Zobacz wÄ…tek - Pierwszy motocykl - ekonomiczny, zwrotny i d. wyglÄ…dajÄ…cy
NAS Analytics TAG

Pierwszy motocykl - ekonomiczny, zwrotny i d. wyglÄ…dajÄ…cy

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Kaai » 17/6/2012, 13:53

Jesteś niepoważny, naprawdę, skoro dla ciebie 250 i 500 to to samo.
Do założyciela, kupuj 250 jak ci radzi deviator, ale jak będziesz musiał wyprzedzić 3-4 tiry na 250ccm jadąc w 2 osoby, to ci życzę powodzenia.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18


Postprzez karman » 17/6/2012, 13:56

Wiem, że strój chroni przed niekorzystanymi warunkami atmosferycznymi i podnosi bezpieczeÅ„stwo jazdy. Ja pytam o praktykÄ™ – dzieciaki na motorowerach 50 ccm. gnajÄ… 45 km/h i wiÄ™cej w samych kaskach chiÅ„skiej roboty. Czy spokojnÄ…, kulturalnÄ… jazdÄ™ mogÄ™ zacząć bez specjalnego stroju? Jeżeli tak, to co jest niezbÄ™dne, oczywiÅ›cie poza dobrym kaskiem? Pytam o rÄ™kawice, protektory kolan itp.

Przeglądarm oferty i prawdopodobnie skończy się na Kawasaki Ninja 250R albo Hondzie CBR250R.
karman
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06


Postprzez Deviator » 17/6/2012, 14:09

Generalnie to na miasto wystarczy Ci jakas kurtka, rękawiczki i w miare dobry kask(na tym nie warto oszczędzać), gdy przebywałem w ciepłych krajach gdzie tem. rzadko spadała poniżej 30 stopni, to po mieście nieraz jezdziłem w koszulce i dzinsach....co do butów to kwestia upodobań, ja np. wole jezdzić w motocyklowych, ale używam krótkich miejskich góra za kostkę, umożliwiających swobodne poruszanie się bez moto.
Co innego trasy, tu warto juz się wyposażyc...
It's not abt bike...but abt rider...
Deviator
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez karman » 17/6/2012, 14:17

Na kasku przesadnie oszczędzać nie zamierzam, ponieważ głowa mi nie rośnie. Mam nadzieję, że będę miał jeden porządny kask na długie, długie lata bezwypadkowej jazdy. Najgorzej jest z kurtką motocyklową. Trochę szkoda mi tysiąca złotych na strój, który posłuży mi kilka miesięcy.

Mam jeszcze pytanie o porównanie Kawasaki Ninja 250R oraz Hondy CBR250R. Ceny nowych i używanych egzemplarzy są bardzo podobne. Kawasaki ma większy o 4 litry zbiornik paliwa, 6 KM więcej, 6 mm. wyżej kanapę i 8-śmio zamiast cztero zaworowy silnik. Z tego wynikałoby, że Kawasaki jest dla mnie lepszym wyborem, ale Honda jest dostępna z ABS. Czy o czymś zapomniałem?
karman
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06

Postprzez Deviator » 17/6/2012, 14:49

Zasadnicza róznica to taka ,że honda ma 1 cylinder, a kawa 2.
Honda lepiej idzie w dolnym zakresie, a kawa w górnym więc trzeba trochę kręcić (za to dzwięk silnika na akcesoryjnym wydechu....hmmm....poezja,aż ciężko uwierzyć ,że to 250)
Kawasaki jest dłużej na rynku masa akcesoriów do tuningu, można ciekawie zrobić:
http://www.kawiforums.com/ninja-250r/10 ... es-27.html
Osobiście bardziej podoba mi się Ninja...honda jest jak wszystkie hondy...poprawna, do bólu nudna...
Zalety obydwu:tanie, ekonomiczne, nowe, dobrze wyglÄ…dajÄ… i jezdzÄ…...
Co do wyprzedzania tirów...to skoro samochód który ma 9s do 100km/h robi to w miarę sprawnie, to taki motor co ma 7s tez da rade...może nie w stylu Bandita 1200, ale jak się wie do czego służy skrzynia biegów to nie ma dramatu.
Jak pokazuje ten filmik pan sobie spokojnie leci i nawet zbytnio nie piłuje...Ninja 250R - goPro May 2011(trzeba wpisac se to w YT) Pozdrawiam.
It's not abt bike...but abt rider...
Deviator
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez elMaciejos » 17/6/2012, 15:00

W tej klasie: Duke 200.
elMaciejos
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/9/2011, 22:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kaai » 17/6/2012, 15:04

Deviator napisał(a):Co do wyprzedzania tirów...to skoro samochód który ma 9s do 100km/h robi to w miarę sprawnie, to taki motor co ma 7s tez da rade...może nie w stylu Bandita 1200, ale jak się wie do czego służy skrzynia biegów to nie ma dramatu.


tylko, że taka kawa ma od 0-100 7s. a jak wyprzedzasz tira to on jedzie 100. zobacz ile ma od 100 do 150.
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez karman » 17/6/2012, 15:20

elMaciejos napisał(a):W tej klasie: Duke 200.


Heh. :D KTM Duke 125 skreśliłem ze względu na mizerną moc, a Duke 200 ma mocniejszy silnik (26 KM), ale to samo tandetne i strasznie krzykliwe malowanie. Może gdybym był w gimnazjum... :) Szukam czegoś, co będzie wyglądało poważnie i agresywnie.

Kaai napisał(a):
Deviator napisał(a):Co do wyprzedzania tirów...to skoro samochód który ma 9s do 100km/h robi to w miarę sprawnie, to taki motor co ma 7s tez da rade...może nie w stylu Bandita 1200, ale jak się wie do czego służy skrzynia biegów to nie ma dramatu.


tylko, że taka kawa ma od 0-100 7s. a jak wyprzedzasz tira to on jedzie 100. zobacz ile ma od 100 do 150.


Panowie, ja nie będę wyprzedzał ciężarówek gnających setką. Wprost przeciwnie, ustawię się grzecznie za nią w bezpiecznej odległości i skorzystam z tunelu aerodynamicznego. :)
karman
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06

Postprzez Deviator » 17/6/2012, 15:52

Jakies 15-20 sekund....jak pisałem B12 to to nie będzie! I nawet jezeli powiedzmy CB500 robi to szybciej... to co do reszty, chłopak szuka zwrotnego, ekonomicznego moto o nowoczesnym wygladzie...do tego pierwszego w swoim życiu, i jak sam pisze raczej planuje rozważną jazde...nie chce mi się toczyć zbędnej polemiki, ja tam mam czym jezdzic, dla mnie N250 wyglada, jezdzi, mało pali, w rekach nowicjusza stanowi dobra baze wyjściową, a w rekach kierowcy z doswiadczeniem, na miescie czy kretych odcinkach, to bat na dużo wieksze pojemność....oraz bardzo dobry motorek na co dzień, to moje zdanie, a kazdy musi sam odpowiedziec sobie na pytanie czego chce. Nie zawsze wiekszy znaczy lepszy, a moto zawsze mozna zmienić. Ja tam na początek każdemu polecam 250. Trzym się Karman , napisz jak coś kupisz. pozdro.
It's not abt bike...but abt rider...
Deviator
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez karman » 17/6/2012, 17:45

Macie dla mnie jeszcze jakieś sugestie? :) Będę wdzięczny za każdą opinię.
karman
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06

Postprzez Black-Ghost » 17/6/2012, 17:54

Już chyba nie ma co wiecej dodawac w tym temacie bo wszystko zostało powiedziane. Ninja 250 bedzie w sam raz i na pewno nie bedziesz rozczarowany :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez karman » 17/6/2012, 18:07

Może masz rację. W każdym razie, nie będę wyprzedzał pędzących ciężarówek.
karman
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06

Postprzez Kaai » 17/6/2012, 18:28

wszystkie ciężarówki jeżdżą z gazem w podłogę, bo oni na tym zarabiają i liczy się każdy kmh więcej
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez karman » 19/6/2012, 07:06

Już myślałem, że wszystko jest jasne, ale właśnie znalazłem Hondę NC700. Moc 48 KM byłaby dla mnie optymalna, a wysoka pojemność przeszkadza mi jedynie w kontekście spalania. Podobno NC700 i Integra zadowalają się 3,5 l/100 km. Czy to prawda?

Podoba mi się ABS, wystarczająca moc, duży moment obrotowy, automatyczna skrzynia biegów. Dodatkowo niewyżyłowany silnik sugeruje długą i bezawaryjną pracę. Co o tym sądzicie? Wolę kupić używany motocykl, ale ostatecznie mogę rozważyć zakup nowego egzemplarza.
karman
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06

Postprzez Kaai » 19/6/2012, 07:43

Jeśli lubisz skutery to ok. ja bym tam sę zanudził na śmierć, operując jedynie manetką, ale niektórzy to lubią, wygodniejsze jest takie rozwiązanie
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez karman » 19/6/2012, 07:52

Honda NC700 to motocykl, a nie skuter. Skuterem jest Honda Integra, która mnie nie interesuje.

Akurat dobra automatyczna skrzynia biegów to skarb, oczywiście z możliwością manualnej redukcji.

Moje pytanie o spalanie jest nadal aktualne. Domyślam się, że Ninja spali ok. 3 l/100 km. NC700 podobno tylko 3,5 l. Trudno mi w to uwierzyć, ale może...?
karman
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06

Postprzez Kaai » 19/6/2012, 08:14

Tak tak, najmocniej przepraszam, źle przeczytałem, a że jest jeszcze wcześnie, to nie bardzo trybię
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez karman » 19/6/2012, 08:21

Nie ma problemu. :) Pytanie o rzeczywiste spalanie w cyklu mieszanym i spokojnej jeździe nadal aktualne. :)
karman
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 16/6/2012, 11:06

Postprzez Kaai » 19/6/2012, 08:25

szukałem trochę i jedyne co doczytałem się, to że zasięg wynosi 350km.
jak wrócę z egzaminu to dalej poszukam, może coś wyhaczę ciekawego.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Deviator » 19/6/2012, 11:30

Gdzies w jakims tescie pisali ,że zrobili pomiar na dystansie ok 150km...i na tym odcinku Honda spaliła ok 7,3litra.
Z tego co pamietam test robili w warunkach trasa/autostrada i trzymali normalne tempo jazdy czyli takie niezgodne z przepisami. To był test wersji NC700X, moim zdaniem dużo fajniejszej...lepszy wyglad i zawiasy 150mm.
It's not abt bike...but abt rider...
Deviator
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
Lokalizacja: Mazowsze

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê