Pierwszy motocykl - ekonomiczny, zwrotny i d. wyglÄ…dajÄ…cy
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Niestety, Suzuki GSF 400 Bandit jest już chyba nieprodukowany. Wszystkie oferowane egzemplarze, które znalazłem miały 10 i więcej lat. Silnik ma dużą moc i jest (podobno) niezniszczalny, ale żłopie nawet 6 l/100 km.
Wiem, że to trochÄ™ Å›mieszne – kupujÄ™ motocykl, a szczypiÄ™ siÄ™ ze spalaniem. Niestety, wÅ‚oskie ceny paliw sÄ… bardzo wysokie – prawie 2 euro za litr benzyny, a ja bÄ™dÄ™ jeździÅ‚ naprawdÄ™ sporo.
Wiem, że to trochÄ™ Å›mieszne – kupujÄ™ motocykl, a szczypiÄ™ siÄ™ ze spalaniem. Niestety, wÅ‚oskie ceny paliw sÄ… bardzo wysokie – prawie 2 euro za litr benzyny, a ja bÄ™dÄ™ jeździÅ‚ naprawdÄ™ sporo.
- karman
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06
Pierwsze słysze o motocyklu z bezpośrednim wtryskiem paliwa
Silnik GDI chciał zastosowac Amerykański Motus ale jakoś ten temat nie przeszedł. Zostają ci motocykle ze zwykłym wtryskiem paliwa (pośrednim do układu dolotowego)
Ja bym jednak obstawił Ninje 250 ew Kawe ER6F , myśle że moto mimo 2 cylindrów powinno zaspokoic sie mała iloscia paliwa przy spokojnej jezdzie a i w 2 bedzie jezdzic lepiej niz nie jedna 500
Poszukaj o spalaniu w ER6f



"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
No niestety najbardziej niezawodny wtrysk to wtrysk pośredni stosowany na szeroką skale w silnikach bęzynowych. Są oczywiscie bęzynówki z bezpośrednim wtryskiem paliwa np mitsubishi carisma GDI ale podobno są problemy z nadmiarem nagaru w komorze spalania i nie ma to takiego szerokiego zastosowania jak w Silnikach diesla Comon Rail
W motocyklach jeśli jest wtrysk wielopunktowy to czasem są dwa lub jeden wtryskiwacz na cylinder ale wszystkie do układu dolotowego w którym miesza sie odpowiednia dawka paliwa z dawką powietrza a potem trafia do cylindra poprzez otwardy zawór no i jak to dalej bywa następuja 4 cykle ktore pewnie są ci znane jeśli masz jakie kolwiek pojecie o silnikach 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Wiem, że pośredni wtrysk paliwa jest bardziej niezawodny, ale w samochodach upowszechnia się bezpośredni. Myślałem, iż w motocyklach również.
Jednak zgodzisz, że zarówno pośredni i bezpośredni wtrysk są dużo bardziej oszczędne niż gaźnik. Oczywiście, gaźnik może być oszczędny, gdy zostanie idealnie wyregulowany i tak co 100 km...
Jednak zgodzisz, że zarówno pośredni i bezpośredni wtrysk są dużo bardziej oszczędne niż gaźnik. Oczywiście, gaźnik może być oszczędny, gdy zostanie idealnie wyregulowany i tak co 100 km...
- karman
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06
Powiedz mi na jakim przykładzie stwierdzasz że wtrysk bezpośredni w silniku bęzynowym jest bardziej rozpowszechniany jak pośredni?? Chyba mówisz o dieslu
Co do gaźnika i wtrysku to owszem wtrysk jest oszczedniejszy ale bardzo niewiele. Trzeba byc mistrzem ekonomicznej jazdy żeby odczuc wyraźna różnice, jak ktoś jezdzi dynamicznie to i zarówno wtrysk paliwa jak i gaźnik zjedzą spore ilosci bęzyny 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Nie przesadzajmy juz z ta regulacja gaznikow - takie rzeczy robi sie raz na 2 - 3 lata a nie co 100 km. Ja to zrobilem dopiero po siedmiu latach z powodu malego przebiegu jaki wykrecilem i wcale nie z powodu wysokiego spalania.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Stać Cię na motor za 20 tys, a oszczędzasz sobie fajnych motocykli, tylko dlatego że palą litr więcej ? Paranoja
Celuj w jakąś 500 albo rozprężoną 600. Kawasaki er5 , er6, suzuki gsr 600, gs 500, honda cbf 600.

Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Duriv napisał(a):Stać Cię na motor za 20 tys, a oszczędzasz sobie fajnych motocykli, tylko dlatego że palą litr więcej ? ParanojaCeluj w jakąś 500 albo rozprężoną 600. Kawasaki er5 , er6, suzuki gsr 600, gs 500, honda cbf 600.
CaÅ‚y czas siÄ™ nad tym zastanawiam. WÅ‚aÅ›nie policzyÅ‚em, że rocznie bÄ™dÄ™ pokonywaÅ‚ do 40 tyÅ›. km. Spalanie mniejsze tylko o 1 l/100 km. to oszczÄ™dność maksymalnie 3 000 zÅ‚otych – i dużo i nie dużo. Faktycznie maszyny o pojemnoÅ›ci 500 i 600 ccm wyglÄ…dajÄ… bardziej rasowo.


- karman
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06
Panie i Panowie, tylko spokojnie.
Pamiętajcie, że ja będę jeździł dynamicznie, ale bardzo spokojnie. Żadnych sprintów spod świateł, żadnego wyprzedzania na trzeciego, żadnej walki o pole position. Mocy i momentu obrotowego potrzebuję jedynie do bezpiecznej jazdy oraz sprawnego manewrowania. Nie chcę, aby zabrakło mi przyspieszenia podczas wyprzedzania albo prędkości na autostradzie (maks. 130 km/h).
Pytanie dodatkowe: czy do spokojnej, miejskiej jazdy naprawdę niezbędny jest specjalny strój motocyklowy? Nie chcę oszczędzać na bezpieczeństwie, ale dużo trenuję i szybko zwiększam moje wymiary. Strój byłby na jeden sezon, może nawet pół.

Pytanie dodatkowe: czy do spokojnej, miejskiej jazdy naprawdę niezbędny jest specjalny strój motocyklowy? Nie chcę oszczędzać na bezpieczeństwie, ale dużo trenuję i szybko zwiększam moje wymiary. Strój byłby na jeden sezon, może nawet pół.
- karman
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06
tak naprawdę, 500 też nie wygląda tak rasowo.. Na cholere? Liczyć sobie możesz, i tak wychodzi zawsze inaczej
Weź poprawkę +/- 15 tys km. Poza tym tak na liczbach moc mało Ci powie. Jak latasz w trasie, kur*ica Cię weźmie prędzej czy później.

Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Kaai, ja to latam M900 (niech Ci mama poczyta katalog do snu to będziesz wiedzial o czym mowa)...wczesniej xtz 750 czy LC4 620 SC, rowerem to może jezdziłes ty i dalej jezdzisz, skoro CB 500 wywołuje u ciebie aż takie emocje...
Karman, do stylu jazdy który opisujesz to Ninja 250/cbr 250 spokojnie dadzą rade....a strój to głównie bezpieczeństwo i warunki atmosferyczne. Życzę owocnych łowów.
Karman, do stylu jazdy który opisujesz to Ninja 250/cbr 250 spokojnie dadzą rade....a strój to głównie bezpieczeństwo i warunki atmosferyczne. Życzę owocnych łowów.
It's not abt bike...but abt rider...
- Deviator
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
- Lokalizacja: Mazowsze
Jesteś niepoważny, naprawdę, skoro dla ciebie 250 i 500 to to samo.
Do założyciela, kupuj 250 jak ci radzi deviator, ale jak będziesz musiał wyprzedzić 3-4 tiry na 250ccm jadąc w 2 osoby, to ci życzę powodzenia.
Do założyciela, kupuj 250 jak ci radzi deviator, ale jak będziesz musiał wyprzedzić 3-4 tiry na 250ccm jadąc w 2 osoby, to ci życzę powodzenia.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Wiem, że strój chroni przed niekorzystanymi warunkami atmosferycznymi i podnosi bezpieczeÅ„stwo jazdy. Ja pytam o praktykÄ™ – dzieciaki na motorowerach 50 ccm. gnajÄ… 45 km/h i wiÄ™cej w samych kaskach chiÅ„skiej roboty. Czy spokojnÄ…, kulturalnÄ… jazdÄ™ mogÄ™ zacząć bez specjalnego stroju? Jeżeli tak, to co jest niezbÄ™dne, oczywiÅ›cie poza dobrym kaskiem? Pytam o rÄ™kawice, protektory kolan itp.
Przeglądarm oferty i prawdopodobnie skończy się na Kawasaki Ninja 250R albo Hondzie CBR250R.
Przeglądarm oferty i prawdopodobnie skończy się na Kawasaki Ninja 250R albo Hondzie CBR250R.
- karman
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06
Generalnie to na miasto wystarczy Ci jakas kurtka, rękawiczki i w miare dobry kask(na tym nie warto oszczędzać), gdy przebywałem w ciepłych krajach gdzie tem. rzadko spadała poniżej 30 stopni, to po mieście nieraz jezdziłem w koszulce i dzinsach....co do butów to kwestia upodobań, ja np. wole jezdzić w motocyklowych, ale używam krótkich miejskich góra za kostkę, umożliwiających swobodne poruszanie się bez moto.
Co innego trasy, tu warto juz się wyposażyc...
Co innego trasy, tu warto juz się wyposażyc...
It's not abt bike...but abt rider...
- Deviator
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
- Lokalizacja: Mazowsze
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości