czymś czym zawsze można uciec.<br><hr>mik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja za 11 000 mam do sprzedania ładną ninję 250R, czarną, z grudnia 2009 więc 3 sezony ma za sobą, po przeglądzie więc nie prawda, że ciężko znaleźć dobrą poniżej 12 000 ;p<br><hr>nehm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale nie można będzie jeździć Gixerem zdławionym do tych ~40KM, , gdyż przekracza to dwukrotoność mocy niedławionego
. Co do propozycji, to Bandit 400 to mój typ.<br><hr>Sewko

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zatem możemy zaryzykować twierdzenie, że Honda XR650R jest konstrukcyjnie oparta na XL600, a Kawasaki ZX11R na Z1000? Mając prawo jazdy kat. A2 owszem możemy poruszać się Yamahą YBR 250, podobnie 125, podobnie mając uprawnienia kat. A. Na egzaminie, ani w OSK nie będą to motocykle przewidziane dla tych kategorii, o ile będzie miał kto na nich szkolićKomentatorzy napisał(a):Cyt. "Z racji oparcia konstrukcji na DR 350, nie cierpi on na żadne wady konstrukcyjne" Jakie konkretnie elementy DR 350 są zastosowane w DR-Z 400? Czy Autor chociaż widział na oczy te dwa motocykle?
Warto też przeczytać dokładnie akty prawne. Motocykl o pojemności silnika 250 cm nie spełnia wymogów kategorii A2. <br><hr>Radek<br>Komentatorzy napisał(a):Pewnie, że obydwa motocykle się różnią. DR-Z ma przecież dwa wałki rozrządu w głowicy, większą pojemność i - przede wszystkim - jest chłodzony cieczą. Co faktu nie zmienia, że ciężko powiedzieć by były to kompletnie różne motocykle - DR-Z jest logiczną kontynuacją, z wyłączeniem bolączek poprzedniego modelu (vide problemy z głowicą), a każdy użytkownik DR350 po wskoczeniu na DR-Zta odnajdzie się jak w domu. KTM SX-F 450 a.d. 2013 jest wg. producenta "zupełnie nowym pojazdem oferującym spektrum nowych doznań", ale czy to oznacza, że nie wykorzystali silnika z poprzedniego EXC? Nie. Każdy motocykl do 35kW o odpowiednim stosunku mocy/masy łapie się pod A2 - chyba, że czegoś nie zrozumiałem...<br><hr>Michał Mikulski<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 75
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości