[biblioteka] Używany motocykl na kategorię A2 - co...
Posty: 75
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
a czy ktoś się orientuje czy GPZ też się pod to łapie? tzn. oczywiście po zdławieniu??<br><hr>KWA2
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Warte rozpatrzenia mogłoby być także Suzuki DR 650. Moc tuż poniżej 50KM, fajny moment obrotowy, zgrabnie w terenie i bardzo wygodnie w trasie. UWAGA - nie warto kupować najtańszych modeli bo potrafią być prawdziwą skarbonką.... <br><hr>Alien
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja stawialbym na 400ccm na 4 garach
Wydaje mi sie, ze te wszystkie CB1, CBR, ZXR, Bandity stana sie bardziej popularne teraz<br><hr>krzysiek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie, dużo lepsze.<br><hr>motoxKomentatorzy napisał(a):GS 500, lepsze kawasaki ER5<br><hr>Magic<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
CB500 ma zazwyczaj 58 lub 50KM i nie lapie sie w te przepisy na A2, a rzadsza wersja 34KM znow moze sie wydawac slabaKomentatorzy napisał(a):a cb500?<br><hr>as<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jak sobie zrobisz ten zabieg? Zmniejszenie mocy musi być homologowane, dlatego robi to importer.<br><hr>SiaraKomentatorzy napisał(a):Suzuki SV650 albo Bandit po małym zabiegu. <br><hr>fincher<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to jesteś boski Grzesiu...<br><hr>ProwlerKomentatorzy napisał(a):Ja tam śmigam Kawasaki er-5 . 2002 r. bardzo dobrze służy. Tylko 37 kW ale mam nadzieje że sie nikt nie przyczepi. I tak narazie bez prawka
<br><hr>er-grzesiu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"a liczba stron w Internecie poświęconym przeróbką GS-a jest ogromna."
Nie: "przeróbką", a: "przeróbkom"
<br><hr>Aninom
Nie: "przeróbką", a: "przeróbkom"

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
CBF 500. Były wersje głownie za granicą mające 35 Km, które w bardzo łatwy sposób można "podkręcić" do nominalnych 58 km;)<br><hr>Mep
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzielenie skóry na niedźwiedziu, na dzień dzisiejszy chyba nikt nie ma w kieszeni A2, więc po co się nad tym zastanawiać<br><hr>A1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupie homologowany "dławik" - zwężkę którą umieszcza się w króćcach ssących i udam się na badanie techniczneKomentatorzy napisał(a):Suzuki SV650 albo Bandit po małym zabiegu. <br><hr>fincher<br>Komentatorzy napisał(a):A jak sobie zrobisz ten zabieg? Zmniejszenie mocy musi być homologowane, dlatego robi to importer.<br><hr>Siara<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Już widzę jak ci to homologują.<br><hr>SiaraKomentatorzy napisał(a):Suzuki SV650 albo Bandit po małym zabiegu. <br><hr>fincher<br>Komentatorzy napisał(a):A jak sobie zrobisz ten zabieg? Zmniejszenie mocy musi być homologowane, dlatego robi to importer.<br><hr>Siara<br>Komentatorzy napisał(a):Kupie homologowany "dławik" - zwężkę którą umieszcza się w króćcach ssących i udam się na badanie techniczne<br><hr>fincher<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na rynku niemieckim są bez problemu dostępne takie blokady/zwężki/ograniczniki (jak zwał tak zwał) z homologacją europejską.Komentatorzy napisał(a):Suzuki SV650 albo Bandit po małym zabiegu. <br><hr>fincher<br>Komentatorzy napisał(a):A jak sobie zrobisz ten zabieg? Zmniejszenie mocy musi być homologowane, dlatego robi to importer.<br><hr>Siara<br>Komentatorzy napisał(a):Kupie homologowany "dławik" - zwężkę którą umieszcza się w króćcach ssących i udam się na badanie techniczne<br><hr>fincher<br>
Komentatorzy napisał(a):Już widzę jak ci to homologują.<br><hr>Siara<br>
Gdy A2 się już rozgości już u nas na dobre to tego typu rzeczy też będą bez problemu dostępne.<br><hr>fincher
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po to zeby jak ktos chce w tym roku juz kupic motocykl to zeby sie orientowal co kupic.Komentatorzy napisał(a):Dzielenie skóry na niedźwiedziu, na dzień dzisiejszy chyba nikt nie ma w kieszeni A2, więc po co się nad tym zastanawiać<br><hr>A1<br>
Masakra z takimi ludzmi zadajacymi glupie pytania.<br><hr>kiyon
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bo to jest taki specjalny Internet i on jest w całości poświęcony przeróbką GS500. Można w nim poprzyglądać się motocyklą, oponą i silniką. Żaden inny, tylko ten jeden konkretny InternetKomentatorzy napisał(a):"a liczba stron w Internecie poświęconym przeróbką GS-a jest ogromna."
Nie: "przeróbką", a: "przeróbkom"<br><hr>Aninom<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 75
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 17 gości