zimowe pogawędki
a propos skręcania. Nie przeszkadzają wam gmole podczas mocnego pochylania? Kilka razy liznąłem już asfalt i czasem boję się, że przez to mogę przywalić szlifa...
Ostatnio edytowano 23/1/2013, 23:14 przez power_bit, łącznie edytowano 1 raz
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
twoje zdjęcia?
1. zmień gmole na crash-pady,
2. zmień pozycję zanim się zabijesz,
3. poczytaj o jeździe w zakręcie.
u nas typ na 929 się wysypał bo przytarł klatką w winklu, a nie był lewy w kwestii jazdy. Gmole są do czopów a 3punktowe klatki do psów na miasto i do latania są takie patenty jak street cage, a do zapierniczania są crash pady.
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Tak, moje zdjęcie
1. crash-pady, jest to jakaś alternatywa
2. a co z tą pozycją nie tak? fakt, popełniam błędy, ale uważam, że tu jest w miarę poprawnie, co sugerujesz?
3. czytałem dużo o jeździe w zakrętach, jednak trochę inaczej wygląda to w teorii niż praktyce.
1. crash-pady, jest to jakaś alternatywa
2. a co z tą pozycją nie tak? fakt, popełniam błędy, ale uważam, że tu jest w miarę poprawnie, co sugerujesz?
3. czytałem dużo o jeździe w zakrętach, jednak trochę inaczej wygląda to w teorii niż praktyce.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
ja jakimś mega zapier*alatorem nie jestem ale o pozycji wiem dość dużo, (winkiel w lewo) przede wszystkim, śródstopie na podnóżkach, kolano prawe zaparte o bak- tyłek cofnięty na siedzeniu i przesunięty w lewo, lewa noga wystawiona a wręcz wyłamana możliwie daleko, prawa ręka wyprostowana tak że łokieć mniej więcej jest nad wlewem paliwa, ty zwieszony z lewej strony motocykla, patrzysz pod lusterkiem nisko nie robiąc tzw iXa i jedziesz
ciężko to opisać dokładnie, ciężko też zrealizować, za kilka minut wyślę ci na pw linki do fot z lublina gdzie ziomek pokazuje dość dobrą pozycję na motocyklu.

ciężko to opisać dokładnie, ciężko też zrealizować, za kilka minut wyślę ci na pw linki do fot z lublina gdzie ziomek pokazuje dość dobrą pozycję na motocyklu.
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
No i to mnie właśnie wkur*** opis jest spoko, ale z wdrożenie jest zupełnie inaczej tym bardziej gdy prowadzę, nie widzę własnych błędów mimo, że jestem ich świadom. Jakiś kursik by się przydał w przyszłosci, ale że kapusta idzie na remont chaty, to jedynie pomarzyć.
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Melvin wszystko ok ale z tą prawą ręką to nie tak. Łokciem zewnętrznej ręki również zapieramy się o bak tak jak kulano... nie może być nad wlewem.
No i mówiąc o śródstopiu mowa oczywiście o zewnętrznej nodze??
Power_bit gdzie zrobiłeś to pierwsze zdjęcie?
No i mówiąc o śródstopiu mowa oczywiście o zewnętrznej nodze??
Power_bit gdzie zrobiłeś to pierwsze zdjęcie?
Ostatnio edytowano 23/1/2013, 23:57 przez Jasiu123, łącznie edytowano 1 raz
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
dostałeś fotki? widzisz różnicę między swoją pozycją a pozycją na zdjęciu? prawda jest taka że np. można przycierać podnóżkami nie zamykając opon i nie schodząc na kolano a to wszystko wina złej pozycji...
Jasiu tak masz rację ręką też się zapieramy a śródstopie nogi zewnętrznej, chociaż tu nie jestem w 100% pewny tego jak trzymać nogę wewnętrzną i prawdę mówiąc nie pamiętam jak ją trzymałem ale na pewno nie na samych palcach bo to bardzo przeszkadza i ciężko tak utrzymać nogę przez dłuższy czas...
Jasiu tak masz rację ręką też się zapieramy a śródstopie nogi zewnętrznej, chociaż tu nie jestem w 100% pewny tego jak trzymać nogę wewnętrzną i prawdę mówiąc nie pamiętam jak ją trzymałem ale na pewno nie na samych palcach bo to bardzo przeszkadza i ciężko tak utrzymać nogę przez dłuższy czas...
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Tak, mam fotki. Oczywiście, że widzę różnice aczkolwiek należy wziąć pod uwagę, że FZS to nie przecinak i pozycja jest nieco inna, bardziej wyprostowana. Fakt, faktem wiem już w czym leży problem i będą nad tym pracował.
Fotka strzelona na wypisie MAN
Trochę mi szkoda tych gmoli, bo już raz uratowały mi maszynę:
(otwórz link)
Fotka strzelona na wypisie MAN
Trochę mi szkoda tych gmoli, bo już raz uratowały mi maszynę:

Ostatnio edytowano 24/1/2013, 00:10 przez power_bit, łącznie edytowano 1 raz
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
No to teraz się zgadza
"Trzymaj wewnętrzną nogę tak jakbyś chciał ją nabić na podnóżek" tak mówił mi gość który zjadł zęby na torze i tak też robię. Wygląda to tak że prawie wcale nie trzymam nogi wewnętrznej na podnóżku tylko przednią część buta na samej końcówce podnóżka. Ww gość miał aż dziury w podeszwach od podnóżków właśnie. Aha no i podobno najlepiej własną pozycje ocenić po sliderach. Jeśli jest przytarty na całej powierzchni równomiernie pozycja jest dobra.

"Trzymaj wewnętrzną nogę tak jakbyś chciał ją nabić na podnóżek" tak mówił mi gość który zjadł zęby na torze i tak też robię. Wygląda to tak że prawie wcale nie trzymam nogi wewnętrznej na podnóżku tylko przednią część buta na samej końcówce podnóżka. Ww gość miał aż dziury w podeszwach od podnóżków właśnie. Aha no i podobno najlepiej własną pozycje ocenić po sliderach. Jeśli jest przytarty na całej powierzchni równomiernie pozycja jest dobra.
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
Melvin, zarzuć fotkę, chcę widzieć ten łokieć nad bakiem, bo jak to wygląda tak jak myślę to wtf? ja latam, żę udem i łapą zewnętrzną 'przyklejam' się do moto. też o pozycji i o jeździe gówno wiem. ale łapsko nad bak?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
kaai już wyjaśniłem że cos pomieszałem przy opisywaniu, 2 posty wyżej, co do tego trzymania wewnętrznej nogi w ten sposób który opisujesz Jasiu to coś mi nie pasi, do edukuję się w temacie i dopiero zabiorę głos. prawda jest taka że co kierowca to jakieś inne pomysły na zmianę techniki, może i skuteczne ale niekoniecznie bezpieczne i wygodne.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości