Zobacz wątek - Nie chce zagadać cbr 900rr sc28
NAS Analytics TAG

Nie chce zagadać cbr 900rr sc28

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Nie chce zagadać cbr 900rr sc28

Postprzez Oblatywacz91 » 16/12/2012, 14:05

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem bladego i mam z nim problem. Mianowicie nie chce odpalić, jedynymi oznakami życia jest walenie w komin, czasem w gaźniki. Po wymianie świec nic się nie zmieniło. I tutaj rodzą się moje pytania:
Czy istnieje możliwość pomiarów wartości modułu między pinami, żeby sprawdzić czy jest dobry?
Jakie mogą być inne powody takiego zachowania?
Oblatywacz91
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55


Postprzez senekkorzenna » 16/12/2012, 17:49

Pytanie jakie mi przychodzi do głowy to jak długo motocykl stał i czy miał robiony serwis gaźniki-zawory?
Nie kombinował bym z szukaniem uszkodzenia modułu ponieważ to naprawdę rzadko się to zdarza.
Świece wymieniłeś na nowe to już jedno prawdopodobieństwo awarii wykluczyłeś.
senekkorzenna
 

Postprzez Oblatywacz91 » 16/12/2012, 17:51

Czyszczenie i regulacja gaźników była. zostaje mi jeszcze pomierzyć zawory.
Oblatywacz91
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55

Postprzez senekkorzenna » 16/12/2012, 17:52

Sprawdź jeszcze zaciski na regulatorze napięcia i jeżeli masz dostęp do innego na chwile wymień go.
senekkorzenna
 

Postprzez melvin » 16/12/2012, 17:58

sprawdź czy w ogóle dochodzi paliwo ewentualnie czy świeczki są suche?
znajomego sc28 przy słabym aku notorycznie się zalewała i efekty jak u ciebie, kichanie i strzelanie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Oblatywacz91 » 16/12/2012, 18:20

Po tym jak kupiłem, koleś powiedział nie ma iskry. "Znalazłem" ją, winny był właśnie akumulator i teraz jest nowy. Paliwo dochodzi. Będe musiał jeszcze sprawdzić regler. Ale czy jeżeli nie byłby walnięty to iskry w ogóle by nie było??
Oblatywacz91
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55

Postprzez melvin » 16/12/2012, 19:28

o ile dobrze pamiętam to jeśli chodzi ci o regulator napięcia moto powinno zapalić nawet z uszkodzonym i działać dopóki nie braknie prądu w aku
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Black-Ghost » 16/12/2012, 19:40

Jeśli masz walniety regulator napięcia to moto nie odpali bo natychmiastowo wywali ci główny bezpiecznik. Przerabiałem to sto razy w firebladzie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez melvin » 16/12/2012, 19:45

zależy co się stanie z regulatorem napięcia, jak przeładowuje to będzie wywalał bezpiecznik albo spali moduł, jak nie doładowuje to odwrotnie, znajomy swoją sc28 śmigał nawet bez regulatora, tyle że moto pracowało do czasu kiedy był prąd w aku.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Black-Ghost » 16/12/2012, 19:54

W SC33 5 regulatorów przeładowywało. Aż doradzono mi abym założył regulator napięcia z ducati (z radiatorem) i już więcej się nie zepsuł.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez melvin » 16/12/2012, 19:57

wszyscy do hond pchają ducati energia czy jakoś tak :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Black-Ghost » 16/12/2012, 20:00

Temu cieszę się że zmieniłem markę. Co do tematu to może sprawdź jeszcze cewki zapłonowe. Ja w SC33 miałem dwie podwójne.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez melvin » 16/12/2012, 20:04

u mnie problemy z elektryką w hondzie skończyły się po wywaleniu głównego złącza instalacji i regeneracji alternatora za 150zł
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Oblatywacz91 » 16/12/2012, 20:43

Tylko najdziwniejsze jest to że cewki dają iskrę, wyglądającą solidnie. Prawdopodobnie wyciągnę instalację i posprawdzam wszystko dokładnie
Oblatywacz91
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55

Postprzez melvin » 16/12/2012, 20:45

anie masz czegoś pomiesznaego, nie wiem jak jest w sc28 ale np kabli od swiec kolejnością?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Oblatywacz91 » 16/12/2012, 20:54

Połączenia sprawdzałem ze schematem i niby wszystko ok.
Oblatywacz91
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55

Postprzez RUTRA.RD » 17/12/2012, 09:11

jak rozumiem moto kupiłeś nie palące ??
czy te gaźniki ty robiłeś czy poprzedni właściciel ci tak powiedział ??

jak dla mnie to full serwis cie czeka
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Oblatywacz91 » 17/12/2012, 09:37

Sprzedawca tak mówił, ale i gaźniki sam rozkładałem, bo na początku paliwo nie chciało dojść. Sprawdzałem membrany i zaworki iglicowe czy się nie pozacierały, a przyczyna była błacha bo niepodpięta pompa. Widać było, że gaźniki po czyszczeniu. A full serwis i tak bym robił, dla swojego świętego spokoju.
Oblatywacz91
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55

Postprzez RUTRA.RD » 17/12/2012, 12:10

sprawdź luzy zaworowe
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Oblatywacz91 » 23/12/2012, 10:20

To co zobaczyłem, zdziwiło mnie bardziej niż brak końca świata w piątek. Jak jeszcze luzy zaworowe na zaworach wydechowych dało się pomierzyć. To na dolocie odstęp między wałkiem a szklanką jest kosmiczny. I tu się rodzi pytanie, czym to jest spowodowane. Czy szklanki wydechowe sa inne od dolotowych, czy poprzedni właściciel pomotał coś bardziej??
Oblatywacz91
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr