Sportowy wygląd,rzędowa czwórka dla początkującego- GSX650F?
Posty: 56
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Sportowy wygląd,rzędowa czwórka dla początkującego- GSX650F?
Szukam już od pewnego czasu motocykla , podobają mi się wizualnie sportowe motocykle i bardzo mi zależy aby silnik były to 4 cylindry w rzędzie , po prostu chodzi o ten dźwięk uważam za najpiękniejszy jaki może istnieć
To będzie pierwsze poważne moto ale jeździłem już odrobinę na 600'tkach.
Na samym początku chcialem kupić jeden z nielicznych nakedów jakie mi się podobają czyli yamaha mt-03 jednak silnik to singiel i moc jest bardzo niska.
Następnie myślałem że kupię fazera lub horneta mimo że wizualnie mi się nie podobają i obawiam się słabej aerodynamiki przy większych prędkościach jednak są lekkie zwrotne i mają całkiem konkretny zapas mocy.
Później się nakręciłem na CBR F4i bo znajomy taką kupił na początek jednak obawiałem się zbyt dużej mocy i trudności w kierowaniu nią. Już zrezygnowany miałem wrócić do poszukiwań wśród tego co na samym pocozątku albo że będę kupował er-6f(niestety silnik to r2) gdy natrafiłem się na gsx650f i aż mnie zszokowało.
Czy trafiłem na idealny motocykl? Wygląd z przodu i po bokach jak gixxer k4, tył mi się nie podoba ale zawsze można lampę wymienić itp.Moc tylko 77 koni i do tego liniowo rosnąca.
Prędkość taka jaką potrzebuję czyli da się jechać 180km/h nie piłując go na obrotach prawie maksymalnych tylko jadąc tak trasą(zamierzam czasami jeździć autostradami) w dodatku cena jest w moim zasięgu i egzemplarze są dosyć nowe.
Domyślam się że motocykl ma jakies minusy np będziecie mówić że dużo waży itd ale chciałbym usłyszeć waszą opinię na jego temat jakie ma wady i zalety oraz czy jest coś alternatywnego co spełnia moje wymagania tzn r4, wygląd sporta lecz spokojniejsza moc i zachowanie.
Oczywiście ankieta:
- Jakie masz doświadczenie?Po kolei to z 1 000km na simsonie + pare set na jakiś skuterkach, następnie było z 1 000 na DT80 lecz brakowało mi mocy i do chwili obecnej jeźdżę na skuterze 125 2T około 20 konnym, zrobiłem na nim około 6 000km.Pozatym kilka przejażdżek na hornecie i z 300km na pożyczonym fazerze.
- Wiek, waga, wzrost, 18lat 77kg 182cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla : Codziennie do szkoły pare km przez miasto, codziennie jakieś krótkie przejażdzki po mieście żeby pozałatwiać sprawy(góra 30km).Raz na pare dni i w weekendy jakieś dłuższe wypady żeby polatać dla przyjemności w takie trasy około 100-200km. 30% czasu jazda z pasażerką zarówno po mieście jak i w trasie.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? Na ile mi czas pozwoli.Skuterem około 3-4 tys. robiłem więc takim sprzętem może 6-8 tys. ?
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? Na motocykl nie chciałbym wydawać za dużo bo to pierwsze moto, myślę że chciałbym go zamknąć w cenie poniżej 15 tys zł. na ciuchy w innym dziale forum ustaliliśmy że przeznaczę 7k i w tym tygodniu pojadę do sklepu coś po przymierzać i może już część rzeczy kupić.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Ile będzie trzena, chciałbym żeby był niemal bezawaryjny ale na serwisy i części exploatacyjne wydam ile trzeba.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe,
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? CBR f4i jednak zdaję sobie sprawę że troche za mocna na początek, oczywiście GSX650F.
z nie-sportów to wizualnie mt-03,er-6n,er-6f
pod względem silnika i prowadzenia fazer oraz hornet, również suzuki gsr 600.
Dodam że chciałbym motocykl kupić od osoby prywatnej a nie handlarza,zależy mi na sportowym wydechu więc jak kupie z seryjnym to od razu dając go na serwis zajmę się zmianą wydechu.Motocykl chciałbym kupić na jesień ponieważ podobno wtedy są najtańsze więc zacząłbym już powoli szukać i czekał wrzesień/październik na okazje i jechał go wtedy kupić.

To będzie pierwsze poważne moto ale jeździłem już odrobinę na 600'tkach.
Na samym początku chcialem kupić jeden z nielicznych nakedów jakie mi się podobają czyli yamaha mt-03 jednak silnik to singiel i moc jest bardzo niska.
Następnie myślałem że kupię fazera lub horneta mimo że wizualnie mi się nie podobają i obawiam się słabej aerodynamiki przy większych prędkościach jednak są lekkie zwrotne i mają całkiem konkretny zapas mocy.
Później się nakręciłem na CBR F4i bo znajomy taką kupił na początek jednak obawiałem się zbyt dużej mocy i trudności w kierowaniu nią. Już zrezygnowany miałem wrócić do poszukiwań wśród tego co na samym pocozątku albo że będę kupował er-6f(niestety silnik to r2) gdy natrafiłem się na gsx650f i aż mnie zszokowało.
Czy trafiłem na idealny motocykl? Wygląd z przodu i po bokach jak gixxer k4, tył mi się nie podoba ale zawsze można lampę wymienić itp.Moc tylko 77 koni i do tego liniowo rosnąca.
Prędkość taka jaką potrzebuję czyli da się jechać 180km/h nie piłując go na obrotach prawie maksymalnych tylko jadąc tak trasą(zamierzam czasami jeździć autostradami) w dodatku cena jest w moim zasięgu i egzemplarze są dosyć nowe.
Domyślam się że motocykl ma jakies minusy np będziecie mówić że dużo waży itd ale chciałbym usłyszeć waszą opinię na jego temat jakie ma wady i zalety oraz czy jest coś alternatywnego co spełnia moje wymagania tzn r4, wygląd sporta lecz spokojniejsza moc i zachowanie.
Oczywiście ankieta:
- Jakie masz doświadczenie?Po kolei to z 1 000km na simsonie + pare set na jakiś skuterkach, następnie było z 1 000 na DT80 lecz brakowało mi mocy i do chwili obecnej jeźdżę na skuterze 125 2T około 20 konnym, zrobiłem na nim około 6 000km.Pozatym kilka przejażdżek na hornecie i z 300km na pożyczonym fazerze.
- Wiek, waga, wzrost, 18lat 77kg 182cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla : Codziennie do szkoły pare km przez miasto, codziennie jakieś krótkie przejażdzki po mieście żeby pozałatwiać sprawy(góra 30km).Raz na pare dni i w weekendy jakieś dłuższe wypady żeby polatać dla przyjemności w takie trasy około 100-200km. 30% czasu jazda z pasażerką zarówno po mieście jak i w trasie.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? Na ile mi czas pozwoli.Skuterem około 3-4 tys. robiłem więc takim sprzętem może 6-8 tys. ?
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? Na motocykl nie chciałbym wydawać za dużo bo to pierwsze moto, myślę że chciałbym go zamknąć w cenie poniżej 15 tys zł. na ciuchy w innym dziale forum ustaliliśmy że przeznaczę 7k i w tym tygodniu pojadę do sklepu coś po przymierzać i może już część rzeczy kupić.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Ile będzie trzena, chciałbym żeby był niemal bezawaryjny ale na serwisy i części exploatacyjne wydam ile trzeba.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe,
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? CBR f4i jednak zdaję sobie sprawę że troche za mocna na początek, oczywiście GSX650F.
z nie-sportów to wizualnie mt-03,er-6n,er-6f
pod względem silnika i prowadzenia fazer oraz hornet, również suzuki gsr 600.
Dodam że chciałbym motocykl kupić od osoby prywatnej a nie handlarza,zależy mi na sportowym wydechu więc jak kupie z seryjnym to od razu dając go na serwis zajmę się zmianą wydechu.Motocykl chciałbym kupić na jesień ponieważ podobno wtedy są najtańsze więc zacząłbym już powoli szukać i czekał wrzesień/październik na okazje i jechał go wtedy kupić.
- cup12552
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46
"i obawiam się słabej aerodynamiki przy większych prędkościach". Stary glupoty gadasz. Lecialem moim fazim 2 zlote 35 groszy, nie odczulem zeby jakos slabo szedl, a dodam ze mam wyzsza szybe, co zwieksza opor.
Co do tematu gsxf piekny moto, chcialem kiedys kupic b650 (gsxf bez bocznych owiewek). Moto pieknie chodzi, jeszcze na akcesoryjnym wydechu, cudowny terrorysta ! Nie jest cichym moto, dla mnie to jest zaleta, slyszec piekny dzwiek r4. FZ6 troche za cichy jest na seryjnym kominie.
Dobra sztuka nie stanieje po sezonie, dobra sztuka trzyma cene, nikt nie zmniejszy ceny zadbanego moto tylko i wylacznie dlatego ze jest jesien.
Co do tematu gsxf piekny moto, chcialem kiedys kupic b650 (gsxf bez bocznych owiewek). Moto pieknie chodzi, jeszcze na akcesoryjnym wydechu, cudowny terrorysta ! Nie jest cichym moto, dla mnie to jest zaleta, slyszec piekny dzwiek r4. FZ6 troche za cichy jest na seryjnym kominie.
Dobra sztuka nie stanieje po sezonie, dobra sztuka trzyma cene, nikt nie zmniejszy ceny zadbanego moto tylko i wylacznie dlatego ze jest jesien.
-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
dzięki za odpowiedź
Odnośnie słabej aerodynamiki miałem na myśli nakedy typu hornet itd, pozatym ja się nie boje że będzie słabo szedł ale że będzie nie przyjemnie i mimo że na chwile będę się mógł bujnąć i do 200 to jazda będzie bardzo nieprzyjemna i będę starał się nie przekraczać 120 tak jak ma właściciel horneta na ktorym jeździłem.
Właśnie mi pasuje to że ma wszystkie owieki, przód tył pod silnikiem i boki bo m i się to bardzo podoba wizualnie (tzn tył z gsxf'ie mi się nie podoba ale jak się zamontuje LEDową lampę przełoży błotnik na taki mały tuż nad kołem, tak samo rejestracja to może być nieźle.
Właśnie dlatego mi się fazer nie podoba wizualnie bo mimo że patrząc z przodu i tyłu wygląda pięknie to z profilu mi się wydaje trochę "doklejony" ten dziub.
Dlatego cenie że tu jest cała zabudowa owiewek, troche się obawiam że nie sprawdzi się do jazdy po mieście ale w testach wszyscy pisali o wdzięcznym zawieszeniu więc może nie będzie tak źle.
A jeździłes takim kiedyś ? Jeśli tak to możesz powiedziec coś o prowadzeniu i przyspieszeniu ? Zrobiłem pare set km na fazerze również 2004 wersja s więc jak porównałbyś do swojego to by było super

Odnośnie słabej aerodynamiki miałem na myśli nakedy typu hornet itd, pozatym ja się nie boje że będzie słabo szedł ale że będzie nie przyjemnie i mimo że na chwile będę się mógł bujnąć i do 200 to jazda będzie bardzo nieprzyjemna i będę starał się nie przekraczać 120 tak jak ma właściciel horneta na ktorym jeździłem.
Właśnie mi pasuje to że ma wszystkie owieki, przód tył pod silnikiem i boki bo m i się to bardzo podoba wizualnie (tzn tył z gsxf'ie mi się nie podoba ale jak się zamontuje LEDową lampę przełoży błotnik na taki mały tuż nad kołem, tak samo rejestracja to może być nieźle.
Właśnie dlatego mi się fazer nie podoba wizualnie bo mimo że patrząc z przodu i tyłu wygląda pięknie to z profilu mi się wydaje trochę "doklejony" ten dziub.
Dlatego cenie że tu jest cała zabudowa owiewek, troche się obawiam że nie sprawdzi się do jazdy po mieście ale w testach wszyscy pisali o wdzięcznym zawieszeniu więc może nie będzie tak źle.
A jeździłes takim kiedyś ? Jeśli tak to możesz powiedziec coś o prowadzeniu i przyspieszeniu ? Zrobiłem pare set km na fazerze również 2004 wersja s więc jak porównałbyś do swojego to by było super

- cup12552
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46
Mialem okazje przejechac sie na b650 z 2006 bodajze roku, to byl jeszcze ten z olejakiem na gaznikach. Mialem go kupowac, wiec robilem jazde probna. Powiem Ci ze fajnie mi sie go prowadzilo, choc zrobilem raptem kilka km. Docisnalem go wtedy chyba tylko do złoty 40, ale moment pojawialo sie na budziku
Przyspieszeniem powiem ze zbytnio nie odstaje od fz6. Fakt ma krotsza jedynke, ale osiagi porownywalne (roznia sie odczuciem tego przyspieszenia, bardziej je czuc w fz6). Masy nie czuc. No i w dzwieku mozna sie zakochac. Zaleta jest jeszcze analogowy obrotomierz. W fz6 jest elektroniczny, troche na poczatku wkurza, ale juz sie przyzwyczailem. Aha no i wydaje mi sie ze na bandycie bylo mi wygodniej. Hele troszke slabsze niz fz6 (moje odczucie).
W porownaniu z fz6 po mocnym odkreceniu na 1nce nie czuc takiego powera, wiadomo wieksza masa. Przyspieza bardziej liniowo niz fazer, ktory nagle dostaje swira przy gornych cyferkach obrotomierza. No i na kolo musisz sie raczej postarac zeby wydrzec, co fz6 nie jest trudne
Fz6 wyglada o niebo lepiej z wyzsza szyba, zobacz sobie.
No i na scigaczu kiedys bylo porownanie fz6 nowszego modelu, b650 na wtrysku i f800. Zobacz sobie ten artykul
http://www.scigacz.pl/F800S,vs,FZ6,Faze ... ,3939.html

W porownaniu z fz6 po mocnym odkreceniu na 1nce nie czuc takiego powera, wiadomo wieksza masa. Przyspieza bardziej liniowo niz fazer, ktory nagle dostaje swira przy gornych cyferkach obrotomierza. No i na kolo musisz sie raczej postarac zeby wydrzec, co fz6 nie jest trudne

Fz6 wyglada o niebo lepiej z wyzsza szyba, zobacz sobie.
No i na scigaczu kiedys bylo porownanie fz6 nowszego modelu, b650 na wtrysku i f800. Zobacz sobie ten artykul

http://www.scigacz.pl/F800S,vs,FZ6,Faze ... ,3939.html
-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Re: Sportowy wygląd,rzędowa czwórka dla początkującego- GSX6
cup12552 napisał(a):gsx650f
Ciężka, niezbyt poręczna krowa. Bez sensu do nauki.
cup12552 napisał(a): Wygląd z przodu i po bokach jak gixxer k4,

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Ale na innym forum czytałem, że mimo iż cięższa krowa od gs500 to lepiej wyważona i stabilniej się jedzie. Prawda li to czy konfabulacja?
-
Darayavahus - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 29/7/2012, 18:09
Oczywiście, że lepiej wyważona i stabilniej jeździ, ale to min. dlatego, że to ciężka krowa
Tu nie chodzi o stabilność, tutaj chodzi o opanowanie tej masy w złożeniach i przy małych prędkościach (będziesz miał prawdopodobnie blokadę psychiczną przed złożeniem motocykla), wiadomo też się nauczysz, ale to będzie wymagało więcej czasu.

-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Krmtzzz dzięki za obszerny komentarz, a jak Ci się skaładało w zakręty oba moto? na fz6 nie było źle z tymi zakrętami
"Ciężka, niezbyt poręczna krowa. Bez sensu do nauki. "
Polecisz coś alternatywnego spełniającego moje wymagania(4 cylindry w rzędzie,wygląd sporta)??
Wydaje mi się że jeśli nie kupować cbr to nie ma nic dobrego spełniającego te wymagania,
wydaje mi się również że nie będę miał obad psychicznych podczas skladania się do zakrętu bo na fazerze problemów nie miałem

"Ciężka, niezbyt poręczna krowa. Bez sensu do nauki. "
Polecisz coś alternatywnego spełniającego moje wymagania(4 cylindry w rzędzie,wygląd sporta)??
Wydaje mi się że jeśli nie kupować cbr to nie ma nic dobrego spełniającego te wymagania,
wydaje mi się również że nie będę miał obad psychicznych podczas skladania się do zakrętu bo na fazerze problemów nie miałem

- cup12552
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
fazerem to wiem, w ostateczności mogę kupić fazera ale troche mi sie nie podoba to że przednia owiewka wydaje się być "dołożona" do nakeda, jakoś że całość nie jest obudowa plastkiem tylko tak dziwnie.Po prostu optycznie gsx podoba mi się 100 razy bardziej. Może ktoś z forum go ma i się wypowie na jego temat?
@up Z750R jest super,mimo że to nie "ścigacz" brak plastików mi nie przeszkadza(przynajmniej wizualnie) niestety chyba nie dawno dopiero wyszedł i najtańsze egzemplarze zaczynają się od 22 000zł. z racji że to będzie mój pierwszy motocykl chciałbym wydać max 15 000 zł
@up Z750R jest super,mimo że to nie "ścigacz" brak plastików mi nie przeszkadza(przynajmniej wizualnie) niestety chyba nie dawno dopiero wyszedł i najtańsze egzemplarze zaczynają się od 22 000zł. z racji że to będzie mój pierwszy motocykl chciałbym wydać max 15 000 zł
- cup12552
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46
No to popatrz za zwykłem Z750 bez R na końcu
Moim zdaniem bije GSX-F na głowe bo to zwykły bandit ubrany w owiewki 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Nie rozumiem czemu mu odradzanie gsxfa. Motocykl dobry, a to że kawał kloca to ma tez swoją zaletę. Jak się przezwycięży i zacznie go kłaść to potem każdym moto będzie rzucał jak będzie chciał. No ale coż tak mi się wydaje, ale jak jest na prawdę to nie jestem pewien.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
No właśnie te owiewki mi się niesamowicie podobają, poza tym boję się że nakedem nie będzie się dało dłuższą chwilę jechać z większą prędkością typu 160 -180 że conajwyżej na chwilę będę się mógł tak rozpędzić i będę wracał do normalnej prędkości.
Z750 wygląda wspaniale(zwłaszcza zielona wersja) , brzmi wspaniale, moc troche duża,myślicie że ogarnę na pierwsze poważne moto?
Trochę boję się też braku owiewek ale to już czekam na wasze opinie.
Musze przejżeć wszystko co jest na allegro ustawić odpowiednio kryteria wyszukiwania i zasubskrybować zeby mi się wyświetlało od razu jak się nowa aukcja pojawi ze śląskiego.
http://allegro.pl/kawasaki-z750-z-750-2 ... 58172.html będę szukał czegos w tym stylu(ta cena,ten rok, będę się starał jednak żeby był od prywatnej osoby a nie handlarza i najlepiej też zielony kolor)
@up, też mi się wydaje że dałbym radę, na fazerze po tych 300km już mi coś szło w zakrętach wydaje mi się że po 1 000 już bym go nieźle prowadził
może nie na kolano ale całkiem porządnie.Wydaje mi się że po góra 2 000 takiego ciężkiego gsxf'a nauczyłbym się kłaść.
Z750 wygląda wspaniale(zwłaszcza zielona wersja) , brzmi wspaniale, moc troche duża,myślicie że ogarnę na pierwsze poważne moto?
Trochę boję się też braku owiewek ale to już czekam na wasze opinie.
Musze przejżeć wszystko co jest na allegro ustawić odpowiednio kryteria wyszukiwania i zasubskrybować zeby mi się wyświetlało od razu jak się nowa aukcja pojawi ze śląskiego.
http://allegro.pl/kawasaki-z750-z-750-2 ... 58172.html będę szukał czegos w tym stylu(ta cena,ten rok, będę się starał jednak żeby był od prywatnej osoby a nie handlarza i najlepiej też zielony kolor)
@up, też mi się wydaje że dałbym radę, na fazerze po tych 300km już mi coś szło w zakrętach wydaje mi się że po 1 000 już bym go nieźle prowadził

- cup12552
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46
Nie sluchaj sie ich , GSX F 650 to swietne moto , jedyny minus to waga ale 200kg nie jest az takie straszne..
Moto z wygladu bardzo fajne , fajny turystyk z sportowym pazurem. Ma 86 km , 650cc szybko Ci sie nie znudzi , a jak bedziesz dbal to bedzie jezdzil wiecznosc..nie poruwnujcie FAZERA do GSXF..praktycznie GSXF ma same plusy , dobre prowadzenie , osiagi w supelnosci wystarczajace , cudowny wyglad jak dla mnie , super czytelne zegary , turystyk o sportowym wygladzie a minus to waga ale spokojnie ogarniesz.
Podoba Ci sie , to zobacz na zywo , przejedz sie i spodoba sie to kup.
Mi sie osobiscie bardzo podoba..
A dzieki swojej masie , lepiej sie prowadzi "klei" sie do asfaltu i lepiej sie prowadzi.
Z750 to dla Ciebie za duzo.
Moto z wygladu bardzo fajne , fajny turystyk z sportowym pazurem. Ma 86 km , 650cc szybko Ci sie nie znudzi , a jak bedziesz dbal to bedzie jezdzil wiecznosc..nie poruwnujcie FAZERA do GSXF..praktycznie GSXF ma same plusy , dobre prowadzenie , osiagi w supelnosci wystarczajace , cudowny wyglad jak dla mnie , super czytelne zegary , turystyk o sportowym wygladzie a minus to waga ale spokojnie ogarniesz.
Podoba Ci sie , to zobacz na zywo , przejedz sie i spodoba sie to kup.
Mi sie osobiscie bardzo podoba..
A dzieki swojej masie , lepiej sie prowadzi "klei" sie do asfaltu i lepiej sie prowadzi.
Z750 to dla Ciebie za duzo.
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
wadą gsxf'a jest też to że jest ich tak mało, tylko jeden z mojego województwa i to nie za ciekawy, subskrybuje je i jak sie coś nowego pojawi to na pewno pojadę jednak fajnie jakby się też znalazła jakaś alternatywa.
Maniak, jeździłeś na gsx650f'ie?
Maniak, jeździłeś na gsx650f'ie?
- cup12552
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46
Nie jezdzilem , ale widziaalem go na zywo na zlocie i musze przyznac ze piekna maszyna i slyszalem duzo dobrych opini do nich. Nie sugeruj sie tym ze masz daleko gdzies jechac..za dobrym , pewnym sprzetem trzeba sie troche oblatac.
Ludzie zeby znaleźć dobry sprzet jezdza po 450 km w jedna strone.
Ludzie zeby znaleźć dobry sprzet jezdza po 450 km w jedna strone.

Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
no ja ustawiłem subskrypcje na allegro na wszystkie poniżej 15 000zł które się pojawią, jak wejdzie nowa aukcja to będę wiedział.
A pomijając wygląd faktycznie fazer byłby lepszy do nauki jazdy? Bo mogę szukać ciekawych aukcji kilku motocykli naraz...
A pomijając wygląd faktycznie fazer byłby lepszy do nauki jazdy? Bo mogę szukać ciekawych aukcji kilku motocykli naraz...
- cup12552
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46
Jeden i drugi moto sa dosc podobne, przeczyales test
?? Kwestia tego co ci sie bardziej spodoba, musisz pojechac i sie przejechac kazdym
Widzisz, ja latalem za b650, bylem na niego napalony, we francji sporo ogladalem. Przyjechalem do pl, ogladnalem jedna sztuke. Na nast dzien mialem po nia jechac. Przed wyjazdem jeszcze znalazlem na allegro fz6 po drodze, wstapilem i wrocilem do domu z fz6 jednak. Mi bardziej spasowal
Kwestia co kto potrzebuje i co komu sie podoba.



-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Czytałem test, nieźle chwalą tego bandita, wizualnie mi się gsx podoba dużo bardziej, fajnie ze jest też troche słabszy bo łatwiej mi się będzie nauczyć a jak już będę dobrze ogarniał kupie już jakiegoś typowego sporta
Wszystkie tego typu moto palą około 7l/100km?

Wszystkie tego typu moto palą około 7l/100km?
- cup12552
- Świeżak
- Posty: 164
- Dołączył(a): 6/10/2009, 20:46
Posty: 56
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości