Zwinny, bezawaryjny motocykl do miasta (+-10k PLN).
Posty: 65
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Jeszcze wprowadzę trochę zamieszania pytaniem o Kawasaki ER5. Z opinii znajomych "szybko będzie Ci brakowało mocy", "szybko sie znudzi, bierz od razu 600 100HP". Co sądziecie o 500 na pierwszy motor? Skoro przeznaczeniem ma być jazda po miescie, moze będzie mniej palić? Ogólnie to cena widze niższa niż np bandita.
"Kawasaki ER5 to bardzo ciekawa propozycja dla wszystkich poszukujących niezawodnego i przyjemnego w eksploatacji motocykla klasy średniej. Łatwość poruszania się tym pojazdem czyni z niego wymarzony motocykl na ten pierwszy prawdziwy jednoślad. Wysoki komfort oraz nisko umieszczone siodło czyni z ER-ki bardzo przyjazny pojazd dla niższych wzrostem oraz dla kobiet.
Wielokrotnie można spotkać się z absurdalnymi opiniami, iż „motocykl zaczyna się od 600 ccm i 100KM”, przez co wielu nie zalicza dwucylindrowca Kawasaki, z jego nikczemnymi 50 KM, do grona prawdziwych motocykli. Pragniemy jednak zapewnić, iż ER5 jest pojazdem, który może służyć nie tylko jako pojazd dla początkujących, ale też jako docelowy motocykl dla ceniących umiar, komfort i niskie koszty eksploatacji. "
Po przeczytaniu takiego podsumowania ze strony scigacz.pl nabieram ochoty na taką maszynę. Zwłaszcza ze znalazłem na otomoto : http://allegro.pl/show_item.php?item=2880151984 taką 5km ode mnie.
Kwestia problematyczna - jazdy próbnej w zime. Niby najlepiej kupić motocykl w zimę ale wez się nim przejedz i zobacz czy nie stuka nie puka czy hamuje itp
"W modelach z roku 2001 warto przyjrzeć się mocowaniom tylnych amortyzatorów. To rok modernizacji zawieszeń ER-ki, ale błąd w konstrukcji mocowań sprawił, że wykazywały one tendencje do pękania. "
Pękania?
nie znam się zbytnio na mechanice motocyklu, nie chce żeby mi cokolwiek pękło przy prędkosci 100km/h
edit: im dłużej patrze na te 500tki to coraz bardziej mi się podobają, a chyba o to chodzi?
GS 500 i er5, są mniejsze gabarytowo, co sprzyja mojemu niskiemu wzrostowi. Tak jak wczesniej wspominałem po przejazdzce banditem wydawał mi się ogromny, a chyba wolałbym na początek coś, na czym bede czuł że panuje nad motorem. Moc 50km to już nie kosiarka, a na początek może dobry do nauki? Zeby po jednym czy dwóch sezonach zrobić przesiadke na coś wyzszego?
"Kawasaki ER5 to bardzo ciekawa propozycja dla wszystkich poszukujących niezawodnego i przyjemnego w eksploatacji motocykla klasy średniej. Łatwość poruszania się tym pojazdem czyni z niego wymarzony motocykl na ten pierwszy prawdziwy jednoślad. Wysoki komfort oraz nisko umieszczone siodło czyni z ER-ki bardzo przyjazny pojazd dla niższych wzrostem oraz dla kobiet.
Wielokrotnie można spotkać się z absurdalnymi opiniami, iż „motocykl zaczyna się od 600 ccm i 100KM”, przez co wielu nie zalicza dwucylindrowca Kawasaki, z jego nikczemnymi 50 KM, do grona prawdziwych motocykli. Pragniemy jednak zapewnić, iż ER5 jest pojazdem, który może służyć nie tylko jako pojazd dla początkujących, ale też jako docelowy motocykl dla ceniących umiar, komfort i niskie koszty eksploatacji. "
Po przeczytaniu takiego podsumowania ze strony scigacz.pl nabieram ochoty na taką maszynę. Zwłaszcza ze znalazłem na otomoto : http://allegro.pl/show_item.php?item=2880151984 taką 5km ode mnie.
Kwestia problematyczna - jazdy próbnej w zime. Niby najlepiej kupić motocykl w zimę ale wez się nim przejedz i zobacz czy nie stuka nie puka czy hamuje itp

"W modelach z roku 2001 warto przyjrzeć się mocowaniom tylnych amortyzatorów. To rok modernizacji zawieszeń ER-ki, ale błąd w konstrukcji mocowań sprawił, że wykazywały one tendencje do pękania. "
Pękania?


edit: im dłużej patrze na te 500tki to coraz bardziej mi się podobają, a chyba o to chodzi?

- szakalikus
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:42
- Lokalizacja: Białystok
szakalikus napisał(a):Jeszcze wprowadzę trochę zamieszania pytaniem o Kawasaki ER5. Z opinii znajomych "szybko będzie Ci brakowało mocy", "szybko sie znudzi, bierz od razu 600 100HP". Co sądziecie o 500 na pierwszy motor? Skoro przeznaczeniem ma być jazda po miescie, moze będzie mniej palić?
Ja akurat zamienilem motocykl 100konny ze 110 Nm ABS i TCS na motocykl, ktory ma 60kM i 60Nm. Vmax smieszny 170km/h. Zuzycie paliwa porownywalne tyle, ze slaby pali przy 160 tyle co mocny przy 200. Zamienilem poniewaz potrzebowalem motocykl na waskie i dziurawe drogi jakie mnie otaczaja a poprzedni byl wersja typowo pod rowne asfalty. Wiem tylko, ze nie potrzebuje predkosci wiekszych niz 100-110km/h wiec w zupelnosci starcza mi to co mam. Motocykl jest lekki i poreczny w porownaniu do poprzedniego. Kwestia mocy, ktora zacytowalem- jesli ktos mowi mi, ze potrzebuje 100 kM mowie wprost. "Tak masz wiecej mocy ale duzo wiecej pali". Slyszac odpowiedz- "Co ty! 5-5,5l sie zamyka" juz wiem jak potrzebuje tych 100kM.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Wiem, że to nie ten dział, ale jakbyście mogli rzucić okiem na tą aukcję... bo chyba to jest to czego szukam
Ewentualnie druga sprowadzony z Francji 50km ode mnie ale napisane ze transport gratis : http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-er5-er-M3478853.html
edit: chociaż ten drugi ma 37km, chyba jakaś inna wersja. To już przesada czy nie ?:)

edit: chociaż ten drugi ma 37km, chyba jakaś inna wersja. To już przesada czy nie ?:)
- szakalikus
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:42
- Lokalizacja: Białystok
Kaai napisał(a):Czyli jak moja 600 pali powyżej 8-9 to jest ok? Poprzedni właściciel twierdził że można do 6 zejść..
Moze to oznaczac, ze wykorzystujesz kilkadziesiat procent mocy swojego motocykla a nie kilkanascie

Co do kawy nie pomoge- nie jezdzilem 37 kM? nie wiem ile Nm.
-
mirekm71 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Posty: 65
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości