Zobacz wÄ…tek - <i>[Triumph Tiger 800]</i> Triumph Tiger 800XC - rozbrykany...
NAS Analytics TAG

[Triumph Tiger 800] Triumph Tiger 800XC - rozbrykany...

Komentarze użytkowników
_________

[Triumph Tiger 800] Triumph Tiger 800XC - rozbrykany.

Postprzez Åšcigacz » 5/6/2012, 12:24

Dyskusja na temat: Triumph Tiger 800XC - rozbrykany tygrysek
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Triumph Tiger 800XC - rozbrykany tygrysek
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 12:24

Triumph ostro kąsa BMW. Już nigdy nie będzie tak, że są GS'y, długo, długo nic, a później peleton. Nie będę ukrywał, że taki stan rzeczy bardzo mnie cieszy. Nie mam nic przeciwko BMW ale to tygrskom życzę wszystkiego naj :)<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 14:24

czy ktoś mógłby porównać XC do wersji szosowej? Chodzi mi o pozycję, kierownicę. Miałem styczność z XC i ta kierownica to nieporozumienie - czy w wersji bez XC jest podobna/taka sama? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś porównał te 2 motocykle, nie wiem czy jest sens umawiać się na jazdę próbną (jeśli pozycja jest taka sama - nie ma) bo daleko i w ogóle<br><hr>mact
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 15:14

Boczo, z całym szacunkiem, motocykle są konstruowane w zamyśle dla ludzi o wadze pomiedzy 75 a 85 kg, tak też ustawiane są wstepnie zawieszenia - schudnij, a uwagi o niedoskonałości zawieszenia w XC pójda w niepamięć.<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 15:58

Komentatorzy napisał(a):Boczo, z całym szacunkiem, motocykle są konstruowane w zamyśle dla ludzi o wadze pomiedzy 75 a 85 kg, tak też ustawiane są wstepnie zawieszenia - schudnij, a uwagi o niedoskonałości zawieszenia w XC pójda w niepamięć.<br><hr>Darek<br>
Triumph ma sporo niedomagań w zawieszeniu i potwierdzi to mnóstwo ludzi. Kilka dni po Tigerze jeździłem GSem. Tam także zawias jest projektowany na masę 75/85 kg, a działał doskonale w każdych warunkach. Magia?<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 17:40

Zawias tutaj jest z starego Transalpa. W pełni sie zgadzam. Skreca ok, ale wszystko inne - kiła.<br><hr>KanoZX
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 20:19

Komentatorzy napisał(a):Boczo, z całym szacunkiem, motocykle są konstruowane w zamyśle dla ludzi o wadze pomiedzy 75 a 85 kg, tak też ustawiane są wstepnie zawieszenia - schudnij, a uwagi o niedoskonałości zawieszenia w XC pójda w niepamięć.<br><hr>Darek<br>
75 - 80kg? SÄ… tacy?;)<br><hr>madness
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 07:54

Komentatorzy napisał(a):Boczo, z całym szacunkiem, motocykle są konstruowane w zamyśle dla ludzi o wadze pomiedzy 75 a 85 kg, tak też ustawiane są wstepnie zawieszenia - schudnij, a uwagi o niedoskonałości zawieszenia w XC pójda w niepamięć.<br><hr>Darek<br>
Twój komentarz to totalna żenada. Sam ważę 90 kg i nie uważam się za grubasa. Kiedy już skończysz 13 lat i zrobisz kartę motorowerową wtedy pogadamy. A co do Bocza, to wierz mi, że miał On okazję jeździć na paru motocyklach, więc chyba wie co mówi i ma odpowiedni punkt odniesienia.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 08:19

dużo się narzeka na to zawieszenie, myślę że będą musieli to poprawić, ale z drugiej strony GS800 ma silnik, który przy silniku Tigera jest żałośnie niemrawy więc dla każdego coś miłego
Tiger z zawieszeniem GS800 albo GS800 z silnikiem Tigera - taka koncepcja mi siÄ™ widzi...<br><hr>Juzek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 08:29

Komentatorzy napisał(a):Boczo, z całym szacunkiem, motocykle są konstruowane w zamyśle dla ludzi o wadze pomiedzy 75 a 85 kg, tak też ustawiane są wstepnie zawieszenia - schudnij, a uwagi o niedoskonałości zawieszenia w XC pójda w niepamięć.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):Twój komentarz to totalna żenada. Sam ważę 90 kg i nie uważam się za grubasa. Kiedy już skończysz 13 lat i zrobisz kartę motorowerową wtedy pogadamy. A co do Bocza, to wierz mi, że miał On okazję jeździć na paru motocyklach, więc chyba wie co mówi i ma odpowiedni punkt odniesienia.<br><hr>Gnypek<br>
<a href="http://www.bmi-kalkulator.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bmi-kalkulator.pl</a>/<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 08:43

Komentatorzy napisał(a):Boczo, z całym szacunkiem, motocykle są konstruowane w zamyśle dla ludzi o wadze pomiedzy 75 a 85 kg, tak też ustawiane są wstepnie zawieszenia - schudnij, a uwagi o niedoskonałości zawieszenia w XC pójda w niepamięć.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):Twój komentarz to totalna żenada. Sam ważę 90 kg i nie uważam się za grubasa. Kiedy już skończysz 13 lat i zrobisz kartę motorowerową wtedy pogadamy. A co do Bocza, to wierz mi, że miał On okazję jeździć na paru motocyklach, więc chyba wie co mówi i ma odpowiedni punkt odniesienia.<br><hr>Gnypek<br>
Komentatorzy napisał(a):<a href="http://www.bmi-kalkulator.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bmi-kalkulator.pl</a>/<br><hr>Darek<br>
Zmień może proszę portal na taki o dietach, odchudzaniu, kieckach i makijażu :)A tak na serio, to dajmy sobie już z tym spokój. Ok. my jesteśmy grubasami, a Ty jesteś fit. Jakoś będziemy musieli z tym dalej żyć.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2012, 21:47

Komentatorzy napisał(a):czy ktoś mógłby porównać XC do wersji szosowej? Chodzi mi o pozycję, kierownicę. Miałem styczność z XC i ta kierownica to nieporozumienie - czy w wersji bez XC jest podobna/taka sama? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś porównał te 2 motocykle, nie wiem czy jest sens umawiać się na jazdę próbną (jeśli pozycja jest taka sama - nie ma) bo daleko i w ogóle<br><hr>mact<br>
Mam nadzieje ze ktos odpowie na Twoje pytanko...tez jezdzlem wersja XC ale planuje zakup wersji szosowej na kgtorej nie mialem okazji posmigac...z tego co pamietam maja inna kierownice...bede sie w czerwcu widzial z kolega co ma od roku wresje szosowa wiec go jakby co podpytam....ale czytalem ze ta wersja lepiej prowadzi sie po szosie (mniejszy skok zawieszen, inna kierownica, 17 calowe kola) <br><hr>psmoku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2012, 20:36

Miałem Streeta, potem Speed. Przez ponad tydzień miałem nowego Tigera 800. Dla mnie te motocykle, a przede wszystkim silnik to najlepszy silnik jak istnieje w moto. Ja ko były właściciel GS (mowa o nowszych modelach, bo stare to inna bajka) i kilku japońcach. Już raczej nie wrócę do GS. Jakoś nie bardzo rozumiem zachwytu właścicieli tego motocykla. Może czasami wartą przetestować coś innego, a nie z uporem poruszać się w stereotypach. <br><hr>moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/6/2012, 07:44

Temat zawieszenia nie jest jasny, napisano ze jest dobre na asfalcie, a na off-roadzie powinno być jak w gs 800, ale nie napisano dokładnie na czym te niedociągnięcia polegają i mam wrażenie że autor artykułu nawet nie zjechał z drogi żeby to przetestować. Powtarza to, co ktoś powiedział. Nie tak powinien wyglądać test-recenzja moto w profesjonalnym wortalu.<br><hr>Sebek KR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/6/2012, 14:28

Tak czytam te Wasze opisy i jestem ciekaw czym Wy jeździcie:) Zawias taki zawias sraki..... 800 XC zrobiłem 20000 tys w ostatni rok, silnik przezaje... a zawias przedni choc prymitywny nawet z obciażeniem chyba raz mi dobił na baaaardzo mocnym hamowaniu i wpadnięciu przednim kołem w dziure. Nie mówię juz o tym ze z GS 1200 ganiasz sie łeb w łeb.POlecam i trzeba tym motorem trochę pojeździć a nie popierdziec wypozyczoną demówką a później wypipsywać frazesy sresy. <br><hr>Proks81
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/6/2012, 15:04

Komentatorzy napisał(a):Tak czytam te Wasze opisy i jestem ciekaw czym Wy jeździcie:) Zawias taki zawias sraki..... 800 XC zrobiłem 20000 tys w ostatni rok, silnik przezaje... a zawias przedni choc prymitywny nawet z obciażeniem chyba raz mi dobił na baaaardzo mocnym hamowaniu i wpadnięciu przednim kołem w dziure. Nie mówię juz o tym ze z GS 1200 ganiasz sie łeb w łeb.POlecam i trzeba tym motorem trochę pojeździć a nie popierdziec wypozyczoną demówką a później wypipsywać frazesy sresy. <br><hr>Proks81<br>
człowiek przyzwyczaja się do sprzętu więc po dłuższym użytkowaniu (przynajmniej ja tak mam) bardziej się z nim integruje, bardziej go czuje. Co do silnika to jak czytam chyba nikt nie ma zastrzeżeń, natomiast "zawias".. sam piszesz prymitywny. Co ma dobicie do jakości zawieszenia? Demówką też można "trochę" pojeździć - przynajmniej tyle by wyrobić sobie całkiem niezłe pojęcie o motocyklu<br><hr>MacT
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/6/2012, 23:22

Boczo, to ja byłem tym gościem na 800, kiedy Ty jechałeś multi, przyznaję, na szosie silnik jest cudowny, jednak w terenie (tego samego dnia byłem na Hali Skrzyczeńskiej) porażka, za dużo zbyt radośnie oddawanego momentu, zawieszenie, pomimo dużego skoku, porażka (ważę 78kg, dla wścibskich). Również ja wspomniałem, że byłoby idealnie wziąć zawiechy z GS-a, ale to było przed jazdą off, po niej stwierdzam, że silnik nie jest tak uniwersalny jak w GS-ie. Co do ochrony przed wiatrem, to z przyjemnością stwierdzam, że jest niesamowicie skuteczna, za to na stojąco nie da się jechać. Reasumując, naprawdę dobry motocykl, polecam.<br><hr>Pendzel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/6/2012, 06:56

Komentatorzy napisał(a):Boczo, to ja byłem tym gościem na 800, kiedy Ty jechałeś multi, przyznaję, na szosie silnik jest cudowny, jednak w terenie (tego samego dnia byłem na Hali Skrzyczeńskiej) porażka, za dużo zbyt radośnie oddawanego momentu, zawieszenie, pomimo dużego skoku, porażka (ważę 78kg, dla wścibskich). Również ja wspomniałem, że byłoby idealnie wziąć zawiechy z GS-a, ale to było przed jazdą off, po niej stwierdzam, że silnik nie jest tak uniwersalny jak w GS-ie. Co do ochrony przed wiatrem, to z przyjemnością stwierdzam, że jest niesamowicie skuteczna, za to na stojąco nie da się jechać. Reasumując, naprawdę dobry motocykl, polecam.<br><hr>Pendzel<br>
Kolego podaj maila do siebie....ma kilka pytanek...planuje zakup 800 <br><hr>psmoku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/6/2012, 18:30

Komentatorzy napisał(a):Boczo, to ja byłem tym gościem na 800, kiedy Ty jechałeś multi, przyznaję, na szosie silnik jest cudowny, jednak w terenie (tego samego dnia byłem na Hali Skrzyczeńskiej) porażka, za dużo zbyt radośnie oddawanego momentu, zawieszenie, pomimo dużego skoku, porażka (ważę 78kg, dla wścibskich). Również ja wspomniałem, że byłoby idealnie wziąć zawiechy z GS-a, ale to było przed jazdą off, po niej stwierdzam, że silnik nie jest tak uniwersalny jak w GS-ie. Co do ochrony przed wiatrem, to z przyjemnością stwierdzam, że jest niesamowicie skuteczna, za to na stojąco nie da się jechać. Reasumując, naprawdę dobry motocykl, polecam.<br><hr>Pendzel<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego podaj maila do siebie....ma kilka pytanek...planuje zakup 800 <br><hr>psmoku<br>
Podaj swojego, napiszę Ci na niego, nie wiem, czy tutaj da się jakoś prywatnie wpisać.<br><hr>Pendzel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/6/2012, 19:08

Komentatorzy napisał(a):Boczo, to ja byłem tym gościem na 800, kiedy Ty jechałeś multi, przyznaję, na szosie silnik jest cudowny, jednak w terenie (tego samego dnia byłem na Hali Skrzyczeńskiej) porażka, za dużo zbyt radośnie oddawanego momentu, zawieszenie, pomimo dużego skoku, porażka (ważę 78kg, dla wścibskich). Również ja wspomniałem, że byłoby idealnie wziąć zawiechy z GS-a, ale to było przed jazdą off, po niej stwierdzam, że silnik nie jest tak uniwersalny jak w GS-ie. Co do ochrony przed wiatrem, to z przyjemnością stwierdzam, że jest niesamowicie skuteczna, za to na stojąco nie da się jechać. Reasumując, naprawdę dobry motocykl, polecam.<br><hr>Pendzel<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego podaj maila do siebie....ma kilka pytanek...planuje zakup 800 <br><hr>psmoku<br>
Komentatorzy napisał(a):Podaj swojego, napiszę Ci na niego, nie wiem, czy tutaj da się jakoś prywatnie wpisać.<br><hr>Pendzel<br>
Moj mail: psmoku@poczta.onet.pl<br><hr>psmoku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości




na górê