Motul 5100 vs. 300V
Posty: 47
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Czasem pracują w gorszych i co chwile lecisz 1-2 na odcięciu z pod jednych świateł na drugie. Ile ludzi tyle opinii. Lejcie co chcecie. Invi oficjalnym sponsorem i dostawcą olejów dla suzuki jest właśnie Motul.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
No to jak tak latasz to gratuluje. W wyścigach prawie cały czas jeżdżą w górnym zakresie obrotów. Zresztą zmieniają olej pewnie co start.
Ostatnio mój mechanik mówił ,że na 300V k4 1000 koleś styrał szklanki walki głowicy.
Ostatnio mój mechanik mówił ,że na 300V k4 1000 koleś styrał szklanki walki głowicy.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Edytowałem bo nie mam ochoty jednak wchodzić z tobą w utarczki słowne.
Temat jest chyba wyczerpany. Ilu użytkowników tyle opinii.
Temat jest chyba wyczerpany. Ilu użytkowników tyle opinii.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ja do 929 zaraz po zakupie zalałem 300V, przelatałem cały sezon, wszystko było oczywiście ok. Przez następne 3 sezony lałem 5100 i nie odczułem absolutnie żadnej różnicy. W zasadzie była jedna - cena oleju
Dodam tylko, że moja 929 katowana była bez litości, gdyż w planie miałem wymianę silnika, bo zaliczyłem szlifa i uszkodziłem w swoim karter i niestety pomimo pospawania dziury, lała olejem pod siebie. Tak więc mimo stosowania niby kiepskiego Motula 5100, ładowania co chwila do odciny, długiego latania na gumie w balansie bez przerobionego smarowania, nie udało mi się zajechać w niej pieca...

Dodam tylko, że moja 929 katowana była bez litości, gdyż w planie miałem wymianę silnika, bo zaliczyłem szlifa i uszkodziłem w swoim karter i niestety pomimo pospawania dziury, lała olejem pod siebie. Tak więc mimo stosowania niby kiepskiego Motula 5100, ładowania co chwila do odciny, długiego latania na gumie w balansie bez przerobionego smarowania, nie udało mi się zajechać w niej pieca...
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
bo w 929 ciężko jest zajechać silnik, a smarowania nie trzeba przerabiać, wystarczy olej ponad stan, moja robiła po 2,5km w pionie na stojąco ze zwalnianiem do 70km/h i nic jej nie było a po rozpołowieniu pieca nie widziałem nic niepokojącego.
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 47
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości