Zobacz wÄ…tek - Pierwszy Naked - do miasta i na trasÄ™ - do 10k PLN
NAS Analytics TAG

Pierwszy Naked - do miasta i na trasÄ™ - do 10k PLN

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Black-Ghost » 2/1/2013, 17:13

W sumie teraz to Z750 już nie jest konkurentem SV650 a gejowskiego gladiusa.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez specificman » 2/1/2013, 18:34

No co ty. Z750 nie jest niczyim konkurentem. To jest po prostu Z750!
ER-6n 2012
Avatar użytkownika
specificman
Świeżak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez suchy558 » 2/1/2013, 21:55

Tiaaa, klasa sama dla siebie, nikt nie jest godzien z nim konkurować :D
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Black-Ghost » 2/1/2013, 21:58

No może nie przesadzajmy. Hornet czy GSR750 i FZ8 to równie fajne motocykle. Ale Gladius Czy SV650 niestety nie mają startu do tych motocykli. SV 650 to można porównywać do ER6 a nie do Z750.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez blondynka96 » 3/1/2013, 02:15

Ale nikt SV'ki nie porównał do Z750. Kawa padła jako kolejna propozycja a porównanie SV z Hornetem to coś od czego zaczęliśmy porównanie.
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez SkoQ » 3/1/2013, 12:29

Nie no SV jest naturalnym konkurentem ER6 i to bez dwoch zdań pojemność, przyspieszenie, spalanie i cena wszystko mają bardzo porównywalne. Z750 to nie ta sama klasa co SV650 czy ER6. Sam się będę przesiadać w przyszłym roku na SV albo ER6 :) więc jeśli zaopatrzysz się w któryś z tych modeli to chętnie przeczytam opinię :)
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 3/1/2013, 14:15

Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez specificman » 3/1/2013, 23:22

SkoQ napisał(a):[...]Sam się będę przesiadać w przyszłym roku na SV albo ER6 :) więc jeśli zaopatrzysz się w któryś z tych modeli to chętnie przeczytam opinię :)
Masz jakieś pytania odnośnie Er6n to śmiało dawaj, chętnie odpowiem.
ER-6n 2012
Avatar użytkownika
specificman
Świeżak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 13/9/2011, 13:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SkoQ » 4/1/2013, 06:31

Szczerze mówiąc czysto technicznie wiem wszystko (ja szukam F'ki) nie znalazłem za dużo subiektywnych opinii o tym moto :) Ale tym będę się martwić jak już będę miał hajsik odłożony na nowego rumaka, a narazie w tym temacie postarajmy się pomóc koledze znaleść coś dla niego. Czytałem artykuł który BG wkleił, i niby dlaczego po przeczytaniu tego ktoś miał by kupić ER-6 ? A no właśnie jeśli ktoś jest przyzwyczajony do rzędówki to po prostu będzie się bać tego hamowania silnikiem, szczególnie na winklach, i przy tej okazji częstrzej wymiany napędu. Zastanawiam się czy ta dosłowna kontrola koła na manetce będzie pomagać czy przeszkadzać. Autor tematu jeszcze tutaj zagląda tak wogóle ?
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Qbiaczek » 5/1/2013, 20:06

Zaglądam do tematu :) Ale w pewnym momencie zrobił się, moim zdaniem, lekki off topic - czyj motor lepszy. Przeczytałem wszystko co napisaliście przeanalizowałem i raczej skuszę się na SV 650N. Postaram się jeszcze gdzieś dosiąść tej maszyny żeby zobaczyć jak się nie faktycznie jeździ i wtedy podejmę ostateczną decyzję co do zakupu. Dzięki za wszystkie pomocne komentarze :) Ja póki co dowiedziałem się wszystkiego czego potrzebowałem - ale jeśli ktoś ma coś jeszcze do dodania to proszę bardzo - chętnie poczytam. W razie kolejnych pytań wiem gdzie się zgłosić ;)
Fly to a dream, Far across the sea =)
Avatar użytkownika
Qbiaczek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
Lokalizacja: Gdynia, Poland

Postprzez Karol20 » 5/1/2013, 22:45

Jak szukasz N'ki to nie siadaj na S'ce. Bo w przeciwieństwie do kawasaki f/n pozycja w suzuki jest inna dla tych dwóch modeli.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez spazz » 6/1/2013, 14:36

Hamowanie silnikiem w sv to mit. Czuc ten efekt dosyc mocno ale nie jest to jakas straszna wada. Z czasem bierze sie to za zalete. Napedy to tez w niej nie znilaja niczym w zx10r.
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Black-Ghost » 6/1/2013, 15:43

Ty cały jesteś jak mit. Każdy V2 hamuje silnikiem bardziej niż rzędowiec. Wynika to z konstrukcji silnika. Co ty możesz wiedzieć o zjadaniu napędu w zx-10r :lol:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Invi » 6/1/2013, 16:57

Każdy? :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez GhastRider90 » 6/1/2013, 17:54

kub sobie bandita po lifcie 2001r wyjmiesz za 9k 75KM jak chcesz poszaleć to odkrecasz jak nie to jedzies spokojnie spalanie w kranicy 5,5/6l- 100km wygodny uniwersalny do turystyki jak najbardziej w miasto także. Ja nie widze innej opcji poza tym rynek jest pełen banditów a SV650 widuje rzadko jezeli juz to w wersji 1000.
Er-6 spoko wyglada z wygodą mogł bmy poleizować (zrobilismy za jednym razem 960km i kolega stwierdził że jaj nie czuje, chodził jak kowboj- orginalne siodło) zaś ja po bandicie(także orginalne siodło) czułem się tylko ogolnie zmeczony nic mnie nie bolało- to tylko taka inklinacja z mojej strony :)

oczywiscie gadanie iż 100koni jest nie do opanowania na pierwszy raz także jest bzdurą :) oczywiscie powyzej 100 koni na 1 raz to przesada ale do 100 myslę że jest ok. Mi odradzali kupno bandita na 1 motocykl choć jezdziłem wiejskim sprzętem kaskaderskim 125ccm i innymi gównianymi motocyklami PRL-u a jednak kupiłem ogarnałem i bardzo się z tego zakupu ciesze :) Wybór należy do Ciebie najlepiej aby ktoś dał Ci sie kajtnąc sprzetęm ktory Cie interesuje wtedy okreslisz sie czy to ten czy jeszcze co innego.
Jak chcesz sie rpzejechac Banditem idz do salonu Suzuki zapłać 250 zeta + ubezpieczenie ktore Ci zwrocą jak nie skasujesz moto i masz 24h zalana pod korek fajere do jazdy.
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez spazz » 6/1/2013, 20:08

Black-Ghost napisał(a):Ty cały jesteś jak mit. Każdy V2 hamuje silnikiem bardziej niż rzędowiec. Wynika to z konstrukcji silnika. Co ty możesz wiedzieć o zjadaniu napędu w zx-10r :lol:


Wiem skad chec likwidacji gimnazjum. Poziom intelektualny ich absolwentow doluje coraz bardziej... Wracajac do tematu na sv przejezdzilem kilka lat i wiem co pisze. Hamuje silnikiem bardziej niz r4 ale nie jest to nic co bylo by uciazliwe. O zx10 wiem tyle ze to jest szczytowe osiagniecie techniki i robi wszytsko naj naj. Wiec naped zjada conajmniej 8 razy szybciej niz kombajn bizon.
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez madcap » 6/1/2013, 21:17

też nie rozumiem skąd ten mit.
sv-ka w wersji f jest aktualnie eksploatowana przez moją lepszą połowę a ja z autopsji dodam, ze ktoś zazął demonizować, by nie rzec, ze bzdury pisać.
panowie, każde o2o schodząc z obrotów zaczyna delikatnie hamować silnikem ale o faktycznym hamowaniu mówimy przy redukcji przełożenia a ze silnik benzynowy to nie siesel, więc jest to g***no nie hamowanie i to nie istotne czy to R czy V.
prawdą jest, ze w niewprawnych rekach łatwiej o zblokowanie tylnego koła. ale przecież każdy się uczy, bo ci co się nie uczą to laduja na wózku/cmentarzu.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê