Zobacz wątek - Stukanie na tylnym kole r6 2003 przy niskich obrotach

Reklama

NAS Analytics TAG

Stukanie na tylnym kole r6 2003 przy niskich obrotach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Stukanie na tylnym kole r6 2003 przy niskich obrotach

Postprzez jabbar89 » 8/8/2012, 20:14

Swój temat chciałbym rozpocząć od przywitania się, bo pomimo że czytam forum od pewnego czasu, to nigdy nie udzielałem się w tematach :)

Mój problem wygląda następująco: dziś przy krótkiej przejażdżce zaobserwowałem stukanie "w tylnym kole" - czuć to na podnóżkach i pod tyłkiem. Stukanie to występuje przy niskich obrotach oraz przy ruszaniu i jest dosyć nieregularne. Nie widziałem żadnego podobnego tematu na forum, więc proszę o pomoc: co to może być? Oczywiście wiem, że diagnoza przez internet jest bardzo abstrakcyjna, ale dziś już do mechanika nie zdąże pojechać, a zmartwiłem się tym trochę.. :)

Dzięki z góry

edit:
mowa o r6 2003, tak jak w temacie
Ostatnio edytowano 9/8/2012, 20:12 przez jabbar89, łącznie edytowano 1 raz
jabbar89
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22/3/2012, 11:28


Postprzez grunder » 8/8/2012, 21:51

Czy jeśli przyspieszasz to stuki ustają, na pewno dochodzą z tyłu motocykla czy z dołu? Niech ktoś wsiądzie na Twój motocykl a ty biegni z boku, na dokładniejszą diagnoze.

Jak na razie to obstawiam krzywo ustawioną ośke od tylnego koła pod względem punktów/numerków po obu stronach motocykla.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez jabbar89 » 9/8/2012, 06:00

Tak, podczas przyspieszania stuki ustają, tak samo pojawiają się z powrotem przy zwalnianiu do niewielkich prędkości. Dziś postaram się sprawdzić skąd dokładnie dobiegają te stuki.
jabbar89
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22/3/2012, 11:28

Postprzez Vergon » 9/8/2012, 17:19

Sprawdź łożyska tylnego koła.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zxer » 9/8/2012, 17:31

Sciagnij tylne kolo i sprawdz czy oska i jej wszystke elementy sa ok. Sprawdz stan lozysk. Ewentualnie kup nowe lozyska bo to fajnie jezdzic ze swiadomoscia ze kolo obraca sie na swierzych czesciach. A koszt tez niedrogi. Moze cos z zebatka tylna
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez sonycbr77 » 11/8/2012, 10:48

a łancuch obstawiales? moze cos z napedem
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez RUTRA.RD » 14/8/2012, 09:06

wyczysc nasmaruj lancuch, sprawdz napiecie lancucha, sprawdz stan przedniej zebatki i jej dokrecenie no i te lozyska
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez nygus636 » 14/8/2012, 09:37

obstawiam łożysko w tylnym kole miałem podobną sytuacje w cbr 900! daj motor ma stojak zakręć kołem i będzie wiadomo co się zepsuło.
nygus636
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16/7/2012, 09:49
Lokalizacja: Złotoryja



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr