Zobacz wÄ…tek - Motul 5100 vs. 300V
NAS Analytics TAG

Motul 5100 vs. 300V

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Black-Ghost » 20/1/2013, 23:36

Czasem pracują w gorszych i co chwile lecisz 1-2 na odcięciu z pod jednych świateł na drugie. Ile ludzi tyle opinii. Lejcie co chcecie. Invi oficjalnym sponsorem i dostawcą olejów dla suzuki jest właśnie Motul.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez Seba_ER5 » 20/1/2013, 23:51

No to jak tak latasz to gratuluje. W wyścigach prawie cały czas jeżdżą w górnym zakresie obrotów. Zresztą zmieniają olej pewnie co start.
Ostatnio mój mechanik mówił ,że na 300V k4 1000 koleś styrał szklanki walki głowicy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Black-Ghost » 21/1/2013, 00:02

Tak a na 5100 wszystko było by okej? :lol:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Seba_ER5 » 21/1/2013, 00:04

Edytowałem bo nie mam ochoty jednak wchodzić z tobą w utarczki słowne.
Temat jest chyba wyczerpany. Ilu użytkowników tyle opinii.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 21/1/2013, 09:29

Black-Ghost napisał(a):Invi oficjalnym sponsorem i dostawcą olejów dla suzuki jest właśnie Motul.


I co z tego? :shock: Jakby orlen podpisał umowę z kawasaki to lał byś platinum? :lol:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Kvba » 21/1/2013, 10:28

Ja do 929 zaraz po zakupie zalałem 300V, przelatałem cały sezon, wszystko było oczywiście ok. Przez następne 3 sezony lałem 5100 i nie odczułem absolutnie żadnej różnicy. W zasadzie była jedna - cena oleju :)

Dodam tylko, że moja 929 katowana była bez litości, gdyż w planie miałem wymianę silnika, bo zaliczyłem szlifa i uszkodziłem w swoim karter i niestety pomimo pospawania dziury, lała olejem pod siebie. Tak więc mimo stosowania niby kiepskiego Motula 5100, ładowania co chwila do odciny, długiego latania na gumie w balansie bez przerobionego smarowania, nie udało mi się zajechać w niej pieca...
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez melvin » 21/1/2013, 11:27

bo w 929 ciężko jest zajechać silnik, a smarowania nie trzeba przerabiać, wystarczy olej ponad stan, moja robiła po 2,5km w pionie na stojąco ze zwalnianiem do 70km/h i nic jej nie było a po rozpołowieniu pieca nie widziałem nic niepokojącego.
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê