[Aktualności] Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie...
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie...
Dyskusja na temat: Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie elektroniczny amortyzator skrętu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie elektroniczny amortyzator skrętu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie elektroniczny amortyzator skrętu
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bzdura. Jest tak, jak jest napisane. Jedziesz powoli, amor ingeruje slabo. Jedziesz szybko, amor ingeruje mocno.<br><hr>MarcinKomentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No niestety Boczo tak się przykłada do tematu jak do dbania o swoje motoKomentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I tak jak napisalem - takie zachowanie to bylaby zadna nowosc. A ten amortyzator to JEST cos nowego i dlatego nie dziala tak jak rozwiazania znane z rynku. Prosze, oto oryginalny tekst:Komentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>Komentatorzy napisał(a):Bzdura. Jest tak, jak jest napisane. Jedziesz powoli, amor ingeruje slabo. Jedziesz szybko, amor ingeruje mocno.<br><hr>Marcin<br>
"Unlike previous electronic steering damper designs, this new Ohlins unit fitted to the otherwise-unchanged 2013 Kawasaki ZX-10R uses acceleration and deceleration data, in addition to speed, to inform damping rates. The idea here is simple — propensity for instability increases not just with speed, but with the rate that speed is changing too. Higher damping rates are needed just as much at 55mph as they are at 155, if the bike is accelerating or slowing rapidly. By adding that data to the algorithm, Ohlins and Kawasaki are able to keep steering effort low, while expanding safety to lower speeds. Using data like this is made easier by the adoption of traction control, which already gathers the data from wheel speed sensors."<br><hr>KGr.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jedziesz szybko, awaria w instalacji, karetka jedzie szybko.<br><hr>MłodyKomentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>Komentatorzy napisał(a):Bzdura. Jest tak, jak jest napisane. Jedziesz powoli, amor ingeruje slabo. Jedziesz szybko, amor ingeruje mocno.<br><hr>Marcin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdyby to było BMW a tym bardziej Ducati to awaria elektronik a przynajmiej błądi, rzecz powszednia.<br><hr>GośćKomentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>Komentatorzy napisał(a):Bzdura. Jest tak, jak jest napisane. Jedziesz powoli, amor ingeruje slabo. Jedziesz szybko, amor ingeruje mocno.<br><hr>Marcin<br>Komentatorzy napisał(a):Jedziesz szybko, awaria w instalacji, karetka jedzie szybko.<br><hr>Młody<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości