Zobacz wÄ…tek - Power Commander , Filtr K&N , Yoshimura.
NAS Analytics TAG

Power Commander , Filtr K&N , Yoshimura.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez kiokio » 8/8/2012, 20:47

Silniki motocyklowe ogólnie są mało podatne na tuning a to wynika z prostego faktu - fabryka wciska z tych silników średnio 150KM z litra to jest bardzo dużo (samochody maja średnio 2xmniej) taki silnik jest uważany za silnik niemal wyczynowy a mimo to ma zachowaną żywotność i użyteczność "cywilną". Twoje 86KM z 600ccm to dużo i raczej nie wież w bajki ze powercommander coś Ci pomoże, on Ci zmieni charakterystykę silnika, przesunie moment i tak jak koledzy piszą, jeśli da Ci te 10KM to przy granicznych obrotach a przy codziennym użytkowaniu ich nie poczujesz. Efekt 10KM uzyskasz zmieniajac przednią zębatke na mniejsza (zmien o 1 ząb to zostawisz oryginalny łancuch), skrucą Ci sie nieznacznie biegi ale zyskasz sporo na dynamice. Ja bym od tego zaczynał i potestował koszt zębatki to 50pln.
kiokio
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 8/7/2012, 14:04
Lokalizacja: Legionowo


Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości




na górê