Zobacz wątek - dl vs fz6 s2 fazer

dl vs fz6 s2 fazer

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

dl vs fz6 s2 fazer

Postprzez dominik3006 » 10/11/2012, 10:23

Witam wszystkich, sezon się skończył i pora zmienić motocykl. Podobają mi się 2 modele suzuki v-storm 650 i yamaha fz6 s2 fazer (myślę o rocznikach od 2007 do 2009), naczytałem się o każdym z modeli bardzo dużo ale nigdzie nie znalazłem porównania pod względem przyspieszenia i tzw"wyścigów z pod świateł", tak wiem wiem to niebezpieczne, ale czasami przechodzi taka chęć pokazania(niekoniecznie innemu motocykliście bo bardziej o puszki chodzi) kto tutaj rządzi;) i tutaj moje 2 pytania do was:
1.Jak bardzo fazer odstaje od v-storma?? (a może nie odstaje bo to w końcu v)
2. V-storm/fazer w porównaniu z jakimś autem niewiem 200 koni??(oczywiscie osobowym) ;)(to tak orientacyjnie mam nadzieje ze zrozumiecie o co mi chodzi).
Dodam że będzie to mój 2 motocykl po 250. Ale chce go sobie dopieścić i mieć już na kilka sezonów i zdaje sobie sprawę że są to 2 odmienne motocykle.
dominik3006
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6/5/2012, 15:12


Postprzez leff » 10/11/2012, 11:26

porownujesz dwa modele od czapy, najpierw sie zdecyduj co chcesz ....
z tych dwoch fazer bedzie szybszy ale trasy moga byc przyjemniejsze na DL
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez dominik3006 » 10/11/2012, 11:38

Leff: Zdaje sobie sprawę że są to dwa różne motocykle, motocykl ma służyć do miasta jak i na trasy. Lecz czasami przydała by się odrobina szaleństwa. 2 pytanie dotyczy v sotrma dlatego iż skłaniam się własnie bardziej ku temu modelowi, lecz nie chciał bym być "sponiewierany" przez pierwsza lepsza bmke (to tylko przykład!!) na światłach. Może wypowiedział by się ktoś mający małego storma lub mający styczność z obydwoma sprzętami?? ;)
dominik3006
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6/5/2012, 15:12

Postprzez motoluka » 10/11/2012, 11:56

FZ6 jest zdecydowanie lepszy do szaleństw od DL-a, do samochodów 200-stu konnych nie ma co porównywać, zresztą popatrz w dane techniczne np. przyspieszenie. Zadajesz dziwne pytania, uważaj na siebie ;)
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Re: dl vs fz6 s2 fazer

Postprzez cJarek » 10/11/2012, 12:29

dominik3006 napisał(a):2. V-storm/fazer w porównaniu z jakimś autem niewiem 200 koni??(oczywiscie osobowym) ;)


Minusy: jak jest zimno to pizdzi, jak jest goraco to czlowiek sie poci, przewraca sie to jak czlowiek nie uwaza, nie ma klimy. Plusy - duzo latwiej zaparkowac, miesci sie w korku miedzy samochodami, lepiej przyspiesza, mniej pali.
cJarek
 

Postprzez dominik3006 » 10/11/2012, 12:39

motoluka: Sugerując się danymi technicznymi samochód niema szans ;)
Moje pytanie zostało spowodowane pewna niemiłą sytuacja na drodze, mianowicie w korku przed światłami, jak zawsze ominąłem grzecznie go i stanąłem przed światłami,i normalna procedura zielone i jazda (normalna aczkolwiek skoro już cały korek wyprzedziłem to staram się nie blokować ruchu) i nagle kierowca za mną nw postanowił coś udowodnić sobie/mi startuje agresywnie no i sytuacja stała się nieciekawa bo za bardzo tam miejsca nie było dla niego i dla mnie...(jechalismy w jednej lini na jednym pasie przez jakis momęt) brakowało wtedy tej mocy pod ręką(jedzie się przed siebie a takiego delikwenta zostawia w tyle i olewa). Dodam że jeżdżę 250 aktualnie więc to napewno jest inny świat w porównaniu z fazerem czy stormem

Jarku: chodziło mi o przyspieszenie aczkolwiek nie sprecyzowałem swojego pytania, chodz mam dziwnie wrażenie, ze od twojej wypowiedzi zalatuje ironią
dominik3006
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6/5/2012, 15:12

Postprzez cJarek » 10/11/2012, 14:09

Jesli chodzi o przyspieszenie, to tak trudno wbic interesujace cie pojazdy w wikipedie i zobatrzyc ktory ma mniejsza wartosc. Tyle ze pod swiatlami malo kto w samochodzie startuje z cala para. Motocyklem prawie zawsze jestes szybszy. A reszcie pozwalasz jechac przodem.
cJarek
 

Postprzez madcap » 10/11/2012, 15:55

trudne porównanie.
miałem przez jakiś czas dl1000 ale przesiadłem się na sprinta ST, więc może to coś podpowie
generalnie v-ka pod wprawnym "jeźdźcem" na pierwszych +/- 3 sekundach będzie targać rzędówki, potem niestety czuje się deficyt i r-ki nadrabiają.
komfort jazdy trudny do porównania, dl jest bardzo wygodny, nadto swoboda po polnych drogach i szutrach, co w przypadku fz-ta nie jest już takie oczywiste.
jeśli chcesz się bujać przed bolidami młodego wieśniaka, to niestety dla dl-a powyżej 170 kmph nie pobiegasz , fz-tem tak
(nawet dl1000 miał odcinkę, tym, ze do tej prędkości kręcił jednostajnie).


imho:
długa wygodna turystyka z uwzględnieniem polnych dróg to dl.
jeśli spinka głównie po mieście, to jednak fz.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez blondynka96 » 10/11/2012, 16:17

Jeździłem SV (ten silnik co w DL) i jeździłem też Hornetem. Oba motocykle sa bardzo podobne do tych z twojego pytania.
Więc powiem ci ze do około 100 SV wygrywa, do około 160 bardzo podobnie przyspieszają, powyżej tej prędkości odczuwa się różnice, V2 i R4, oraz 72km i 98km. A czy poszalejesz z większymi prędkościami po mieście? Musisz chyba pomyśleć już sam :)
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez fincher » 11/11/2012, 11:38

Do normalnej jazdy lepszy jest silnik w układzie "V" - ciągnie od samego dołu, nie wymaga ekstremalnych prędkosći obrotowych, przy swoich malutkich obrotach mamy do dyspozycji praktycznie wszystkie KM które ochoczo wyrywają do przodu.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez leff » 11/11/2012, 20:31

popatrz sobie jak na dol B1250 i jakiejkolwiek litrowe V .... jednak wieksza kulture na dole ma czasami R4
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez fincher » 11/11/2012, 21:56

V ka ma to do siebie że nią trzeba nauczyć się jeździć.
Nieumiejętne obchodzenie się z gazem w zakręcie czy na mokrym, na moto z silnikiem V "pozamiata" człowiekiem o wiele bardziej niż silnik Rzędowy.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez leff » 11/11/2012, 22:41

nie kazda V pozamiata kazdym R ... od duzej pojemnosci lepsza jest tylko wieksza pojemnosc :D
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez fincher » 12/11/2012, 17:01

No niekoniecznie, bo jazda w ruchy miejskim na Intruzie 1.8 nie była by chyba zbytnią przyjemnością.
Moto do lansowania sie dobre, ale do normalnej codziennej jazdy już niebardzo.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez leff » 12/11/2012, 20:18

a podasz jakies uzasadnienie?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez motoluka » 12/11/2012, 21:14

Nie porównujcie SV 650 do DL 650 bo ten drugi jest o około 50kg cięższy.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez fincher » 12/11/2012, 22:34

Chociażby masa, rozmiary, promień skrętu.
Manewrowanie takim moto pomiędzy puszkami w korku wymaga sporo siły i umiejętności z nutką szaleństwa.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez leff » 12/11/2012, 22:43

spoko, litrowa V tez malenstwem nie jest
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez fincher » 13/11/2012, 15:51

Ale nie ma co porównywać sv1000 do takich krążowników
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez dominik3006 » 19/11/2012, 17:23

Hmm dzięki wszystkim za rady, chyba bardziej będzie mi odpowiadał fazer.

Nie chciał bym zakłdac już kolejnego tematy ale jakie moto polecali byście w stylu małego fazerka ?? (mam 183 wzrostu ważę 70kg) przelatałem sezon na cbf 250 kwota około 15 000 (maximum na sam motocykl + przystosowanie go do jazdy(olej płyny itd))
dominik3006
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6/5/2012, 15:12

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr