Zobacz wÄ…tek - kranik GPZ 500
NAS Analytics TAG

kranik GPZ 500

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez madcap » 15/10/2012, 10:02

ja też odpuszczam sobie przepalanie
chodzić musi w diabła by silnik się dogrzał, bo odpalenie dla idei nic nie daje
za to by się nie zastały mechanizmy raz na tydień przepchycham kawałek, tak by tłoki się przesunęły po kilka cykli
jak odstawiam do zimowania, to zmieniam płyn chłodzący. olej wraz z filtrem, by przez zimę nie stał z tymi wszelkimi syfami z silnika, tylko na czysto
do tego pełna konserwacja - pędzel, hipol, wazelina biała i dzień przesmarowywania każdego elementu podatnego na korozję
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?


Postprzez Black-Ghost » 15/10/2012, 11:01

U mie stojąc w pokoju bardzo szybko sie nagrzewa (temperatura pokojowa 20C) Więc nie uważam aby coś miało mi sie przez to zepsuć. A jak sobie moto popracuje to i odrazu lepiej na duszy się robi. :) Przestańcie traktować motocykle jak zwykłe jezdzidła!!! Troche czułości i romantyzmu ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez klepy » 19/10/2012, 12:17

w myśl nie zakładania nowego wątku, chciałem zadać pytanie w sprawie wymiany płynu chłodniczego, a więc zabrałem się dzisiaj za wymianę płynu chłodniczego, wszystko pięknie wymieniłem, opłukałem zbiorniczek wyrównawczy wodą destylowaną i przy wlałem nowego (prestone) najpierw do wlewu do chłodnicy (weszło jakieś 1,2 l) a potem z 0,3 do zbiorniczka wyrównawczego, założyłem czache i odpaliłem, ku mojemu zdziwieniu zaczął wydobywać się dym (biały) z okolic chłodnicy. Zdjąłem ponownie czache i ten dym wydobywa się z górnej części chłodnicy. sprawdziłem zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. co wg Was jest nie tak?
klepy
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 3/8/2012, 13:09

Postprzez Invi » 19/10/2012, 12:42

A) Pozalewałeś chłodnice i paruje.

B) Źle zakręciłeś.

C) Masz dziurawą chłodnicę.

D) CoÅ› innego.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości




na górê